[centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag op de A1 2x Honda 600 F 1e MT-10-** enne 2e MG-53-**
reden gebroedelijk met elkaar de A6 op O-)


als het een zwarte met zilvere was en een rode met zwart dan was ik het met me collega polderboy63 hij zat op de rood zwarte en ik op de zwarte met silver.

is onze woonwerk route van schiphol naar lely. weet zo zijn kenteken niet maar de mt-10

komt wel overeen met de mijne zal het hem zo even vragen.


edit : als het 2de kenteken MS-55-** was kan het wel klopen dat wij het waren
 
Laatst bewerkt:
Wie waren de vrolijke toeterende bromnozems vanmiddag 15.00 uur in 's Graveland?

Ik zwaaide :W *D
Dat waren ik, op de Rood/Witte 2007 R1. En Huibster op de GSX750R

Had net even geen sticker, mijn nieuwe is nog in bestelling.. maar heb die van mijn oude plaat even overgeplakt :+

:W tot spots!
 
In Naarden heb ik trouwens een Honda CBR600F gespot, rood/geel/bruin kleurstelling. Je reed aan de overkant van het water en wij kruisten je bij de brug richting vesting.
 
ok 't is jouw fiets dus je zult het wel het beste weten
ik heb wel eens trucjes gehoord over een gloeilamp in je luchtfilterbox om de ingaande lucht temperatuur hoger te krijgen, misschien een idee?

100 is zo'n slaapverwekkende snelheid O-) ;)

gelukkig laat mijn 'bird (carb-model) mij niet in de steek ongeacht de temperatuur.
Ik rij zo'n 90-100km/dag, het jaar rond
Alle trucjes zijn me bekend. Ik heb zlef op mn eerste 9 ook met een lampje erin gereden. het helpt iets maar is niet zaligmakend. En ja 100 is beroerd rijden maar liever zo dan in de trein zitten..

@ Tim, nee zover ik weet is het voor een motor niet gevaarlijk dat er ergens ijs inschiet. sterker nog daar is niet eens sprake van..
 
Laatst bewerkt:
Gespot:

Wat: Rode ''tour/allroad'' motor
Waar: Schipholdijk, tegen de A9 aan
Wanneer: Vandaag rond 4 uur.
Kenteken begon met MS-**-**

Ik stond met mijn GS 500 voor de stoplichten om linksaf te slaan, jij reed door de A9 op richting Haarlem.

:W
 
net gespot omstreek 17.00uur op de a10 richting coentunnel

MD-TL-82 jij reed op 1e rijstrook

later passeerde jij mij weer bij de bp op de a8 toenk mijn fietsje aan de slang moest!

Bij deze gespot....
 
Rond de klok van 17.30 uur op de A13 thv R'dam airport het 80 km gebied in: een blauwe SV (??) in ieder geval een duidelijke wederzijdse spot. Jij ging eraf bij Blijdorp, ik mocht verder richting Spijkenisse. :W
 
Dat is snel *O*
Heb ze zaterdag binnen gekregen en toen op mijn busje en motor geplakt..nu nog even op de motor gespot worden voordat dat akelige pekel weer op de weg ligt...


Tot spots :W


Spotje van Gisteren (30-11-2009)

Op de Biltseweg, de N234, thv Soest om 7.30. Het gaat om een Peugeot Partner, wit met meerdere reclame stickers erop van Data Communicatie zooi. Verder duidelijk te herkennen aan de 2 MF stickers :+

Ik reed achter je met een Opel Vectra, totaan de afslag naar Den Dolder :W
full
 
Laatst bewerkt:
net een motor op de A44 gespot, rond een uurtje of 1840.
Richting den haag/leiden, net aan het begin van de a44 :)
ik zat in het koekblik en ging nog aan de kant voor je, zodat jij met je motor door de file kon

je ging wel te snel voorbij om te zien wat het was :+
 
Alle trucjes zijn me bekend. Ik heb zlef op mn eerste 9 ook met een lampje erin gereden. het helpt iets maar is niet zaligmakend. En ja 100 is beroerd rijden maar liever zo dan in de trein zitten..

@ Tim, nee zover ik weet is het voor een motor niet gevaarlijk dat er ergens ijs inschiet. sterker nog daar is niet eens sprake van..

Ik had bij mijn GPZ 1/3 van de radiator beplakt met karton, ging prima maandag ochtend :]
 
Rond de klok van 17.30 uur op de A13 thv R'dam airport het 80 km gebied in: een blauwe SV (??) in ieder geval een duidelijke wederzijdse spot. Jij ging eraf bij Blijdorp, ik mocht verder richting Spijkenisse. :W

jups dat was ik, helemaal je kenteken vergeten te onthouden.

duidelijke wederzijdse spot! *O*
inderdaad een sv ja ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat is snel *O*
Heb ze zaterdag binnen gekregen en toen op mijn busje en motor geplakt..nu nog even op de motor gespot worden voordat dat akelige pekel weer op de weg ligt...


Tot spots :W
*O*

ik dacht echt: WTF? zie ik dat goed? meteen foto maken natuurlijk :P

maar das een mooie binnekomer voor je dan :Y :P

Tot spots :W
 
Haha top man! jazeker een mooie binnenkomer..
Checkte net ff je profiel en daarna je hyves, zie ik gewoon Remco Kroon in je lijst staan.. lache man ook een bekende van me!!!

:W


*O*

ik dacht echt: WTF? zie ik dat goed? meteen foto maken natuurlijk :P

maar das een mooie binnekomer voor je dan :Y :P

Tot spots :W
 
Haha top man! jazeker een mooie binnenkomer..
Checkte net ff je profiel en daarna je hyves, zie ik gewoon Remco Kroon in je lijst staan.. lache man ook een bekende van me!!!

:W
jezus.. heb je me helemaal gescreend ofzo? :+

maar Remco ken ik ook idd :Y
klein wereldje is het toch :P
 
Gisteren na mijn werk @ 17:20u op de hoek van de Stadhouderskade naar de Amstelkade
Blauw witte gixxerd. Kenteken MD-**-** (er zat een touwtje van een bagagenetje (?) overheen en daarbij ging je net de hoek om. Chakotay toevallig?
 
Laatst bewerkt:
Vuurbloed: gisteren gespot bij zorgcentrom het overbos in heemstede:
klein 125 honda (dax type)

jij kwam post brengen?...ik ging naar binnen.
k vin um eg gaaf!

Dat was ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan