[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rond 16.45 bij Nieuwe Tonge op Goeree Overflakkee een voor mij onbekende zwarte motor (Zou een MV Agusta kunnen zijn geweest, maar zag de motor niet lang genoeg om dat zeker te weten), bestuurder had een zwarte jas aan met rode strepen op de rug.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!

Gespot op Zandvoort:

Alex the One,
-PJ-
Mitchell


Was gezellig :D

En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y
 
Laatst bewerkt:
Uurtje geleden:

Jij op een zwarte 600F met gele rimstriping en een vet geluid en ik op de dagelijkse heen- en weerHyosung, beide wachtend - in tegenovergestelde richting - onder het viaduct van de A12 bij Driebergen tot het groen zou worden.

We knikten vriendelijk naar elkaar en bij het wegrijden zag ik je sticker ;)

:W
 
Ongeveer half uurtje geleden gespot:

Zwarte motor in Schiedam. We stonden beide bij de verkeerslichten (thv Tango/Q8) om linksaf te gaan.
Jij reed de A20 richting Rotterdam op. :W
 
Laatst bewerkt:
Waar: A1 richting Amersfoort
Wanneer: Vanmiddag rond 14.15
Wat: Iets roods

Je kwam me voorbij rijden, en vervolgens reeds ik naast je. Toen effe :W en vervolgens kwam je me weer voorbij en toen stak je je duim omhoog.

Bij deze,

*O* Gespot!! *O*
 
Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y

:^

zelfde verhaal, heb alleen mezelf niet gespot, jou wel ;)
 
Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y

Ik heb jullie ook allemaal gespot en:

- KawaRez
- Faayke (zonder sticker maar goed -O- )
- Masters (tnx voor het letten op me tas tijdens de sessie.)

IK reed zelf op een zwarte GS500 met me MF kenteken in me tas :+
Heb echt heerlijke sessies gereden :D
 
Gister rond 17:00 bij een kleding reparatie winkel ofzo in Soest op de Middelwijklaan

Een Yamaha, model niet bekent.



Wie-o-wie




:W

Middelwijklaan? Nooit van gehoord.. waar ligt dat ergens? Ik was het overigens niet :+
 
vanmorgen 8:20 op de kennermerstraatweg in alkmaar links afslaand naar het ziekenhuis een groen zwarte kawasaki zx6r of zx9r et stickert en staart onder helm vandaan
 
Net gespot @ Pejo in hoorn:

volgens mij Losbol zijn fiets :)

ging zelf ff een patatje halen daar :9~


full
 
Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y

hierbij de wederspot! :W

ook alex the one gezien en bij het wegrijden Kawarezz! :W ook gespot!
 
Gespot op Zandvoort:

Alex the One,
-PJ-
Mitchell


Was gezellig :D

Ook nog een Corsaro gespot met berijder met zwarte hanekam.
-> Je handschoenen waren weggewaaid en op mijn motor gelegd, dus heb ze maar terug onder het stuur gestopt!

En net nog eentje voor de deur.

Op de Oude Trambaan in Leidschendam 15.15u, een zwarte Aprilia RSV..

Hey, je vergeet mij helemaal -O-

Alex, Han en whoei! gespot

Twee man (jongen + meid), waar ik nog even praatje mee heb staan maken , kwamen geloof ik uit haarlem eo.

Onderweg naar huis nog meegereden met startnummer 176 :P uit hoevelakentopic.
(edit: dat was dus degene die hierboven postte ;) )

bij deze, allen gespot
(Corsaro met stickert ook gespot en nog zo'n stuk of 5-6 andere fietsjes met stickert :+ )
 
Laatst bewerkt:
Waar: A1 richting Amersfoort
Wanneer: Vanmiddag rond 14.15
Wat: Iets roods

Je kwam me voorbij rijden, en vervolgens reeds ik naast je. Toen effe :W en vervolgens kwam je me weer voorbij en toen stak je je duim omhoog.

Bij deze,

*O* Gespot!! *O*

He daar it was me, jij in beetje goudkleurige auto toch?
CBR600FS Rood Je kwam naast me rijden dacht eerst weer zo'n mafkees die me klem rijdt. maar na je zwaai had ik hem door
Tnx voor de spot
 
Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y
Die buell was ik :)
ik heb 5 CBR's gezien en de moto morini met MF sticker verder geen.

ALs iedereen zijn startnummer ff kan posten kan ik kijken of ik jullie op de foto heb staan
heb er bijna 1200 gemaakt :)

voorbeeldje :
full
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om ~0740 op de A1 ri. Amsterdam, bij de lus richting A9 een rode supersport oid, jij ging richting de A9. Ikzelf rechtdoor, stak mijn voet even uit en wapperde richting mijn kenteken, :W

Hoi daar twee keer gespot op 1 dag
beetje late reactie maar veel te mooi weer vandaag om binnen te zitten

Jij blauw witte soes volgens mij.
zag je wijzen. ik zwaaide nog, toen ging het gas er weer op bij jou
Ik rooie CBR600FS
 
Laatst bewerkt:
He daar it was me, jij in beetje goudkleurige auto toch?
CBR600FS Rood Je kwam naast me rijden dacht eerst weer zo'n mafkees die me klem rijdt. maar na je zwaai had ik hem door
Tnx voor de spot

Ik was in 1 zilvere focus. Men fiets stond op het werk, wordt niet vergoed, kwam uit Amsterdam en moest naar De Bilt.

Your welcome!!!
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend op de A16 richting de Moerdijkbrug haalde jij me in met je zwarte Belgische auto.

Ietsjes later haalde ik jou weer in, en je gebaarde en wees naar de achterkant van mijn Sportster.

Nou weet ik dat er natuurlijk niks aan de motorfiets zelf mis kan zijn, maar ik had er zwarte zadeltassen op zitten, misschine was daar wat mee.

Dus even naar de vluchtstrook.. Kijken, niks. Om de motor gelopen niks... Tassen zitten goed dichtt..

Die mensen doen dat toch niet voor niks???

Dan valt mijn oog op het blauwe stickertje rechtsboven op de plaat....

Onverichterzake stap ik weer op en rijd weg..... Ik was gespot....
 
Gespot van middag om 15hr in de van Woustr.
Zxr 400 zwart-paars,keteken mt-@$-%x
Groetjes van die brutale aap O-) die dat briefje in je cockpit heeft gestopt.
Gr Jimmy. :W


_O-

Dank voor de spot met het briefje :} Kwam er pas zonet achter toen ik mn bike weer ging wassen.

Ik was daarbinnen bij die tandarts op de hoek.

Jou fiets had ik ook al eerder gespot op de weteringschans.
 
10:15 in Utrecht bij de Veemarkthallen een blauwe naked (CB-1 ?) met duo.

Je kwam volgens mij van de A27 af. Bij het stoplicht al zwaaiend langs je gereden.

Nee, een rode Seat Altea... Kans is klein dat je me daar vandaag tegenkomt, want normaal gesproken kom ik niet van die kant vandaan. Maar ik zal ook goed opletten :W
Ik heb je niet gezien nee. :+
 
een R1 rijder in Schagen vandaag ;) Reed mee met dezelfde trouwstoet als wij :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan