[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar ik rijd kom ik geen MF'ers tegen .... -O-
Die willen niet in Flevoland rijden :?

Vandaag dat hele f#ckin' eiland rondgereden en geen één, maar dan ook geen één(!!!) MF-er gespot -O-


'(

volgende keer beter :+
ik was van plan, om dat eiland te betreden vanmiddag, maar helaas was de brug bij elburg afgesloten...
 
Vanmiddag om een uur of vijf op de A12 richting Gouda, tussen Nieuwerbrug en Bodegraven: twee ZX6-R's(denk ik) waarvan eentje in het rood/zwart en eentje in het grijs met een zeer beschaafd tempo. Op basis van de "aanhangwagen spot" van van de week: Zouden dit MacReal en Svijf geweest kunnen zijn??? zo nee: wie dan wel?

Ik haalde jullie in op een oude rode CB450-Nighthawk met topkoffer (het nachthok uit mijn onderschrift).

nogmaals: :W :W

Ik was toen nog in Limburg :Y
En beschaafd past niet bij Svijf :P

MacReal was het ook niet :N
Die zat ook nog in het Zuiden :Y
 
Om 1800 uur op Kloveniersburgwal Amsterdam een GSX 600.

Misschien Lovin it? Je reed tegen de rijrichting in :P
 
Zo, groot zat die letters :P , maar dat kleurrijke geval was ik idd met mn nc30... druk en warm zat daar. Waar stond of reed jij dan, want ik heb geen MFer gezien op de boulevard...

maar wel opvallend/duidelijk!! Stond ook niet aan het eind van de boulevard maar beetje in het begin van de weg. Stond aan de zijkant van de weg vlakbij dat bruggetje over het water. En heb een sticker btw
 
volgens mij was ik dat samen met thijzzzz, yellow-zx6r en bart.

als het goed is heb je dan 2x een zx6r (geel en groen), suzuki sv (zwart) en een cbr 600 (zwart geel) voor bij zien komen :P.

als wij het waren.. thnx voor de spot :} *O*
Zou best eens kunnen. Voor mijn huidige motor toch maar weer eens een sticker bestellen.
 
maar wel opvallend/duidelijk!! Stond ook niet aan het eind van de boulevard maar beetje in het begin van de weg. Stond aan de zijkant van de weg vlakbij dat bruggetje over het water. En heb een sticker btw
ahh ok, vrij aan het begin is dat ja, nouja iig bedankt voor de spot :} waarschijnlijk zullen wij elkaar wel vaker spotten aangezien jij uit ermelo komt en ik uit nunspeet ;)
 
En ook ik kwam vandaag een stickert tegen.

Zwarte motor volbeladen met koffers op de DrieMerenWeg

In het kenteken hadden ze iets met 04 gestopt.

:W
 
Je reed tegen de rijrichting in :P

Dat kan ook echt alleen Loving it zijn geweest, definitely :Y :P

Waar ik rijd kom ik geen MF'ers tegen .... -O-
Die willen niet in Flevoland rijden :?

Vandaag dat hele f#ckin' eiland rondgereden en geen één, maar dan ook geen één(!!!) MF-er gespot -O-


'(

volgende keer beter :+

Kuddo's voor degene die voor z'n plezier op de 3 paar vlakke rechte wegen in Flevoland gaat rijden :+
 
Waar ik rijd kom ik geen MF'ers tegen .... -O-
Die willen niet in Flevoland rijden :?

Vandaag dat hele f#ckin' eiland rondgereden en geen één, maar dan ook geen één(!!!) MF-er gespot -O-


'(

volgende keer beter :+

Haha, vandaag sinds lange tijd weer een ritje achterop bij vaders (bij gebrek aan 25kw motor in de schuur |( ) en meteen bij dronten al f j erretje tegen! :] Dus het valt best mee! ;)
 
Wanneer: Vanmiddag rond een uur of 3
Waar: Capelle aan den IJssel, Shell benzine Station, Hoofdweg
Wat: Daliks

Ik stond voor het verkeerslicht, kwam vanuit de richting van de Shell en ging richting Alexandrium. Jij kwam vanuit die richting (jij :W , ik :Y ) en reed richting de rotonde.


Bij deze Gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Gespot vanavond op de A58 vanuit Breda richting Roosendaal om 20.35,
Wij stonden met een groep te kletsen bij het Shell station (voor de West-Brabanders, in de bekende speeltuin). Je :W naar ons en wij :W terug.
We zagen je sticker natuurlijk pas toen je ons voorbij reed |(. Daarom ook niet goed gezien welke motor :X
 
*O* Vanochtend diverse ZX-6 op parkeerterrein bij de Mac Barendrecht gespot. Hoe was de Mergelland route? :P

Circa 12:45 op de Industrieweg N835 2 motoren, waarvan een met sticker. Weet ff niet welke motor je reed, maar je had een duo. Jullie gingen rechtdoor naar Tiel, wij (groepje van circa 18 motoren, verder niemand met sticker :( ) links de A15 op richting Arnhem.

Groeten Geer
 
Vanmiddag om 3-4 uur ofzo ergens bij spaanse polder in rotterdam.
Een oranje KLV geloof ik en een zwarte duc monster met een vrouwmens dr op.

Zat zelf te passagieren in een zwarte bmw, we stonden net voor jullie bij het stoplicht en ik riep nog "hee, mf'ers"
 
Vanmiddag om 3-4 uur ofzo ergens bij spaanse polder in rotterdam.
Een oranje KLV geloof ik en een zwarte duc monster met een vrouwmens dr op.

Zat zelf te passagieren in een zwarte bmw, we stonden net voor jullie bij het stoplicht en ik riep nog "hee, mf'ers"

sinds wanneer laat jij je rijden? :9
 
Gespot vanavond op de A58 vanuit Breda richting Roosendaal om 20.35,
Wij stonden met een groep te kletsen bij het Shell station (voor de West-Brabanders, in de bekende speeltuin). Je :W naar ons en wij :W terug.
We zagen je sticker natuurlijk pas toen je ons voorbij reed |(. Daarom ook niet goed gezien welke motor :X



YEAH.. voor de eerste keer gespot *O* *O* :W :W kwam net terug van de Gs 500 e meeting op weg naar vlissingen

:W
 
Vandaag in Zeeland
Een Matgrijze Aprillia RVS Mille met kenteken MP-**-99
Je begreep eerst niet wat k bedoelde toen k naar je nummerplaat wees, maar toen ik Motorforum riep viel het kwartje :+

:W
 
Nou sloom viel wel mee hoor! Ik was gewoon een beetje laat voor werk!
Ziet er goed uit op die motor meid!!

Volgend weekend kom ik wel effe naar AKM om me voor te stellen!

Ja dat zag er idd leuk uit misschien. '(

Late reactie maar:
We hadden eerst bij Ronald zijn werk afgesproken maar toen ik al op de motor zat (compleet in pak) belde hij dat hij al vrij was en richting huis wilde gaan, dus of ik door wilde rijden naar Heerhugowaard en hem dan ff wilde bellen.

Maarem, freaky, waarom rijd jij zonder sticker in de rondte?? was je net aangehouden ofzo? Ik lees net dat je hem (nog steeds) moet bestellen.

Ik had nieuw kentekenplaat dus vandaar geen sticker.

Ben voorlopig toch niet meer te spotten want ik ben ( op PQ ) gecracht vandaag.
Topic volgt nog. :N
 
vanavond op scheef enkele mf'rs
picolo
spider
fazero
drs rob
met een lekkende koppakking, hoop niet dat je daar de hele avond nog moet wachten op de anwb


verders als vanouds...een ducati die rookte als een locomotief,
de verlengde busa's maakte plaats voor de dik-gebande v-maxen...het was er druk :W
Wel een flink deel van de avond. De wegenwacht kwam ca. 20:30 u. En tegelijk kwam ook Patrick van Biker's Place met een nieuwe pakking (wat een service!)
Ter plekke hebben we die pakking vervangen, waarvoor wel de hele kuip er af moest. De wegenwacht leverde vooral gereedschap en verlichting. Ik ken mijn eigen motorfiets tenslotte het beste. Ca. 22:00 u was het klaar. Ik was dus om 0:00 u thuis en zit nu net te eten.
Voor die Ducati kwam tegen 23:00 u een andere wegenwacht, want de eerste had eigenlijk vanaf 20:00 u vakantie. Die deed het weer met een nieuwe zekering en wat verse coolant.

's middags had ik bij Biker's Place Leidschendam behalve Patrick nog gespot:
  • Driver
  • xjrmarcel
  • moose the goose
Op Scheef:
  • Lemmy (bij aankomst)
  • een PPPer (nick mij ontschoten)
  • Arckira en Spider(zoals vermeld)
  • Fazero (idem)
  • nickman
  • MrHawkeye
  • Wegmisbruiker
  • Nocturna
 
Gister middag op de boulevard in harderwijk, tussen alle motoren slechts een stickertje (muv de mijne) kunnen ontdekken en die zat op een blauwe/witte soes gsxr.
wie o wie?
 
Vanmiddag om 3-4 uur ofzo ergens bij spaanse polder in rotterdam.
Een oranje KLV geloof ik en een zwarte duc monster met een vrouwmens dr op.

Zat zelf te passagieren in een zwarte bmw, we stonden net voor jullie bij het stoplicht en ik riep nog "hee, mf'ers"

Sorry , niet gehoord.
Zag jullie wel kijken.
 
Vanmiddag om een uur of vijf op de A12 richting Gouda, tussen Nieuwerbrug en Bodegraven: twee ZX6-R's(denk ik) waarvan eentje in het rood/zwart en eentje in het grijs met een zeer beschaafd tempo. Op basis van de "aanhangwagen spot" van van de week: Zouden dit MacReal en Svijf geweest kunnen zijn??? zo nee: wie dan wel?

Ik haalde jullie in op een oude rode CB450-Nighthawk met topkoffer (het nachthok uit mijn onderschrift).

nogmaals: :W :W
kan ik niet geweest zijn, toen zat k nog onder eindhoven :P
Ik was toen nog in Limburg :Y
En beschaafd past niet bij Svijf :P

MacReal was het ook niet :N
Die zat ook nog in het Zuiden :Y
:^ op dat stukje rij ik ook nooit beschaafd O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan