[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat waren Snake en ik :P

Je had nog geluk, want hij schoot bij mij twee keer uit z'n 5 ??? klotezooi... maar als er bij die snelheden iemand dicht achterzit dan issie er ook zo bij / op :)

Maar die gixxer liep toch aardig vlot :P :}
Dat van die "schiet uit z'n 5" is een smoes omdat die groene tienen gewoon veeeeeel sneller zijn!!

_O- _O- _O- _O-
 
Volgens mij zag ik v/d week een zilvergrijze ZX6R (recentelijk bouwjaar) aan een paaltje staan op de Stadionweg 'of Stationsweg in onze hoofdstad (nee, niet Krimpen a/d Ijssel.. )

Er zat i.i.g. een sticker op dus bij deze......

GESPOT!!

:W
 
Om 18:00 uur gespot wachtend voor de pont van Amerongen naar Eck en Wiel.

Een zwarte motor met dubbele uitlaat (volgens mij een GPX)

Berijder droeg een Zwart met donker blauw leren pak...


Wie was U...?


Euhm, het is heel goed mogelijk dat ik het ben geweest. Ik heb alleen een zwarte honda vfr. Waarom heb ik jou niet herkend en hoe ben je te herkennen? En waarom heb je niet even getouterd ofzo??

Ik sta daar trouwens zo ongeveer elke dag, ik werk in overberg en woon in buren.
 
Volgens mij zag ik v/d week een zilvergrijze ZX6R (recentelijk bouwjaar) aan een paaltje staan op de Stadionweg 'of Stationsweg in onze hoofdstad (nee, niet Krimpen a/d Ijssel.. )

Er zat i.i.g. een sticker op dus bij deze......

GESPOT!!

:W

That's mine })

M'n tweede spot en weer zonder mij erop |(
Als je de volgende keer heel hard GESPOT roept hoor ik je misschien wel :P ...of ff toeteren en kan ik je terug spotten.

:W C u at MS
 
That's mine })

M'n tweede spot en weer zonder mij erop |(
Als je de volgende keer heel hard GESPOT roept hoor ik je misschien wel :P ...of ff toeteren en kan ik je terug spotten.

:W C u at MS

Zat in de " PC Hoofdstraat trekker " , want The Green Hornet had je echt wel gehoord. :Y

Maar zal er de volgende keer op letten!! O-)
 
Zat in de " PC Hoofdstraat trekker " , want The Green Hornet had je echt wel gehoord. :Y

Maar zal er de volgende keer op letten!! O-)

:?
Ik bedoelde dat als jij mn motor weer 'daar' ( :X niet te hard i.v.m. motorfietsstelers :+ ) spot, dat jij ff moet toeteren ofzo kan ik jou terug spotten ;)


Maareh heppie een Hummer (PC-trekker) ofzo?

Groeten
 
Ik schiet alle Kawa's :Y op de camera.

..... en ik schoot gewoon enkele paddock foto's om niet alleen maar foto's van de baan met racende gasten erop op m'n site te hebben. ;)

ja ja gasten ik sta er anders vaak genoeg op en val nu niet echt onder het woord gast....lol :)
:9

zelfs op de film sta ik :}
 
ja ja gasten ik sta er anders vaak genoeg op en val nu niet echt onder het woord gast....lol :)
:9

zelfs op de film sta ik :}
Hoi Boefke. :W *O* *O* *O*
full
 
Vandaag in Harmelen (rond 19:20 uur), richting Haarzuilens, een blauwe R6, moest zo nodig een echte motor (ZZR1100) inhalen op een 60km weg, had duo passagier in zijn nek zitten ;)

Ik ook met duo, welke niet in mijn nek zat...ik (nog) geen sticker...wel www.zzrclub.nl onder mijn nummerplaat O-)
:Y :Y Moet ik geweest zijn. Jij had dan een vrij klein persoon achterop, geen sticker idd. Je reed nog een stukje achter me aan en toen was ik je ineens kwijt.

En dat ik je inhaalde was omdat jij je netjes aan de snelheid hield -O- :Y
sorry :N
 
Zondag 7-8-2005 gespot Kawazaki Z1000 met kenteken MH-PL-## in het centrum van Renesse, je kwam 2x langs
Dat was Adje volgens mij... Ik was er ook bij (Z1000) maar heb geen M-F sticker -O-

2x Zwarte Z1000 dus eigenlijk, want we reden achter elkaar. Zoniet, dan toch ;)
 
He, was u dat!!!
Wij (Zoep en ik) hadden het er later nog over. We hadden geen MF sticker bij je gespot maar je bent dus wel een MF-er! :W
En een MF-er met ballen, je kwam lekker mee! :}

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!


:} :} :W
haha jah man dat was echt fun, en haha dat lekker meekomen, ik bedank jullie voor de credit, maar echt serieuze competitie was ik (nog) niet :]

(D. is thinking about modifications O-) )

:]
 
Vanavond zo tegen achten. Bij Vierpolders tussen de rotonde en die mooie bocht. Drie MF-ers een rode CBR, een groene GS en een blauwe ZX6-R. Ja W@llie, Mick85 en Jarno20 jullie zijn gespot. Ik zat als bijrijder in een rood koekblik een motorrit te controleren, vandaar dat ik niet kon toeteren.

Kijk eens aan, eerst spot ik jou in me koekblik en nu worden wij 3én gespot *O*

Ja was een beetje druk daar in die bocht en toen kwam er ook nog eens zo hooi wagen voorbij die wat verloor toen zijn we maar weer weg gegaan.
 
Maandagmiddag achter de huizen aan de provinciale weg westkant van DORST: roodzwarte Kawa ZX-7R. Volgens de vriend bij wie ik op bezoek was (mijn CBR-etje stond voor de deur) heb je hem nog niet zo lang (als de sticker dan maar niet van de vorige eigenaar is :X )
 
Euhm, het is heel goed mogelijk dat ik het ben geweest. Ik heb alleen een zwarte honda vfr. Waarom heb ik jou niet herkend en hoe ben je te herkennen? En waarom heb je niet even getouterd ofzo??

Ik sta daar trouwens zo ongeveer elke dag, ik werk in overberg en woon in buren.

Ik zag je te laat om te toeteren, je kwam me voorbij rijden,ik moest w8ten in de rij -O-

Normaal rij ik op een Rode GPX... maar die staat total loss in de schuur! ;(
Sissi is door een blinde koekblikker omver gereden

Rij nu in een bordeau rode Golf... (ik zal invervolg goed opletten :Y )
 
Vanavond zo tegen achten. Bij Vierpolders tussen de rotonde en die mooie bocht. Drie MF-ers een rode CBR, een groene GS en een blauwe ZX6-R. Ja W@llie, Mick85 en Jarno20 jullie zijn gespot. Ik zat als bijrijder in een rood koekblik een motorrit te controleren, vandaar dat ik niet kon toeteren.

Zoals mick al zei dat klopt, we hebben lekker bochies gereden :]

full
:)

Alleen mick had niet zoveel geluk, toen hij bochies wou gaan rijden werd het druk :P
 
Wie was dat vanochtend om een uurtje of 6.45 voor de poort van Schiphol Oost? Was een yamaha FJR1300 en de eigenaar had een hanekam op zen helm geplakt maar zelf een kale kop. Haalde ons in toen wij krap naast een busje reden. Paste nog maar op de cm. Had op zen kentekenplaat houder ook: fly klm geplakt...

zie ook dit topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan