(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Spotje in Barneveld paar dagen terug groene bike, uiteraard met de grootste kerk in de omgeving kun je natuurlijk ook niet omheen.
 
daarnet om 08:00 op de Boelelaan te Amsterdam, jij op zwarte kawasaki, ging rechts de parnassus weg op. Ik op witte triumph rechtdoor.

geloof dat ie wel duidelijk was ;)
:W
 
daarnet om 08:00 op de Boelelaan te Amsterdam, jij op zwarte kawasaki, ging rechts de parnassus weg op. Ik op witte triumph rechtdoor.

geloof dat ie wel duidelijk was ;)
:W
Ja! :W Sorry dat ik zo raar reageerde ik was een beetje flabbergasted en kreeg 'm niet in neutraal O-)
 
vanmiddag op de dijk bij Arkel richting de A15
Een groepje van 4 rijders.
2 x bmw 1 vfr en een dame met een yamaha met sticker.
ML-59-YG.
Je moest ff inlopen op de rest.
Dat had een aardige prent kunnen zijn.
Ik reed met het koekblik vlak achter je.(dus ook te hard )
 
09-MV-BG zojuist gespot op de A4 ten hoogte van het forepark.
Tussen de file door..
Ik zat ingeblikt in een Japanse batterij..
:W
 
Vanmorgen rond 6:35 op de A9 thv Amstelveen een witte motor met sticker. Je haalde me in, ik reed op een Africa Twin.
 
Dacht al dat jij het was! Long time no see.....
:W
Klopt!

Ik kom vanaf Rijsenhout en sinds de nieuwe op/afrit zie ik je minder vaak. Moest nu om rijden omdat ze bij Rijsenhout omgeving enorm aan de weg bezig zijn

En ik rij meestal via de A5 , maar al ik moet tanken pak ik de A4.

:) :W
 
In de occasiontest in de nieuwe aflevering van MotoMe een rode Honda Magna en een zwarte Triumph Tiger. Beiden met een ogenschijnlijk zeer verse sticker.
 
Nu net op de dijk bij de pont van Beusichem. Een blauw witte Suzuki GSX (?) F (?)

Jullie moesten keren omdat je daar de dijk niet op kon. Jullie waren met z'n drieën, dikke toerfiets voorop, meisje op een naked ( Monster ? ), beide zónder sticker.

Ik stopte met die oude hondenuitlaatPolo in verschillende kleuren groen/blauw om "Gespot" te roepen.

Even later -ik had nèt de auto op de oprit- reden jullie bij me door de straat ;)

~[edit]

en toen m'n vrouw net naar de snackbar reed hadden jullie "de Blusser" gevonden ;)

~[edit]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag, tijdens de rit voor Lia in Haarlem/Noordwijk, zag ik een aantal MF-ers meerijden. Tijdens de pauzes kon ik de stickers niet zo weer vinden, maar hoe dan ook gespot. :)
 
Vandaag tussen WINSUM en GRONINGEN

wit rood blauw dacht ik, honds cbr?

MT-33-VS

reed je op een rode ducati monster voorbij ;) je was met een gele aant touren geloof ik
 
Rond 8.30 op de A2 richting het zuiden tussen Geldermalsen en Waardenburg een (bordeaurode?) chopper-achtige fiets tussen de file door. Volgens mij brandden je beide knipperlichten continu. En je hebt een zwart pak met rode accenten.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan