[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot op de A9, tussen Rottepolderplein en Velsen, een gele Honda ? naked M.-..-76, je ging er bij IJmuiden af.
Ik op een SRAD 600 met bijrijdster door de Velsertunnel !!

Bij deze GESPOT !! :W
 
Vanmiddag bij John d Bunt in Nijkerk: M3rcury gespot, en nog ff stukkie samen gereden :]

En daar bij J vd B bij het stoplicht ook een fiets met sticker, toeterde en wees naar jouw en mijn kentekenplaat...
 
31-3-2007 gespot om ongeveer half twee in Spijkenisse
hoek Hekelingsweg en Heemraadlaan bij het metrostation:

geel/zwarte suzuki met bijrijder
en maat zonder mf-stickert....

:W

Was jij die zwarte motor? Dat waren mick85, ik achterop en die ander was artie.
 
Laatst bewerkt:
Ongeveer een uurtje geleden: een blauwe R6 met sticker. Je reed op de Detmarlaan (recht op de Albert Heijn af). Ik liep op diezelfde laan lekker zomers te doen. ;)
 
Net gespot vanuit de bus, 17:45, Schoolstraat in Prinsenbeek, zwart/roze/groene CBR (600 ?), oude model, stond bij dat huis wat ze aan het verbouwen zijn :W
 
Vandaag bij 4 motorzaken geweest (Safe RDam, Hans v Wijk, Goedhart en Arie Molenaar) en niet 1 (!!!) mede MF'er gezien. En dat terwijl het overal echt flink druk was... :N
 
Laatst bewerkt:
Heb je niet goed gekeken want ik was bij Molenaar :+

Gelukkig maar. Ik dacht al 'zoveel motoristen en niet 1 M-F'er', maar je stelt me weer gerust. Moet wel zeggen dat ik bij Molenaar niet heb kunnen zien of er n M-F'er tussen die rij supersports zat die met zn allen aan kwamen zetten en in de straat tegenover Molenaar parkeerden....
 
Gelukkig maar. Ik dacht al 'zoveel motoristen en niet 1 M-F'er', maar je stelt me weer gerust. Moet wel zeggen dat ik bij Molenaar niet heb kunnen zien of er n M-F'er tussen die rij supersports zat die met zn allen aan kwamen zetten en in de straat tegenover Molenaar parkeerden....

Ja daar zaten ze zeker tussen want dat was een CBR Meeting van het forum ;)
Die heb ik trouwens ook zien aankomen dus we hebben mekaar misgelopen :o
 
Heb er vandaag tussen 11.00 en 13.00 bij TT-Motoren in Zwolle weer 3 gezien
1 was een blauwe Kawa fjr :? 1300
Ander een zx-6r
en de derde was een zwarte op 25kw, heb je nog aangesproken en mee gepraat maar ben je nick alweer vergeten :(

Maar bij deze: gespotterd!
 
Heb er vandaag tussen 11.00 en 13.00 bij TT-Motoren in Zwolle weer 3 gezien
1 was een blauwe Kawa fjr :? 1300
Ander een zx-6r
en de derde was een zwarte op 25kw, heb je nog aangesproken en mee gepraat maar ben je nick alweer vergeten :(

Maar bij deze: gespotterd!

De groene zx6r was van mij! :W

Je had nog met een maat van mij gepraat.
 
Waar: Almere Stad, Hogering bij kruising manege.
Hoelaat: Zojuist. Rond 1700 ongeveer.
Wat: Grijs-blauwe motorfiets. Leek me een ouder type CBR. Met seatpipes.
Wie?

Ik: In koekblik. Volgens mij herkende je de sticker en zwaaide je ff. :W
 
Gelukkig maar. Ik dacht al 'zoveel motoristen en niet 1 M-F'er', maar je stelt me weer gerust. Moet wel zeggen dat ik bij Molenaar niet heb kunnen zien of er n M-F'er tussen die rij supersports zat die met zn allen aan kwamen zetten en in de straat tegenover Molenaar parkeerden....

Alleen maar MFers die hele rij :Y Blinde kip :+
 
Ja daar zaten ze zeker tussen want dat was een CBR Meeting van het forum ;)
Die heb ik trouwens ook zien aankomen dus we hebben mekaar misgelopen :o

Damn! Tingeling! En ik zat er nog an te denken om ff langs te lopen zodat ik wat nummerplaten kon checken :o , maar ik was weer es te lui, haha.
 
Vanmiddag in Apeldoorn bij Kruising met de aluminiumweg:

Zwarte Honda cbr 600f, even een vlug babbeltje gemaakt tot het stoplicht op groen sprong, wie was het????


:W
 
Wanneer : Vanmiddag 16:30
Waar : Ringweg Groningen richting Vesta / Gasunie
Wie : minimaal 3 MF-ers in een groep van 6 a 7 bikers

Ik hoorde jullie allemaal al van ver aankomen. Jullie trokken allemaal tegelijk op, bij de laatste stoplichten in Vinkhuizen.
Wat een geluid :}. Super om te horen :} .
Ik stond met m'n vriendin te wachten bij Woldring meubels aan de Friesestraatweg tov voetbalvelden van Gruno.

Volgens mij waren er minimaal 3 leden van Motorstudenten Groningen bij :Y
 
vanmiddag rond 16.00 , blauw/witte GSXR (ouder type) afkomend van het pontje houten-culemborg aan de kant van culemborg
 
Gelukkig maar. Ik dacht al 'zoveel motoristen en niet 1 M-F'er', maar je stelt me weer gerust. Moet wel zeggen dat ik bij Molenaar niet heb kunnen zien of er n M-F'er tussen die rij supersports zat die met zn allen aan kwamen zetten en in de straat tegenover Molenaar parkeerden....

Haha, ''waar is wat te doen'' > CBR600RR/CBR1000RR voorjaarsmeeting ;) _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan