[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond op de A6, een MFer vol bepakt reed richting A1 ter hoogte van Afslag Almere-Haven. Wij reden met z'n 3en naar de Mc waar we altijd verzamelen met MF Flevoland!

Dat was ik op m'n vol geladen GS500. Eindelijk weer eens gespot :) En dat terwijl ik er toch echt dagelijks op rij(a4/A10>Schiphol) ik kwam net terug van vliegveld Lelystad, zag idd ook bij jullie een aantal stickers. Nog een leuke avond gehad? :]

groeten Pilotbiker
 
Vanavond om kwart over 7, op de pleiweg bij Arnhem (richting velp) 3 motors gezien waarvan de laatste zeker een sticker had.
De middelste reed op een Kawa Z750/1000 en stak zijn hand naar mij (zwarte Suzuki RF) op.
 
vandaag om 1 uur in hilversum: Sp1ke, (denk ik), in ieder geval een SP1, rood, met vriendin? achterop. kruising johan gerardtsweg voor het stoplicht richting mediapark.
 
Post even voor Repsol_RR.
Gespot in Assen vanmiddag.

full
 
Nope, zit als Cap Geminist bij Telfort. En heb jullie niet gespot vandaag, moest vanmorgen eerst ff naar Utrecht, was pas tegen de middag in A'dam...

V-Ray trouwens wel gespot achter z'n buro, hij had 't alleen een beetje druk O-)

Ehrm.... nu ben ik wel ff heel benieuwd wie deze CapGeminist is. Nl. nog nooit een Buell gezien bij ons gebouw. En ik let toch zeker wel op welke motorrijders er nog meer zijn.

late reactie overigens
 
Quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 18:35 schreef Rikkie R1k het volgende:
Vanmiddag om 15.20 uur in Zwolle bij de rotonde bij zuid (en later weer bij afslag industrie terrein; ik ging richting Olst/Wijhe) een kawa zxr 750 met duo, wie o wie?

Beginner:
Dat moet haast Nostrezz zijn geweest...die ging naar Kalsbeek, rider had-heeft een oranje gouden pak...


Het was ikke inderdaad, samen met mijn vriendinnetje! Heb haar nog even gewezen op jouw MF sticker! TOPPER!!!

En dankjewel Beginner voor de reactie
:} ;)
 
Net om 23:30uur in de Schipholtunnel, je stak je been nog uit naar me. Ik reed heel truttig met een gangetje van 100 achter m'n vriendin aan die in haar rode Peugeot voor me reed :+ Sorry dat ik niet terug groette, maar ik sukkelde bijna in slaap met dat rukgangetje, dus had te laat door dat je me inhaalde. Normaliter rij ik met 200+ door die tunnel })
 
Gespot bij molenaar motoren rond 3e zal het geweest zijn, een blauwe r6 en een blauwe kawasaki ( met leek wel gepolijste velgen ofzo ) en een hightmouth uitlaat.
Ook nog een groene naked bike :} mooi machine.
Mijn cbr 600 rr had net z'n 1000 beurt gehad en stond vlak bij de ingang ( 2005 versie Iteliaan red met laser extreme demper)

Was het The Green Hornet :?

full


Dan was het ME..... en Horney... blauwe Hornet.

Hier idd nog zonder sticker..... :W
 
Zaterdag 16 juli om 15.37 uur in Zoetermeer ter hoogte van de Esso bij het Silverdome. Een honda hornet? Ik heb nog gespot geroept toen het stoplicht net op groen sprong, maar dat begreep je niet helemaal denk ik ;) Je draaide de a12 op.

Ik draaide ook de a12 op en bleef op de afrit rijden om naar de N209 te gaan richting Hazerswoude en toen heb ik nog twee mf stickers gezien die daar rechtsaf sloegen. Was te ver weg om te zien wat voor motoren het waren.
 
Zaterdag 16 juli om 15.37 uur in Zoetermeer ter hoogte van de Esso bij het Silverdome. Een honda hornet? Ik heb nog gespot geroept toen het stoplicht net op groen sprong, maar dat begreep je niet helemaal denk ik ;) Je draaide de a12 op.

Ik draaide ook de a12 op en bleef op de afrit rijden om naar de N209 te gaan richting Hazerswoude en toen heb ik nog twee mf stickers gezien die daar rechtsaf sloegen. Was te ver weg om te zien wat voor motoren het waren.

That was me. Ik hoorde je wel, maar het stoplicht was inderdaad net op groen gesprongen. Ik keek nog in mijn spiegels toen ik de snelweg op ging, maar zag je niet meer. Bij deze dan nog... :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan