Circuit afhuren voor alle motorforummers..

mag dat?
ik kan ook zo 4 motards meekrijgen.... we willen al zo lang es op een circuitje blaffen... PVI is daarvoor het beste geschikt....
Oei Lelystad ben ik 2* geweest, en is voor supermotards een ideaal baantje denk ik.
Heb je alleen last van al die supersports die je in het bochtige gedeelte in de weg rijden, en je mag daar alleen op het rechte stuk inhalen! :(
 
Ga toch lekker met zijn alle richting de Nordschleife toeren, en daar dan blazen!
Heb je aan 1 rondje wel genoeg..
Reality check:
De Nordschleife is het meest dodelijke stukje circuit hier in de buurt en de laatste tijd zijn er een aantal serieuze \'meerzijdige\' ongelukken met dodelijke afloop geweest.

De Nordschleife moet je naar mijn mening alleen willen doen als je ruime ervaring hebt, je motor goed kent en tevens een \'voorstudie\' van het circuit hebt gemaakt.

In alle andere gevallen (zeker op de motor) loop je een onevenredig hoog risico.
 
lijkt me wel gaaf ja , ben wel vdp dan maar wat zou zoiets kosten?

Hey, Luuk kom jouw ook in elke post tegen.
Kijk ff HIER voor details.
Enne wat voor\'n brommertje heb jij?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reality check:
De Nordschleife is het meest dodelijke stukje circuit hier in de buurt
yep, ik ken iemand die daar regelmatig rijdt met een oto, en die kan regelmatig niet rijden omdat er eentje zich weer kapot heeft gereden. Valt gemiddeld 1 dooie per week *OP* de baan... zij die het overleven en later in ambulance/ziekenhuis overlijden zijn daar niet bijgeteld!!!
 
da\'s niet zo vreemd,ik heb er 2 rondjes gereden en je ziet er geen 1 bocht aankomen.Je moet er minstens 100 ronden rijden om hard te kunnen/durven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan