Chatsessie met Jurgen vd Goorbergh!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul17

MF veteraan
23 aug 2002
1.585
1
Groessen
Op donderdag 18 september zal Jurgen vd Goorbergh aanwezig zijn op het wegraceforum om deel te nemen aan een chatsessie. Deze zal plaats vinden tussen 19.00 tot 20.00 uur.
Heb je een vraag aan Jurgen, of wil je gewoon even nakletsen over de race in Assen, zet dan gauw deze datum in je agenda en zorg dat je erbij bent!
Let op, alleen leden van het forum kunnen vragen stellen dus als je nog geen lid bent zal je je eerst moeten registreren!

Naast deze chatsessie is het wegraceforum een plek waar echte racefans elkaar ontmoeten en kunnen discussiëren over onderwerpen als de SBK, MotoGP, Nederlanders in de motorsport en alle overige raceklasse die op andere fora weinig of geen aandacht krijgen zoals het AMA Superbike, British Superbike, alle ONK klasse enz....
Daarnaast organiseren we een droomcompetitie met mooie prijzen, dit jaar ligt er voor de winnaar een 10-rittenkaart klaar voor raceplanet kartcentrum!

Dus, laat je kop eens zien op www.wegraceforum.net
 
Heb je een vraag aan Jurgen, of wil je gewoon even nakletsen over de race in Assen, zet dan gauw deze datum in je agenda en zorg dat je erbij bent!

[/quote]


Zal gauw uitgepraat zijn dan....was een korte race :+ .
 
Dit lijkt anders erg veel op SPAM :(

Hahahaha ik zat er de hele avond al op te wachten :9
Jaloerse Ed is nog steeds boos dat hij gebanned is. Nou flapdrol, ik denk dat meerdere mensen hier het leuk zouden vinden om een met jurgen te "praten" op deze manier. Dit is geen spam, dit is gewoon een kans bieden.
 
Dit is dus wel degelijk spam. Wat heeft het volgende stukje met het interview te maken?

Naast deze chatsessie is het wegraceforum een plek waar echte racefans elkaar ontmoeten en kunnen discussiëren over onderwerpen als de SBK, MotoGP, Nederlanders in de motorsport en alle overige raceklasse die op andere fora weinig of geen aandacht krijgen zoals het AMA Superbike, British Superbike, alle ONK klasse enz....
Daarnaast organiseren we een droomcompetitie met mooie prijzen, dit jaar ligt er voor de winnaar een 10-rittenkaart klaar voor raceplanet kartcentrum!
Helemaal niets, is gewoon een reclamepraatje.

Net zoals alle andere spam-topics gaat dit topic op slot. Topicstarter, je kunt een nieuw topic openen met alleen info over het interview erin en zonder reclame. Ik snap best dat je reclame wilt maken voor je site, maar ik denk dat je vantevoren wel wist dat dit op of over het randje was, toch? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan