[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om ~0740 op de A1 ri. Amsterdam, bij de lus richting A9 een rode supersport oid, jij ging richting de A9. Ikzelf rechtdoor, stak mijn voet even uit en wapperde richting mijn kenteken, :W
 
'k heb wel (handvat-)verwarming, airco zou een mooie volgende stap zijn. :')
Maar morgen zelfde tijdstip rijd ik daar weer langs, dus ik houd mn ogen open. :)

reed je dan in die donkere Ford Fiesta(?) me tegemoet? en anders heb ik je gewoon niet gezien... ;)
Nee, een rode Seat Altea... Kans is klein dat je me daar vandaag tegenkomt, want normaal gesproken kom ik niet van die kant vandaan. Maar ik zal ook goed opletten :W
 
vanmorgen iets voor half negen bij de benelux tunnel (Pernis naar Vlaardingen) een zwarte chopper oid met een MF stickert, bij deze gespot
 
Gespot om 8:00 De Div van BigBen volgens mij bij je werk in Rotterdam.

Bij deze gespot :W

Goedemorgen Oebbie,

Wat goed dat je mijn motor zomaar herkent. :} Gezien de tijd dat je mijn motor gezien hebt, zou ik haast verwachten dat je mij ook nog gezien hebt. Volgens mij stapte ik even over achten af.

Bedankt voor de spot en misschien tot ziens!
 
Goedemorgen Oebbie,

Wat goed dat je mijn motor zomaar herkent. :} Gezien de tijd dat je mijn motor gezien hebt, zou ik haast verwachten dat je mij ook nog gezien hebt. Volgens mij stapte ik even over achten af.

Bedankt voor de spot en misschien tot ziens!

Ik heb jou niet gezien. Jij mij misschien? Rij een zwarte bandit met kuipje en een plakkert.
 
gespot in Medemblik op de Nieuwstraat om 10:25


een sportmotor met een zwart kontje, volgens mij een CBR van een wat ouder type.

paar minuten later ging je door industrieterein Almere
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om 07.10 uur, richting de Nollenweg vanuit Heerhugowaard (stoplichten bij de Ring), een zwarte ik meen BMW, MET sticker, die ik zag toen ik 't weer niet kon laten om m'n nek te draaien. :)

Gespot! :W
 
Doe maar een 1100 :] en ik rij meestal wel door in die tunnel als ik naar mijn werk ga staan ze niet te flitsen iig. })
En hoe vond je mijn stickert. :P

Mooie bike btw heb je. :}

Thnx :+

Ze stonden net voor de tunnel, voordat jij invoegde te flitsen :( vandaar mijn lage snelheid ;)

Het was ook een gokje ;)

Zat met 1000 aardig in de buurt!
Die van jou zag er ook heel strak uit! Laten spuiten ofzo? Iig een niet vaak geziene kleur.. Thans.. voor mij niet :$
 
Laatst bewerkt:
Gister rond 17:00 bij een kleding reparatie winkel ofzo in Soest op de Middelwijklaan

Een Yamaha, model niet bekent.



Wie-o-wie




:W
 
vanmorgen om ongeveer 0700 op de A32 voorbij Heerenveen naar Leeuwarden: een zwarte fiets met een Rijder geheel in het zwart, met zwart-matte helm.....en een sticker

Vanmorgen ongeveer 0715 In leeuwarden bij stoplichten Crystallic (glazengebouw).. Wederom een zwarte fiets met een MF-er ineen SPIJKERBROEK!!! nou, als DAT geen herkennigspunt is....

ik zat in een koekblik
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een CBR600F op de A6, vervolgens naar de A10 . .vanuit Almere

Reed bij de werkzaamheden achter je, en je begreep meteen het gespot gebaar . . . :P
(da's wel eens anders bij overigen. . . . :? )

Kenteken: MZ-19-..
 
Laatst bewerkt:
Thnx :+

Ze stonden net voor de tunnel, voordat jij invoegde te flitsen :( vandaar mijn lage snelheid ;)

Het was ook een gokje ;)

Zat met 1000 aardig in de buurt!
Die van jou zag er ook heel strak uit! Laten spuiten ofzo? Iig een niet vaak geziene kleur.. Thans.. voor mij niet :$

Nope de kleur is een standaard kleur.
Ze stonden zeker bij de benzinepomp te flitsen, daar staan ze meestal.
 
Gespot op Zandvoort:

Alex the One,
-PJ-
Mitchell


Was gezellig :D

Ook nog een Corsaro gespot met berijder met zwarte hanekam.
-> Je handschoenen waren weggewaaid en op mijn motor gelegd, dus heb ze maar terug onder het stuur gestopt!

En net nog eentje voor de deur.

Op de Oude Trambaan in Leidschendam 15.15u, een zwarte Aprilia RSV..
 
Gespot van middag om 15hr in de van Woustr.
Zxr 400 zwart-paars,keteken mt-@$-%x
Groetjes van die brutale aap O-) die dat briefje in je cockpit heeft gestopt.
Gr Jimmy. :W
 
Wie waren die supersport en naked die ik rond 4 uur/kwart over 4 bij de ring utrecht tegenkwam? :P Ik reed ff vol gas weg voor stoplicht sprintje, maakt die supersport een wheelie achter me terwijl ik links af moest lol... Was ff oppassen geblazen. Mooie bike, maar wie waren dat??? (Je haalde ook nog heel asociaal over de busbaan rechts in bij al die auto's... foei :( )
 
Vanmiddag....rond een uurtje of 12

Een BMW F650CS op de markt in Leerdam

stond daar geparkeerd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan