[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 Augustus gespot vanaf het terras. Ongeveer rond 20:15uur. Willie E. Coyote!! Hij zat op zijn 1 pk fietsje dat met rustig vaartje over de Grote Markt in Groningen denderde.

Greetz,
Starrrr
 
Tuurlijk was die groen...
(anders was die lang niet zo mooi geweest ;) )
maarehh, woon je daar?

Nee, was even op visite bij mijn ouders en woon ook niet echt in de buurt. Hoewel met een rappe Kawa ben je er toch nog zo hoor :+

Trouwens Kawa - B, als ik zie wat jij allemaal spot, zijn dat volgens mij alleen groene Kawa's. Maar dat zijn ook de mooiste motoren natuurlijk *D :}
 
Laatst bewerkt:
rebellation:
Vandaag rond half 3, reden boarder en ik vanuit breukelen naar loosdrecht, er stond een groene (volgens mij...) ZX6-R naast het terras in nieuwersluis...

HAHAHA *D *D *D , (ik heb lol)

Dat was ik.
Toch wel erg leuk, dat alleen mijn motor gespot is.
Terwijl ernaast en er tegenover ook een paar stickers te zien waren. :X

dank u :} :}

Dat zullen dan vast geen kawa's geweest zijn ;) en al zeker niet zo mooi groen :+
 
rebellation:
Vandaag rond half 3, reden boarder en ik vanuit breukelen naar loosdrecht, er stond een groene (volgens mij...) ZX6-R naast het terras in nieuwersluis...

HAHAHA *D *D *D , (ik heb lol)

Dat was ik.
Toch wel erg leuk, dat alleen mijn motor gespot is.
Terwijl ernaast en er tegenover ook een paar stickers te zien waren. :X

dank u :} :}

Damn had ik dat geweten hadden we gestopt! 8-)

Ik dark grey duc 748... heb nog naar je (jullie ;) ) getuuterd, nix gehoord?
 
En nog een keer... met Picture :}

Post van gsx-star in topic '[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)'

Dat waren wij weer zie vorige Spot... er hadden zich nog een paar vrienden aangesloten... (helaas nog geen MF'ers maar daar wordt aan gewerkt :+

Als je dichter bij de motoren was gaan kijken had je onze nickname op het ruitje kunnen zien staan :]


Ik kon niet zo goed meer kijken, zat met mijn vrouw en kind op het terras, maar er begon er een huilerig te worden ( zelf invullen welke ) dus moest een beetje snel wes
 
vanmiddag 16.45 op de Brienenoord(goed geschreven :? )
richting Gorinchem een blauwe VFR/VTR ben niet zo goed
met Honda's (was geloof ik ook niet echt een nieuwe)

probeerde nog een foto te maken maar helaas....
 
vanmiddag 16.45 op de Brienenoord(goed geschreven :? )
richting Gorinchem een blauwe VFR/VTR ben niet zo goed
met Honda's (was geloof ik ook niet echt een nieuwe)

probeerde nog een foto te maken maar helaas....

Dat was ik *D . Op de terugweg uit school. Een blauwe VFR met chinese tekens op de zijkappen. Reed jij ook op de motor? Kan me niks herinneren :? .
 
gistenavond een vrouwelijker rijder gespot op de weg richting s-heerenberg ze reed op een mat zwarte motor had een zwatr pak en een zwarte helm met oortjes,kon helaas niet zien wat voor merk motor het was het kenteken begon met ms-28-.. je had geen sticker meer die heeft er volgens mij wel op gezeten want het was duidelijk te zien dat de sticker resten er nog op zaten..

wie o wie bent u.........

Euh, denk dat ik dat ben geweest :]

O ja, ik rij een Soes GS 500, idd matzwart maar sinds maandje voorzien van koeievlekken. Haha en ik moet dus nodig mijn kentekenplaat eens poetsen... En "U" voel ik me wel errug oud bij hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Arckira:
Gisteravond rond 20:00 uur op de A20/Rotterdam: Een 'zee'groene/blauwe Suzuki RF 600/900 :? Passagier(e) keek nogal verbaasd..zo van 'wat is dit' :? ;)

whehehe dat was ik :D


Nog 2 MF - ers reed ik stukje mee mee, bocht langs t grote politiebureau (Terbregseplein)... leuk.

(Dit was de fiets (geen zij-kuipwerk alleen)
rf-plaatje.jpg
:)
 
Vanavond (maandag) tegen 6 uur: zilvergrijze geen-idee-wat-voor-merk motor op de Weg om Noord (N201/Hoofddorp). Bestuurder met lichte (ook zilvergrijs?) helm en rugzak. Je ging linksaf bij de pomp (IJweg?)
Ikke was in koekblik (en kon je niet bijhouden)
 
whehehe dat was ik :D


Nog 2 MF - ers reed ik stukje mee mee, bocht langs t grote politiebureau (Terbregseplein)... leuk.

(Dit was de fiets (geen zij-kuipwerk alleen)
(Afbeelding) :)
Hey Willem, was jij dat :? *D Jij reed toch een kawasaki ZZR600 :? Jammer, wij kwamen net terug van een weekend Luxemburg met de KawasakiMerkclubNederland ;) Ik vind 't nog steeds een mooie motor, die RF :} Zag er vorig jaar 1 op Assen..zwart frame en wielen en het kuipwerk (..met spitse kont..) en tank in de Horeon-Suzuki kleuren,rood/geel/zwart (..Barry Sheene, Wil Hartog, Randy Mamola..) :} :}
 
vanmiddag in gouda, zag een blauwe r6 geparkeerd staan met voorop een sticker met nummer 226 dacht ik...
 
zondag om 16:30 in haarlem bij de 'verfroller' ophaalbrug een oranje/grijze bulldog met sticker... ik voer erlangs (op de Sally)
 
vanmiddag om ongeveer half een een suzuki gsx met sticker gespot bij zoetermeer!
je stond om links af te gaan richting safe motors! kon je kenteken niet zo snel lezen reed iets te hard met me auto....
 
Net gespot een grijze :? gsx600srad vlissingen op a58 je reed net weg bij t stoplicht om de snelweg op t gaan. helaas was ik te laat! groetjes
 
Hoi Johan, dat was jij zeker net voor de verkeerslichten bij het Stadion van FC Utrecht, toeterend en met je arm uit het raam ? Zag je de sticker achterop m'n auto ( of herkende je m'n lieve kleine koekblikje al van ver ? 8-) )

;)
 
Ik dark grey duc 748... heb nog naar je (jullie ;) ) getuuterd, nix gehoord?

ehh, nee :o
sorry!

(ik had het denk ik te druk met andere dingen)


of heeft zx-12rob toch gelijk...
Trouwens Kawa - B, als ik zie wat jij allemaal spot, zijn dat volgens mij alleen groene Kawa's.
 
Laatst bewerkt:
ehh, nee :o
sorry!

(ik had het denk ik te druk met andere dingen)


of heeft zx-12rob toch gelijk...
Trouwens Kawa - B, als ik zie wat jij allemaal spot, zijn dat volgens mij alleen groene Kawa's.

Ja dat zou mooi zijn, alleen groene kawa's, laat die nou net achter die duc gereden hebben :(
Dus die spot je ook al niet meer :P , je zal het dus echt wel heel druk gehad hebben met andere dingen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan