(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Een man of 10 bij de Shell Wijchen om precies 12 uur, reden net weg. Vooral BMW. Van hierzo toevallig?
Vrij simpel te zien toch: zaten er MF-stickers op de kentekenplaten?? Zo nee (en het zijn ook nog eens geen bekenden van hier) dan is er geen sprake van het spotten van MF-ers ;)
 
Dat klopt, maar... zie openingspost. Het idee is toch vooral om te melden als je iemand hebt gezien waarvan het aannemelijk is dat hij/zij een MF-er is. Er zijn nogal wat motoren in bezit bij niet-MF-ers. Als iedereen iets post zodra hij een motor ziet dan vind je de wel-MF-ers nooit meer terug tussen de verbale brij. ;)
 
Vanmiddag een racer, handje op been leek het dus deed kalm an, in Warfstermolen. Donker pak. Verder geen info maar het is zo'n gat daar dat je jezelf moet herkennen :] :}
 
Dat klopt, maar... zie openingspost. Het idee is toch vooral om te melden als je iemand hebt gezien waarvan het aannemelijk is dat hij/zij een MF-er is. Er zijn nogal wat motoren in bezit bij niet-MF-ers. Als iedereen iets post zodra hij een motor ziet dan vind je de wel-MF-ers nooit meer terug tussen de verbale brij. ;)
Ben nog in afwachtin van de stickers. Al wel betaald (is geen klagen, gewoon ter info), maar als iemand deze motor tegen komt rond arnhem-Utrecht-Doetinchem met deze helm, een uber grote tas en rugzak achterop, dan ben ik dat dus.

image.jpg
image.jpg
 
Och, je bent lang niet de eerste die dat maar niks vindt...
 
Als je mij wilt spotten... Geen sticker maar, wel opvallend, altijd met een blauwe VFR800fi in de buurt van mijn rode VFR800fi. Zie je rood en blauw, dan heb je mij algauw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan