choppers, cruisers, customs. in friesland ????

jeroendek

MF veteraan
13 okt 2008
2.132
0
choppers, cruisers, customs in friesland??

mischien leuk om in het voorjaar en zomer eens iets af te spreken voor een leuk ritje ,
terasje pikken onderweg ? niet letterlijk want het rijdt niet lekker met tafels en stoelen op een motor hahha.......
we rijden al met een leuk groepje maar mischien zijn er meer die wel eens voor de gezelligheid mee willen .... :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
nou vooruit jij mag ook wel mee maar dan moet je je wel gedragen hahahah
 
ik voel hier toch een vorm van discriminatie geloof ik
choppers cruisers en customs dat betekent dus dat ik niet mee mag met me tour/sport motor bedankt hoor van je familie en vrienden moet je het maar hebben
pffffffff :9
 
ik voel hier toch een vorm van discriminatie geloof ik
choppers cruisers en customs dat betekent dus dat ik niet mee mag met me tour/sport motor bedankt hoor van je familie en vrienden moet je het maar hebben
pffffffff :9


je kunt natuurlijk ook je motor inruilen voor en chopper!!!!!
 
Nou nou jongens!! wel een beetje aardig blijven, wees blij dat er nog motorliefhebbers zijn die uberhaubt met jullie willen rijden, en dat terwijl ze jullie kennen, hahaha.
 
nou met dit weer kunnen we nog wel effe wachten met rijden vies weer bah........
 
de zon schijnt nu wel en die 25 graden word vast aangegeven op de thermometer in huis maar dat geld niet voor buiten helaas,......
 
daarom wil ik eigenlijk iedereen oproepen om je motor zoveel mogelijk te laten verbruiken en zo min mogelijk rekening te houden met het milieu want dan hebben we geen winter stop meer kunnen we kerst vieren bij de bbq na het touren hahaha
 
helemaal voor!!!!!!!!!!!! dat gedoe met mileu en klimaats verandering is allemaal gelul en geld klopperij waarom is groene stroom dan zoveel duurder en auto's op elektra zo duur dat je er 2 midden klassers voor kunt kopen op benzine .......ik bedoel er ligt nu toch al zeker 6 weken lang sneeuw in de tuin ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan