[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag omstreeks 17.00 uur vanaf de brienenoord richting Den Haag: Een zilvergrijze Yammie Fazer? kenteken begon met MB, je reed tussen de file door en was voorbij voordat ik een fotootje maken kon....

...

zo zie je nooit stickers, zo 2 kort achter elkaar........

Ik denk dat ik dat was, een zwart/grijze Thunderace, kenteken met dezelfde beginletters, zelfde route, zelfde tijd (iedere dag..)?!?!

Moet kloppen!

Thanks. :W
 
Laatst bewerkt:
Tussen 4 en 5 gespot op de A4 richting Den Haag, vlak voor de weg verbreding weer eens iemand gespot :)
Het kostte me eventjes wat wilde handgebaren en wat onverantwoord rijden, maar de spot was volgens mij duidelijk: ik ben nu wel nieuwsgierig wie het geweest is...

Ik reed op de zwarte chopper met legerblik achter op met dasse staartje.
 
18.15 Leiden Lange Gracht bij de stoplichten.
Jij stond voor rechtdoor maar wilde eigenlijk naar rechts, ik schoot hier voorlangs om naar rechts te gaan. (op een geel/zwarte SRAD)

Motor: geen idee, berijder: een zwarte jas en je droeg een bril onder je helm,
bij deze gespot

:W :W :W
 
Gistermiddag gespot: een groene Kawa ZX-6R of ZX9-R. Je stond geparkeerd bij de Tamoil in het Forepark te Den Haag. Je stapte op en reed weg op het moment dat ik de wasstraat in reed.
full


 
Vanavond rond 18:30 langs de Amstel tussen Stopera en Carre een zwart-grijze ThunderAce, kenteken MF-**-**.
:W
 
gespot om 19.15 uur;
blauwe /witte gsx bij Goedhart motoren in bodegraven kenteken: MP-SJ-**.
je stond achter mij geparkeerd[ zwarte blackbird/ met sticker].

mooi motor en zeker herkenbaar als een mf'er.... een sticker en het www adres van mf op je kuipruitje.

wat was het overigens druk met motoren buiten pfffffffff [de meeste waren van goedhart zelf]

ook nog gespot vanmorgen om 07.30 uur een gele gsx f uit richting mijdrecht[ir enschedeweg] naar kamerik/woerden ik zie je al lang elke dag rijden maar zag nu pas je sticker :z .

ik ben die gast in het zwart met die zwarte BB

wie o wie waren jullie *O* *O*
 
gespot om 19.15 uur;
blauwe /witte gsx bij Goedhart motoren in bodegraven kenteken: MP-SJ-**.
je stond achter mij geparkeerd[ zwarte blackbird/ met sticker].

mooi motor en zeker herkenbaar als een mf'er.... een sticker en het www adres van mf op je kuipruitje.

wat was het overigens druk met motoren buiten pfffffffff [de meeste waren van goedhart zelf]

ook nog gespot vanmorgen om 07.30 uur een gele gsx f uit richting mijdrecht[ir enschedeweg] naar kamerik/woerden ik zie je al lang elke dag rijden maar zag nu pas je sticker :z .

ik ben die gast in het zwart met die zwarte BB

wie o wie waren jullie *O* *O*
die gele GSXF heb ik van de week ook gespot, das GSXF25kw
 
okee, degene met die gele gsxf ben ik dus, werk in woerden, woon in nieuwer ter aa,
je blackbird was mij ook al een paar keer opgevallen, echt een mooie fiets, met die donkere knippers, aleen had je stikker ook nog nooit gezien, als het regend rij ik een oude blauwe ascona met imperial...

tot morgen, en miss spreken we elkaar nog eens...

Johan
 
Laatst bewerkt:
ik heb nog een RODE CBR FIREBLADE gespot op een parkeerplaats bij een flat in leidsche rijn, stond ook nog een cbr600f naast, je stond aan de rand tegen het hek van de parkeerplaats.

gr johan
 
Om 21:15 een groene KTM SuperDuke met open carbon pijpen ter hoogte van garage Moree in Meteren. Ik stond te wachten voor een busje met aanhangwagen toen jij me rechts voorbij kwam. Ik toeterde nog en seinde met m'n lichten om vervolgens je te achtervolgen. :+

Volgens mij dacht jij: 'Wat een mafkees, ik moet maken dat ik hier weg kom voor die ik weet niet wat doet'. Ten minste zo reageerde je wel door zo hard weg te karren en enkele keren achterom te kijken :+ :P
 
Gisteren rond 18 uur gespot op A 13,twee MF ers met sticker achter elkaar.
Jullie reden vanuit den Haag ri R dam,en op de splitsing met de A 20 gingen jullie richting Utrecht.
In de drukte had ik geen tijd de kentekens te noteren,foto is met telefoon gemaakt vanuit de vrachtwagen.

Groeten Magnamannetje.

full
 
Laatst bewerkt:
Wanneer : Vanavond 19-04-2007
Waar : Martinihal te Groningen
Wie : collega Starr

Nog een beetje puntjes gehaald bij het volleybal ??

 
gespot om 19.15 uur;
blauwe /witte gsx bij Goedhart motoren in bodegraven kenteken: MP-SJ-**.
je stond achter mij geparkeerd[ zwarte blackbird/ met sticker].

mooi motor en zeker herkenbaar als een mf'er.... een sticker en het www adres van mf op je kuipruitje.

wat was het overigens druk met motoren buiten pfffffffff [de meeste waren van goedhart zelf]

ook nog gespot vanmorgen om 07.30 uur een gele gsx f uit richting mijdrecht[ir enschedeweg] naar kamerik/woerden ik zie je al lang elke dag rijden maar zag nu pas je sticker :z .

ik ben die gast in het zwart met die zwarte BB

wie o wie waren jullie *O* *O*


Die gixxer blauw/wit is van mij. Ik kwam net terug van het testen van een helm van het merk Bell :? Ik zag je staan en ik dacht ik zetm hem er gezellig naast. Ik hoop dat je niet te veel last had met wegrijden??

Bedankt voor de spot :Y

:W
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan