[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was daar wel om een uur of 3 smiddags. Met mn betere helft op weg naar LaRochette.
Heb ruim 1100km :] in het weekend. Moet dus wel een keer gespot zijn.
grijs-blauwe GSX-F?


@ Revenant...'k ben wel heel benieuwd of wij dat waren..( door "jullie wandelaars" was er haast geen kamer te vinden)
 
vanmiddag nog gespot op de A1 rond een uur of half 1 amsterdam richting amersfoort (bij einde carpoolstrook) een 600RR...ik toeterde nog ff in me jeepie. ;)
 
@ Revenant...'k ben wel heel benieuwd of wij dat waren..( door "jullie wandelaars" was er haast geen kamer te vinden)

Hahahah, ik ben daar ook geweest zaterdag en heb echt geen enkele MF-er gezien. Trouwens in het hele weekend niet en toch wel 1600 KM gereden O-)
 
Ja hoor!!...De "nieuwe" ZX9 van KawaMaup is dan eindelijk gespot. Had je inderdaad al gezien toen ik van de nieuwe haven af kwam zoeven, Zag je stickertje zitten toen je rechtsaf sloeg. Had nog effe een tuffie naar Den haag voor de boeg. Blij dat ik er was...kon bijna zwemmend mn laarzen uitkomen.
Bij deze spot terug :W

kom jij toevallig uit de buurt van juliana dopr want ik heb laatst een zwarte bandit n600 gespot bij centrum riepel in julianadorp
 
Dinsdag 13 juni rond 6.45 op de A28 Hoogeveen-Zwolle: een blauw-witte supersport (GSX-R?), kenteken MV-77-??

Je nam afslag de wijk, vlak nadat je mij (in m'n rooie koekblik) inhaalde :W
 
Zijn er nog mensen die dagelijks de A27 Almere-Utrecht bevolken? Zie genoeg automobielen, maar motoren een stuk minder...
 
Vandaag gespot:
Waar: Breda, westerhagelaan
Wat: Zwarte naked bike (zat niet zo goed op te letten)
Tijd: 07:28

Ik was te voet met een vriend en wilde bij station prinsenbeek oversteken!

P.s: *O* mijn eerste spot! *O* wie mag de eer dragen?
 
Kwart voor 2 te Motoport Wormerveer, een groene ZX-6R, kenteken beginnend met MZ...met sticker.
je parkeerde bij de ingang, ik liep naar buiten richting gekoeld koekblik :) .
 
Ik niet, maar heb die mars twee of drie jaar geleden gelopen. Respect, met deze temperaturen! Was toen ook zo afschuwelijk warm, met zeiknatte onweersbui onderweg. Wel uitgelopen? :Y
yup!
zat toch liever op de motor wat hebben ze daar een geweldige bochten zeg!!!
Was dan ook niet geheel vrijwillig. Heb hem als militair moeten lopen. voorbereiding op de nijmeegse
 
Zaterdag gespot,jammer ik was er zondag van 1200 tot 1400 in Diekirch


Uhhh paar honder kilometer van nederland en dan een ophoping van MF-ers????
Was war lose???

Weet niet zo goed wie ik gespot heb daar ik door mijn verbazing (en de pijn aan de voetjes) de motor zelf niet goed heb kunnen zien. alleen het kenteken plaat.
Volgens mij moet het echter wel iets van een donker gekleurde (groen of blauw) faser of diversion achtige motor zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
yup!
zat toch liever op de motor wat hebben ze daar een geweldige bochten zeg!!!
Was dan ook niet geheel vrijwillig. Heb hem als militair moeten lopen. voorbereiding op de nijmeegse

Lol dan kennen wij elkaar misschien wel, ik ook namelijk :Y

Ruggegraat amputatie? KMA gedaan zeker? })
 
was Detco van een van de 1(GE/NL) corps teams.
Uhhh zie dat je uit gelderland komt... ben (nog) in eibergen gestationeerd.
 
provinciale weg Zaandam thv. Koog bloemwijk kruispunt

gele triumph D595 (1000 cc right?) (VOLGENS MIJ)

3 cilinder was goed te horen althans.

wat een ding :}
 
Vanmiddag om 15:27 uur. Den-haag Jan vd Heijdenstraat. een rood met nog wat kleuren motor met berijder in zwart/rood pak. Je reed achter een politiebusje en ging de rijswijkseweg op? Ik zat in wit bestel-koekblik aan de overkant. ging snel langs dus merk/type onbekend maar zag wel je sticker nog. Bij deze je bent gespot! :W
 
OMG Heb geen stickers gezien :X

Was net terug van een daagie sporten op Assen.
ff snel koekblik voltanken en weer terug brengen naar de rechtmatige eigenaar ;)

Bij deze dan terug gespot ;)

:W

Btw, Svijf staat idd 2x op mijn ruitje :+
Mja, je kon natuurlijk niet zeker weten of ik het zelf was ;)

Herkende je nog van de ene keer dat ik je tijdens een meeting heb gezien :)


Vanmorgen op de v.Rijckevorsel in Capelle: Louns Kwam voorbij samen met een gixxer 600 en toeterde en zwaaide nog toen je stil stond bij de Shell. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan