choppers, cruisers, customs. in friesland ????

nou nog even wachten en ik mag toch met jullie mee hahaha druk bezig met het kopen van een kawasaki maar ik kan nergen gegevens vinden over de productie lijn en bouwjaar van de kawasaki vn 800 wie weet wanneer de eerste van de band is gerold ben wel nieuwgierig
 
nog één nachtje en dan is het zover dan heeft freestyler27 ook een mooie motor!!!!!!!!!!!!
 
@freestyler27..... wbt je ondertitel "driven" doet men in een auto en "riden" op een motor.
O-)
wat jij wil natuurlijk, maar tis en blijft een Motor-forum
 
Laatst bewerkt:
je hebt helemaal gelijk mijn wel gemeende excusses
hahahaha mischien is de teks wel voor auto's en motoren toe pasbaar
in nederland is het toch ook motor rijden en auto rijden hahaaha
 
drive , ride ,wat maakt het uit zolang je maar niet glijdt ...........
 
dat is helemaal waar .............,maar ik ga met dit weer dus ook echt niet de weg op met de motor ,er is hier vanaf 16 december ook bijna niet een dag voorbij gegaan zonder dat het glad was met al die sneeuw ...........het voorjaar mag van mij nu wel beginnen
 
wij komen uit gorredijk hebben jaren (14 jaar )gewerkt in emmeloord half uurtje rijden ....en ligt op kruip afstand van lemmer ....dus hoor je gewoon een beetje bij friesland hahahha
 
dat denk ik ook daarom ook maar niet gekocht ik baal alleen wel van het feit dat je er niks meer over te horen krijgt van de politie heb ze alles door gebeld heb ze mijn nummer gegeven plus de adres gegevens van de des betreffende verkoper en ik zou er nog even over opgebeld worden maar niks het enige wat ik wel mee heb gekregen is dat zijn advertentie is verwijdert van marktplaats hahaha
 
zo sneeuw is bijna helemaal weg, nu nog effe een paar flinke regen buien om al het pekel weg te spoelen, en rijden maar weer hahahah
 
zo sneeuw is bijna helemaal weg, nu nog effe een paar flinke regen buien om al het pekel weg te spoelen, en rijden maar weer hahahah


oke ik neem mijn woorden wel weer terug ,net bijna alle sneeuw weg wordt ik vanmorgen wakker en de wereld hier is weer helemaal wit pffffffffffffffff.
last van winterdepressie ? ik? hoe kom je erbij ........hahahahah
 
pfffff ik kan me niet herrineren dat we ooit zoveel en zolang sneeuw in nederland hebben gehad.
klimaats verandering my ass, ik koop van het voorjaar maar een dikke v8 of zo lekker opstoken die aarde ben wel zat van de winter wie doet er mee?
zorgen dat we hier ook een tropische klimaat krijgen s'nachts regenen en over dag een graadje of 25 30
 
d'r staat een 1100 shadow uit Gorredijk te koop op 't www .... O-)


weten de Dek bros daar wat van *D
 
Laatst bewerkt:
ja toevallig wel is een vriend van ons ook actief op mf modb.
is een nette motor, rijdt zeer goed ziet er ook netjes uit.
is ook een hoop aangedaan wat allemaal ik zou zeggen bel hem even voor info
en of hij he nog heeft want er waren wel geintreseerden volgens mij die lang zouden komen hoe en wat weet ik verder nog niet.
maar tja bellen en informeren staat vrij.
 
Laatst bewerkt:
gewoon bellen ik weet dat dat een heel goed motortje is . hij heeft hem voor de hobby ,hij rijdt zelf op een verbouwde intruder 1400 .

zijn nickname hier op het forum is .....ModB...

hij heeft in dit topic nog wel gereageert effe een pagina terug bladeren
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is een fijne fiets ben dan wel een bul maar toch een bro van de dek klan en een vriend van de bike owner vt1100
 
Laatst bewerkt:
one big happy family !! foxsox , freestyler , jeroendek hahaha
 
Ja fastbike, ik heb de shadow VT 1100 c1 nog steeds!!
Jammer genoeg hebben we allemaal wel eens met van die mensen te maken die ``veel`` beloven maar achteraf gewoon sukkels blijken te zijn.

Wat kost nou een belletje!
Hij is trouwens van marktplaats af maar nog steeds op speurders.

Zo is het toch iets makkelijker dan alles via via te moeten doen?


Groeten mannen!!
Heerlijk om weer te rijden.

ModB
 
wou dat ik ff mee kon te rijden maar helaas koppelingdruk is weg, gelukkig wordt ie vandaag opgehaald door esvana hopen dat de kosten een beetje mee vallen
 
Is niet zo slim van je Jo!
Had je vooraf even aan Ate moeten vragen wat globaal de kosten zijn, dan had je jezelf dat niet hoeven afvragen.
Ach nou ja!! zal allemaal wel een beetje meevallen, was trouwens wel zelf te doen, heb het destijds met de Vs700 gedaan en ook met de voorrem van de Vt1100.

Zie je man, groeten thuis!
Marcel
 
Terug
Bovenaan Onderaan