(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Nestje MF-ers bij een molen langs de Gein:
IMG_20211218_120858.jpg


(Hoi @Tcat , @Patdae36 en @Aad900 :W )
 
Zojuist op de A28 bij Nulde een bordeaux rode, als ik me niet vergis, BMW 1600 gespot.

Je haalde ons in maar ik zag je sticker te laat en kon de kentekenplaat door de regen niet goed lezen (iets met MV in het midden?)

IMG_20211229_151812101.jpg
 
@Tcat nieuwe helm?

Zaq je net voorbij komen rijden... we zijn hier ons kostelijk aan het vermaken om een chauffeur die al een kwartier probeert aan te koppelen. |( _O-
:Y

In theorie was de gedachte goed, in de praktijk is een witte |(

Iedere dag lijkt die wel grijs..

Ehhh, dan heb ik dat stukkie gemist 😁
 
Poh, bedankt voor de tip ..

Hij stond al redelijk aan de kant. Te wachten, ten einde raad ofzo. Uiteindelijk heeft het een half uur geduurd. Het is dat we geen popcorn hadden. O-)
 
  • Haha
Waarderingen: Tcat
Donderdag 20-01-2022, +/- 16:00, Lelystad.
Op de Geldersedreef ri. Zuigerplasdreef een gelige Triumph naked. Je kwam uit Boswijk.
Kenteken moeilijk leesbaar ;) , maar het begon ook wat te schemeren. Ik was ingeblikt.
 
Laatst bewerkt:
Klein halfuurtje geleden op de Laan 1940-1945, Maassluis een donkerblauwe RT1250 :W
Dat was ik waarsch niet... 8-)
de mijne is tegenwoordig grijs.
Grijs van zout en stof,
met wat blauwe plekken rond de kofferknoppen.

Maar leuk dat er nog spotters zijn.
ik heb met mijn (bestickerde!) Bertha nu 96400 km gereden (pats) (waarvan toch zeker 50K in NL) (nog een pats).
en ben ik al gespot... ?
ik geloof van niet..
 
Welke MF-er spotte ik gisteravond om 20:45 voor de verkeerslichten bij de N44 en de N14.
Ik ging rechtsaf richting Wassenaar en jij stond te wachten om rechtdoor te gaan.
Ik zwaaide en toeterde met mijn bloemetjesophaalauto.

Je kenteken ben ik vergeten, iets met ML tx of zo?
Dacht een BMW en jij had het zo te zien behoorlijk naar je zin.:]
 
Welke MF-er spotte ik gisteravond om 20:45 voor de verkeerslichten bij de N44 en de N14.
Ik ging rechtsaf richting Wassenaar en jij stond te wachten om rechtdoor te gaan.
Ik zwaaide en toeterde met mijn bloemetjesophaalauto.

Je kenteken ben ik vergeten, iets met ML tx of zo?
Dacht een BMW en jij had het zo te zien behoorlijk naar je zin.:]
Ik vroeg me af waarom je toeterde en je leek te zwaaien naar een tegemoetkomende auto ofzo..
Dank voor de spot.
 
Vanmorgen 0845, afslag A2 afslag Breukelen. Vanuit mijn ooghoek zag ik de sticker: Grijze Triumph (denk ik) rood-witte helm.
 
Net om 14:30 opp de dijk bij Vuren.
Een rode Pan European .
Rijder had een gele helm en stond te kijken bij het bord en hek omdat de dijk afgesloten is voor werkzaamheden.
Je wilde richting Gorinchem.
Ik zag mog met de stikker op de rechter koffer zitten toen je wegreed.
Stikkers op de nummerplaat zijn duidelijker.
 
Vanmiddag rond 17:20 in Amsterdam op de Basisweg een grijze Suzuki :? .
Je kwam vanaf de A10 en bij de verkeerslichten verderop ging je naar rechts waar ik rechtdoor ging.
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan