[centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^ eikels :N

Wederom niemand gespot, maar heel misschien vandaag naar Ijmuide, dus misschien dat ikiemand tegenkom (of andersom :+ ) Helaas gaat niet door :/
 
Laatst bewerkt:
Gister bij de Binckhorst in Den Haag een MF'er. kon niet zien wat voor motor. Maar je ging linksaf bij de oude konmar om gelijk weer bij de stoplichten rechtsaf te gaan :)
 
Gisteren na mijn werk @ 17:20u op de hoek van de Stadhouderskade naar de Amstelkade
Blauw witte gixxerd. Kenteken MD-**-** (er zat een touwtje van een bagagenetje (?) overheen en daarbij ging je net de hoek om. Chakotay toevallig?

Jup, was ik :W Dat bagagenetje zat om een helm heen die achterop zat :P De vorige eigenaar heeft alleen bij het verbouwen van het kontje de bagagehaken eraf gesloopt, dus ik maak het netjes altijd aan het kenteken vast. Tot nu toe nog geen opmerkingen over gehad van de politie :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (01-12) gespot om 16:30 voor de Coenecoopbrug (N207)
De MR-xx-63 met sticker :]
Brug stond open en ik stond als derde of vierde te wachten (koekblik :( )
Jij reed natuurlijk lekker door tot helemaal vooraan, daarvoor ben je op de motor. 8-)
Hopelijk kan ik ook weer snel op de fiets naar het werk.
 
Vanochtend rond 08:15 uur op de a12 thv nieuwegein/Utrecht een diversion met koffers, bereden door iemand met een zwart pak met zware helm, bij deze: gespot.
 
Gister bij de Binckhorst in Den Haag een MF'er. kon niet zien wat voor motor. Maar je ging linksaf bij de oude konmar om gelijk weer bij de stoplichten rechtsaf te gaan :)

misschien was ikke dat :+ *O* ik ging naar de karwei....weet niet waar de oude konmar zat

:W
 
gisteren kwam er ook weer zo een vuurpijl op me af, heb hem even ingehaalt, en vriendelijk bedankt! O-)
Bij taruka hebben ze gewoon een brandende peuk op het dashboard gelegd toen hij geparkeerd stond.
vandaar de smeltschade.

maar idd de peukeschieters zijn ook irritant, al kan ik daar meer begrip voor opbrengen als voor het bewust neerleggen op een geparkeerde motor
 
Bij taruka hebben ze gewoon een brandende peuk op het dashboard gelegd toen hij geparkeerd stond.
vandaar de smeltschade.

maar idd de peukeschieters zijn ook irritant, al kan ik daar meer begrip voor opbrengen als voor het bewust neerleggen op een geparkeerde motor

dat meen je!!!
wat een flikkers zeg! zou ej maar gebeuren.. hele dashboard gesmolten!

brutaal man, idd wat je zegt, mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven
 
Jaloezie is een zeer vervelende menselijke eigenschap..

Zo is het net bij cabrio's.. die hebben ook zeer vaak te leiden van dat soort grappen.
 
Vandaag om 12.50 uur in diemen. Voor muiderstraatweg 57 (denk ik)
Een bordeaux rood met zilver kawasaki ninja. Ik heb een papiertje onder je tankdopklepje gelegd. (hoop dat je het niet erg vind) Ik gaf nog even flink gas toen ik weg ging misschien hebe je het gehoord.

bij deze :W
 
Jaloezie is een zeer vervelende menselijke eigenschap..

Zo is het net bij cabrio's.. die hebben ook zeer vaak te leiden van dat soort grappen.

haters noemen wij dat! :(

en daar kunnen wij alleen maar tegen terug zeggen:

no love for tha haters *O*
 
Laatst bewerkt:
Halloa!

Vandaag op de A15 bij afslag Dordrecht - Centrum een MF-er gespot op een kawasaki

Ik reed in een caddy, zat net op mn gemakje een banaan naar binnen te metselen

Bij deze gespot ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij taruka hebben ze gewoon een brandende peuk op het dashboard gelegd toen hij geparkeerd stond.
vandaar de smeltschade.

maar idd de peukeschieters zijn ook irritant, al kan ik daar meer begrip voor opbrengen als voor het bewust neerleggen op een geparkeerde motor

Je zou bijna een brandend peukje bij de gene die het gedaan heeft ..... :(
 
zojuist op de A16 een ninja gespot MV- rond de klok van 17:00 uur ter hoogte van Zwijndrecht
 
Waar: Apeldoorn Kayersdijk de Marchantstraat op richting de Shell
Hoelaat: +/- 16:45
Wat: Twee CBR600F2 waarvan 1 met stikker en de ander met geïntegreerd knipperlicht in het achterlicht.

Ik stond achter jullie op de baan voor rechtdoor met het koekblik, wie o wie heb ik gespot! ? :W :W
 
Gespot Motorrijder weer met de witte helm Coentunnelweg, A8 ochtendspits.

Foto

full


Video


Ik toeterde nog, je keek wel om.
 
Laatst bewerkt:
Gespot haarlem op hyves

Geweldig als het is kwam ik dit tegen.
HyvesGames
757368231_5_YCC1.jpeg

Wil de eigenaar zich even melden,
Dat petjes schorriemorrie staat met uw liefde op de foto ;)

Groeten uit haarlemtopic
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan