[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kets em hier nog een keer neer, misschien was hij/zij nog op vakantie.


Een internationale spot 8-)

Woensdag 27 juli, 11:45 ongeveer
Frankrijk, A500 vlak vóór Monaco (ff large gemaakt, valt het beter op :P )

Ik weet niet wat voor motor het was, het was nogal verrassend om daar een MFer voorbij te zien rijden ;) Je reed vlak achter een andere Nederlandse motor aan (geen MF sticker), een Duc Multistrada.

Ik stond daar in de file te wachten (in het blik) richting Monaco toen jullie voorbij reden. Ik was jaloers. ;)
 
Vanmiddag, A50 Apeldoorn-Arnhem, 14:20 uur, reed je tussen de langzaam rijdende auto's door. Kenteken MX-27-xx met een topkoffer (zag de sticker te laat, was je al een stuk verder voor meer details).
 
:W MICK85 om 20:00 Brielle uit richting Oostvoorne. Had toevallig jullie foto's van de rotonde gezien vanmiddag, idd lekkere bochtjes daar!!
 
Vanmiddag rond de klok van 17:00 uur: een CBR600 komend vanaf de Dongenseweg in Tilburg over de Burgemeester Baron van Voorts tot Voorts weg (wie verzint er zo'n straatnaam :? ) richting de Reeshof. Je reed net het viaduct over het Wilhelminakanaal over om bij de verkeerslichten te stoppen.

Ik reed in ons koekblik maar wist nog snel even om te kijken. Bij deze...GESPOT :W :W :W :W
 
Beetje laat, maar.....

GESPOT; blauwe Thundercat, donderdag 11 aug. rond 16u op de A27 kwam er bij de A2 op en ging er bij Houten af.... wie zeiht gei :?

Reed zelf in een koekblik, kon niet :W

P.s. dat "spotten" wordt erg verslavend :Y
 
Zojuist rond half 12 gespot in Gouda. Op de brug over het water (geen idee hoe het daar heet). Een groene ZX10R. Ik kwam naast je staan met die blauwe Hornet. Jij ging rechts, ik links.
 
Vanochtend vroeg (net na middernacht) op de A6, Suzuki TL, kenteken MH-#####, tot Almere-Stad-West/Afrit 3. :W
Ik reed in blik naast/achter je.
 
Gister in zeist
full


Volgens mij kwam je net aanlopen toen wij met de auto weggingen...
Zag ik 'm nou daarna voor de deur van Olaf staan? Zo ja heeft Olaf een nieuwe fiets dan? :P
 
Net gespot 2 keer een MF-er !!

1 op een Cagiva (humor ding trouwens) in Utrecht (ik wuifde vanuit witte Golf III je bij stoplicht nog dat je voorbij mocht....)
p.s. ik zal neit zeggen hier dat je je motor toen liet afslaan :X :X :X :X :X

en in Zeist (kruising, wederom ik in witte Golf III) even verderop een oudere man met grote grijze snor op een, ik denk Ducati monster.... we keken mekaar nog aan... volgens mij heb ik je wel eens eerder gezien !
 
Laatst bewerkt:
Ik spot wel vaker motoren maar dan is het teveel moeite om het hier even te posten :+

Nu toch maar even doen :P Eergisteren, donderdag 11 augustus op de A44 richting het zuiden haalde ik denk een rode VFR ons in met MF sticker :Y Ik was zelf de passagier in een rode Subaru Jumbo :X en heb nog ff uitgelegd aan de bestuurder waar dat stickertje van was *D Dus jij was lijdend voorwerp van ons gesprek ;)
 
14.45 bij Overberg richting Veenendaal een Blauw/witte motor met kuip, zal dus wel Suzuki zijn, geen 4-cilinder jank, maar vette roffel, dus TL?

Wie oh wie, wij kwamen je tegemoet in Cora's blauwe Marbella-tje richting Amerongen.
 
:W MICK85 om 20:00 Brielle uit richting Oostvoorne. Had toevallig jullie foto's van de rotonde gezien vanmiddag, idd lekkere bochtjes daar!!

Ja weer gespot bedankt *O* *O* *O* .

Jep ging even naar motoport was super gezellig daar tot 22.30 gebleven (gingen om 21.00 dicht ja niet dus *D )
 
Net gespot:

MF-ster op grijze Honda, zwart Alpinestars pak, grijze Shoei helm. In Assen, na de afrit van de A28. Ik reed achter je op m'n Kawa.
 
Uhhhhhhh, toen wij weg gingen stond je bike al geparkeerd zonder 'coureur' ;) Dus of je er net was, geen flauw idee ;)
Ik was met een zwarte kawa 600 en een rode 600RR.

Hey dan heb ik nog met jullie bij de toonbank gestaan ;)

Uiteraard met die groen/zwarte Kawasaki pet op :P

Hadden jullie het niet over die kentekenplaat houder en stuurdemper :?

[edit] heb die Mille ook gezien trouwens ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hey dan heb ik nog met jullie bij de toonbank gestaan ;)

Uiteraard met die groen/zwarte Kawasaki pet op :P

Hadden jullie het niet over die kentekenplaat houder en stuurdemper :?
Haha ja, zag je die kop van die verkoper toen ik zei dat ik 100 euro wel erg aan de dure kant vond en dat ik een veeeeel mooiere had gezien op 't internet voor maar 50 eutjes :X Dat vondtie niet zo leuk _O-
Ik schijt de bale van Ten Kate. Ze hebben leuk spul, vooral voor de 600 en de 1000RR, maar ze zijn duur en ik vind niet erg klantvriendelijk. Althans, zo komen ze op mij over. Misschien is dat ineens heel anders als je een bike bij ze koopt |( Ze doen ook een beetje uit de hoogte (had laatst een gesprek met 1 van de monteurs). Vind ik erg jammer. Denk dat ze 't wel erg hoog in de bol krijgen als gevolg van hun Superbike allures. Maar goed, das MIJN visie, er zullen vast mensen zijn die er anders over denken, maar mijn zaak is 't niet :N
Je bent me trouwens niet opgevallen ;) Of was jij die verkoper? :9 Was je op je bike? Nee toch? Die had ik namelijk wel eens willen zien in 't echie :Y
 
Haha ja, zag je die kop van die verkoper toen ik zei dat ik 100 euro wel erg aan de dure kant vond en dat ik een veeeeel mooiere had gezien op 't internet voor maar 50 eutjes :X Dat vondtie niet zo leuk _O-
Ik schijt de bale van Ten Kate. Ze hebben leuk spul, vooral voor de 600 en de 1000RR, maar ze zijn duur en ik vind niet erg klantvriendelijk. Althans, zo komen ze op mij over. Misschien is dat ineens heel anders als je een bike bij ze koopt |( Ze doen ook een beetje uit de hoogte (had laatst een gesprek met 1 van de monteurs). Vind ik erg jammer. Denk dat ze 't wel erg hoog in de bol krijgen als gevolg van hun Superbike allures. Maar goed, das MIJN visie, er zullen vast mensen zijn die er anders over denken, maar mijn zaak is 't niet :N
Je bent me trouwens niet opgevallen ;) Of was jij die verkoper? :9 Was je op je bike? Nee toch? Die had ik namelijk wel eens willen zien in 't echie :Y

Nee met koekblik ;)

Ben ook maar bijna 2 meter, dus je kijkt ook snel over de kleintjes heen :)
Stond naast jullie aan de toonbank, jullie links ik rechts. Wit T shirt en pet :Y :Y

Btw die rode motor z'n remlicht blijft hangen

of is dat die van jou :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan