Circuit afhuren voor alle motorforummers..

zie actielijst punt 8...
voorwaarde deelname...dit wordt allemaal besproken...


Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd hoe het is om de bandit een keer uit te laten op het circuit. Hij blinkt niet echt uit in stuureigenschappen :] maar we zullen zien.

Hoe zit het eigenlijk met uitlaten, Bos met / zonder dB killer wordt dat wel toegestaan?
 
Laatst bewerkt:
Ik hou me aanbevolen, ben benieuwd hoe het is om de bandit een keer uit te laten op het circuit. Hij blinkt niet echt uit in stuureigenschappen :] maar we zullen zien.

Hoe zit het eigenlijk met uitlaten, Bos met / zonder dB killer wordt dat wel toegestaan?

Ik heb ook een BOS, en gewoon ff de BD-Killer erin en je komt zelfs door de test van de politie.. :) (proefwijselijk ondervonden).. :)
 
yeahhhhh , dit lijkt mij dus ok een super-plan..ik weet nog niet eens zeker wat voor motor ik tegen die tijd heb maar ik wil hier zeker aan mee doen!!!..mochten julie mijn mail nodig hebben ..die staat in mijn profiel (of is dat alleen van toepassing voor organisatoren)...anyway ik hou deze topic in de gaten.. :]
 
Tip:

De baas van een café waar ik af en toe kom heeft eens zoiets georganiseerd. Hij heeft gewoon een deel van een CRT-dag op Assen geclaimd, en dus met een besloten groep binnen de CRT organisatie gereden, dus inclusief baco\'s, ambulances, tijdwaarneming etc. CRT training kost ca. f 300,-. Omdat ik zo\'n training al een paar keer gevolgd heb zou ik liever gaan voor de CRT grid-time sessies. Dan kun je in sessies van 20 min. vrij rijden. Misschien is een mix ook mogelijk: voor elk wat wils. Voor de organisatoren: neem eens contact op met CRT.
 
Ha die boef (martijnL), niet direct zo negatief hoor!

Als je al door een \"smile\" op de kast raakt... :?

Op het circuit wel het hoofd koel houden hé :+

Greets Daniël *D
 
Ha die boef (martijnL), niet direct zo negatief hoor!

Als je al door een \"smile\" op de kast raakt... :?

Op het circuit wel het hoofd koel houden hé :+

Greets Daniël *D

Noem het emoticons ofzo, \'t zijn dus niet allemaal lachebekkies, sommigen dienen om je weerzin van iets aan te duiden, de :r is er zo eentje.
Best enkel gebruiken als je ook de denkbeeldige kotsneigingen krijgt :)
 
Noem het emoticons ofzo, \'t zijn dus niet allemaal lachebekkies, sommigen dienen om je weerzin van iets aan te duiden, de :r is er zo eentje.
Best enkel gebruiken als je ook de denkbeeldige kotsneigingen krijgt :)
Poohbeer legt het duidelijk uit denk ik.

Ga ervan uit dat als de boodschap verkeerd begrepen wordt dat het niet alleen aan de ontvanger ligt.

De pukey achter die zin komt op mij heel vreemd over. Alsof je van het volk dat het motor-forum komt moet kotsen ofzo. Vandaar mijn scherpe reactie. Wie weet een tipje voor de volgende keer :)
 
en nou nokkuh ja...over dat ge-emmer over die emoticons :P

:9 :r ;( :) }) :] \ '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?
:9 :r ;( :) }) :] \ '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?
:9 :r ;( :) }) :] \ '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?
:9 :r ;( :) }) :] \ '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?
:9 :r ;( :) }) :] \ '( 8-) :+ :} ;) :9~ :j *D :P :( |( :z :?

zo...genoeg?
 
Er is volgens mij voldoende interesse voor deze circuitdag als ik de reakties zo lees.
Ik wil anders vast een plaatsje reserveren straks zit het vol. :)
 
Er is volgens mij voldoende interesse voor deze circuitdag als ik de reakties zo lees.
Ik wil anders vast een plaatsje reserveren straks zit het vol. :)
Ik vind dat de users met de meeste posts zeker erbij moeten zijn, dus Pooh, Ruud en ik zijn ingechecked. :P ;)
 
Wat betreft de reservering van plaatse:


Pas als het een en ander is doorgesproken woensdag a.s. zal tevens een aanmeldingprocedure
bekend worden gemaakt op het forum.

Greetings Daniel *D
 
het komt allemaal goed...morgenavond hebben de organisatoren een bespreking...

dan zal het e.a. duidelijk worden, en komt er een duidelijk verhaal op het forum...

jullie hebben de agenda punten kunnen lezen...die staan ook op deze post.

:)

laat ik het zo zeggen...hoe meer aanmeldingen hoe meer mogelijkheden...
 
pooh en rev...heb jullie nix te doen ofzo?
1848 posts en rev 1150 posts...

sjesus...

ga toch is wat doen ofzo...werken?
 
Start de inschrijving ergens rond februari volgend jaar ofzo. De geplande datum was toch mei-juni 2002 ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan