Circuit afhuren voor alle motorforummers..

beste motor forummers heb nog even geduld met vragen stellen...

vanaf donderdag de 20ste is er een hoop duidelijkheid...

je horen dit zo snel mogelijk!!>...
 
Lijkt mij ook wel een goed id. Hoewel als je nu een onofficiele inschrijving houd, dan kun je zien hoeveel animo er is.
 
frits,zoals je de afgelopen 98 posts kan lezen is er denk genoeg animo, zodra we duidelijkheid hebben hoe we deze dag gaan aanpakken horen jullie dit zo snel mogelijk...

er is een ding duidelijk het wordt heel VET COOL GAAF HEFTUG STRAK STOER...what ever...

hoe meer zielen straks hoe leuker het wordt...en hoe meer mogelijk....
 
frits,zoals je de afgelopen 98 posts kan lezen is er denk genoeg animo, zodra we duidelijkheid hebben hoe we deze dag gaan aanpakken horen jullie dit zo snel mogelijk...

er is een ding duidelijk het wordt heel VET COOL GAAF HEFTUG STRAK STOER...what ever...

hoe meer zielen straks hoe leuker het wordt...en hoe meer mogelijk....
Dat er genoeg animo is lijkt mij wel duidelijk. Het lijkt mij wel handig (als ik in de organisatie zou zitten, nee dus) om te weten over wat voor aantallen we spreken. Praten we over 10, 20 ,30 of 40 of misschien wel meer m-f\'ers?

Het wordt absoluut SUPER!!!! Dat weet ik zeker!
 
frits als je ff eerder was geweest, dan had je zo in de organisatie kunnen komen, ik heb het namelijk in het begin gevraagd wie er mee wilde doen...

natuurlijk is zoiets in 1 dag geregeld...op dit moment zitten er genoeg mensen in, mochten we nog iemand nodig hebben...ben jij de eerst aan wie we willen vragen om in de organisatie toe te treden... (goeie zinsopbouw?)..ik denk het wel...

dus....bolkie alle tips zijn altijd welkom...
nadere info volgt...
 
geachte forummers,

we hebben vanavond de meeting gehad, en ik kan je vertellen...veel ideeen en nog veel meer enthousiasme...

oftwel het gaat wat ons betreft meer dan goed komen.

voor 1 oktober komt er een \"motor forum circuit dag animo poll\", om te kijken of er voldoende intresse is om dit te gaan doen... (LET OP: nog niet hier gaan posten dat je wil mee doen, er wordt zometeen een extra stuk in het forum gezet...waar je alles kwijt kan...)

dus, de komende week zal dit er komen op te staan!

ik wil nu al vermelden dat diegene die zich gaat inschrijven wel heel serieus moet zijn,want er hangen namelijk een hoop dingen vanaf....

genoeg animo...is een circuit dag :) niet genoeg animo...is jammer dan!! :(

er komt een speciale site/page (in dit forum of er naast) waar straks allerhande informatie te vinden is over de circuitdag....

- dit loopt uit een van het regelement tot hoe een rondje lelystad eruit ziet....

- ook hebben we een leuke verassing bedacht voor de deelnemers...maar hierover later meer...(nee je krijgt niet alles te weten... :) )

het minimum en maximum aantal inschrijvingen wordt ook nog bekend gemaakt...daar over later meer...dit geldt ook voor de inschrijvingsprijs.

tot slot...

*****WIJ HEBBEN ER ZIN IN, JULLIE OOK?*****

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Fastnappie/Daniel San/Unstable

Jullie hebben nu de status \"Organisator\".

Check de frontpage of je in het prive-forum Organisatie kan komen!
 
Hoe kun je het aantal posts bekijken??

Klik op
profiel.gif
bij een user. Je krijgt dan zijn profiel-pagina te zien.
Hierin kan je zien hoeveel posts iemand heeft.
 
Laatst bewerkt:
Het nadeel van de poll is dat je zelf maar een keer kan stemmen. Niet zo handig als je 4 vrienden meeneemt (zoals ik).

Laat dit duidelijk merken! Dus vul de poll in, en post gelijk even een berichtje dat je interesse hebt, en eventueel het aantal mensen wat je meeneemt!
 
pooh en rev...heb jullie nix te doen ofzo?
1848 posts en rev 1150 posts...

sjesus...

ga toch is wat doen ofzo...werken?
Op m\'n werk heb ik echt geen tijd hier te posten, wel in de uren dat ik op school zit, toch niks beters te doen, en \'s avonds zit ik hier vaak. :)
 
verassing... :P

wordt binnekort bekend gemaakt...
we zijn druk bezig ...om de animo procedure te starten...

maar lelystad is een zeer grote kanshebber...
 
HELP!
Er gaat iemand ver-ast worden :P

sorrysorry, ik kreeg zojuist de zoveelste DrWatson te verwerken, dus weer mijn hele document kwijt :(
 
frits als je ff eerder was geweest, dan had je zo in de organisatie kunnen komen, ik heb het namelijk in het begin gevraagd wie er mee wilde doen...

natuurlijk is zoiets in 1 dag geregeld...op dit moment zitten er genoeg mensen in, mochten we nog iemand nodig hebben...ben jij de eerst aan wie we willen vragen om in de organisatie toe te treden... (goeie zinsopbouw?)..ik denk het wel...

dus....bolkie alle tips zijn altijd welkom...
nadere info volgt...

Haha LOL :+

Nee, ik was niet aan het solliciteren hoor. Ik heb helemaal geen verstand van organiseren (vandaar m\'n nick?). Ik vind het wel tof dat jullie het toch maar mooi doen!
 
Hoho, het officiële inschrijven komt later pas!

We willen eerst kijken hoeveel SERIEUZE interesse er is!

Aangezien dit onze eerste keer is, pakken we het voorzichtig aan. We hebben geen zin om door schade en schande zwaar arm te worden, vandaar.

Ik gooi de announcement morgen online...
 
Laatst bewerkt:
Hoho, het officiële inschrijven komt later pas!

We willen eerst kijken hoeveel SERIEUZE interesse er is!

Aangezien dit onze eerste keer is, pakken we het voorzichtig aan. We hebben geen zin om door schade en schande zwaar arm te worden, vandaar.

Ik gooi de announcement morgen online...
Oke, thanks Ruud, ik ben benieuwd.

Kun je al een tipje van de sluier oplichten, hoeveel deelnemers zijn er ongeveer nodig om het door te laten gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan