circuit tijden op assen

Knap als je dit presteert...zeker verder racen!!!
btw, als je 1.28'rs draait op het Assen van dit jaar ben je kandidaat voor bloemen en beker ;) ( Assen is in 2005 zowat 2 a 2,5 sec. trager)
 
hier dan een foto van assen. ik heb 3maanden voor die circuitdag mijn rijbewijs gehaald en een r1 gekocht, en moest van mijn vader die circuitdag doen om een beetje rijervaring op te doen, want hij zag het al verkeerd gaan. dus gedaan en had de smaak te pakken en ben daarna nog een keer op zolder geweest.

Bijlage: robin 033.jpg
 
Zo vreemd zijn die reacties niet. Iemand die geen ervaring heeft (wrm vermeldt ie anders dat ie net z`n rijbewijs heeft) en die 1.32 rijdt.. dat is vrij uitzonderlijk, maar goed aan de andere kant... het fototje laat een racer zien...dat hebben de meeste ook niet meteen.
 
Zo vreemd zijn die reacties niet. Iemand die geen ervaring heeft (wrm vermeldt ie anders dat ie net z`n rijbewijs heeft) en die 1.32 rijdt.. dat is vrij uitzonderlijk, maar goed aan de andere kant... het fototje laat een racer zien...dat hebben de meeste ook niet meteen.

Hmm, en toch typisch, zeker wanneer vers van je lesmotor op een R1 stapt,
om er vervolgens 1.32 mee te rijden!
Doe ik hem niet na, maar wellicht zat deze meneer niet voor het eerst op de fiets? Als dat wel zo is, geloof ik er geen barst van die rondetijd!
Denk dat de meesten die zo beginnen, grote kans hebben om hun R1 drastisch aan snert te rijden zodra ze in de buurt van 1.50 komen, en denken dat er nog wel effe 15 seconden afkan...
 
Ik weet niet of die liegt of niet, maar een 1.32 zonder ervaring klinkt niet echt geloofwaardig.

Ik heb eenmaal een circuitsessie gedaan met een oude fireblade uit 94 en reed in mn eerste sessie een 1.41 zonder enige ervaring met deze motor omdat ie van iemand anders was.

Verder had ik toen alleen nog maar 25 kw ervaring en nog nooit op het circuit gereden en iedereen die ik tegen kwam zei allemaal van dat ze dat al een zeer snel vonden voor iemand die alleen nog maar een `brommer`gewend was!!

Maar ik heb geen geld om te racen.... ;( ;( ;( ;(
 
hahahahahahahahaha ,lijkt erop dat er toch sommige gasten hun woorden in moeten slikken ,en moeten opletten dat zij hun voor het ochtend ontbijt zelf hun handjes moeten wassen (voor het geval zij zelf met hun vingers in hun hol wakker worden).
Mij boeit het niet zo of iemand liegt of niet ,topic wordt gestart met een vraag waarop anders gereageerd wordt.
Tot nu toe heeft robin gelijk aan zn hand ,en kan ik niets anders "hulde" aanbieden voor het talent dat hij wel heeft ,en blijkbaar andere "leute" niet hebben ,tevens aantoonbaar niet mee kunnen leven.

Anders voel ik wel een raceje aankomen tussen robin en de nonbelievers....

keep up the good work
 
hahahahahahahahaha ,lijkt erop dat er toch sommige gasten hun woorden in moeten slikken ,en moeten opletten dat zij hun voor het ochtend ontbijt zelf hun handjes moeten wassen (voor het geval zij zelf met hun vingers in hun hol wakker worden).
Mij boeit het niet zo of iemand liegt of niet ,topic wordt gestart met een vraag waarop anders gereageerd wordt.
Tot nu toe heeft robin gelijk aan zn hand ,en kan ik niets anders "hulde" aanbieden voor het talent dat hij wel heeft ,en blijkbaar andere "leute" niet hebben ,tevens aantoonbaar niet mee kunnen leven.

Anders voel ik wel een raceje aankomen tussen robin en de nonbelievers....

keep up the good work

Steek liever me vinger in iets anders. :Y _O-
Talent>>>>nuh. Heb al eerder gezegd dat een 1.32 zeker niet onmogelijk is maar niet als je een vers roze papiertje heb en dan op een R1 meteen 1.32 rijdt.
Ken een persoon die dit jaar weldegelijk een 1.32(was dr bij) reed voor de 1e keer op assen (2005) met een Gix1000 K5. Echter had ie wel al op de oude baan gereden en is ie rijinstructeur bij een "circuitorganisatie".
 
als je dan 1.32 rijd met een r1 moet je wel met serieus gas erop uit de bochten komen. Dat leer je ook niet in 1 dagje naar mijn idee :z
 
nou zeg waarom gelooft niemand mij is het echt zo bijzonder? wat moet ik laten zien dat jullie het wel geloven. ik heb vroeger een crossmotor gehad 125cc waar ik wel mee in het bos reed dus ik had wel iets ervaring en ik heb ook nog 2maanden op straat gereden na mijn rijbewijs en voor mijn circuitdag. dus ik wist wel wat ik er mee kon, zo super snel is die nou ook weer niet.al die kamikaze verhalen en dat het een beest is, ik vond het een fijne fiets waar je lekker mee kon gooien en smijten :]

Bijlage: u.JPG
 
[me]ZX Brabo vraagt zich af of robin het meest bekeken profiel van vandaag heeft ;)
[/me]


verder verwacht ik idd nog wat meer info voordat ik het verhaal ook echt geloof.

:P
 
Maar vertel reed je nou met starnummer 19 of 14 of eeh was het dan toch 46....

full

full


 
Laatst bewerkt:
dat was de eerste keer die andere keer wilde ik mijn tijd verbeteren dat was in de zomer alleen ben ik er toen afgelanceerd en mijn sleutelbeen gebroken. dat was toen ik de s bocht uitkwam het rechte stuk op begon mijn stuur te slingeren en mijn stuurdemper was lek dus had ik weinig aan ;( en daarna heb ik nog een ongeluk op straat gehad waardoor er nog weinig over was van de r1 en van mij. een jaar moeten revalideren in rolstoel en nu kan ik weer lopen en heb nu een sm gekocht mocht niets anders van mijn ouders dus een beetje offroad ritjes rijden en komend jaar sm wedstrijdjes gaan rijden :] . maar blijkt dus een aardige prestatie te zijn want iedereen loopt er over te miepen of het wel waar is, jammer
 
dat was de eerste keer die andere keer wilde ik mijn tijd verbeteren dat was in de zomer alleen ben ik er toen afgelanceerd en mijn sleutelbeen gebroken. dat was toen ik de s bocht uitkwam het rechte stuk op begon mijn stuur te slingeren en mijn stuurdemper was lek dus had ik weinig aan ;( en daarna heb ik nog een ongeluk op straat gehad waardoor er nog weinig over was van de r1 en van mij. een jaar moeten revalideren in rolstoel en nu kan ik weer lopen en heb nu een sm gekocht mocht niets anders van mijn ouders dus een beetje offroad ritjes rijden en komend jaar sm wedstrijdjes gaan rijden :] . maar blijkt dus een aardige prestatie te zijn want iedereen loopt er over te miepen of het wel waar is, jammer

Je brengt het allemaal ook wel op een erg aparte manier Robin. Maar goed, veel plezier met je SM en ga er eens wat amateur wedstrijdjes mee rijden zou ik zo zeggen. [edit]ah, dat schreef je al, succes...[/edit]
 
1.32 is voor de 1ste keer mogelijk,hij heeft waarschijnlijk enig talent.... ;)
Het is allejezus snel voor een debutant zonder ervaring :}

Ik reed de 1ste keer 1.37 op Assen,na een aantal Zolderdagen.Dus waarom zo iemand geen 1.32 kunnen rijden op Assen.
Jarenlang straatervaring geeft geen garantie voor snelle circuittijden.
Al zo vaak gezien dat zogezegde snelle straatrijders het heel moeilijk op het circuit hadden :z
 
dat was de eerste keer die andere keer wilde ik mijn tijd verbeteren dat was in de zomer alleen ben ik er toen afgelanceerd en mijn sleutelbeen gebroken. dat was toen ik de s bocht uitkwam het rechte stuk op begon mijn stuur te slingeren en mijn stuurdemper was lek dus had ik weinig aan ;( en daarna heb ik nog een ongeluk op straat gehad waardoor er nog weinig over was van de r1 en van mij. een jaar moeten revalideren in rolstoel en nu kan ik weer lopen en heb nu een sm gekocht mocht niets anders van mijn ouders dus een beetje offroad ritjes rijden en komend jaar sm wedstrijdjes gaan rijden :] . maar blijkt dus een aardige prestatie te zijn want iedereen loopt er over te miepen of het wel waar is, jammer

He, volgens mij reed ik ook rond in die sessie dat je gelanceerd bent. Die dag had je ook de snelste tijd van de beginners, of niet? Ik was toen wel onder de indruk, want je had nog maar weinig rondjes gereden voor die crash, en dan toch al zo'n goeie tijd.

Ik ben inmiddels overtuigd van je talent, jammer dat je er niets mee doet!
 
ik zou er wel wat mee willen alleen dan moet ik eerst voor een huis sparen,
want zolang ik bij mijn ouders woon komt er geen racer in de schuur zeggen ze ;(
ik ben al blij dat ik een sm mocht aanschaffen
 
Lekkere ouders heb jij....

....je mag geen racer en eerst maar es ff een stuk op een circuit sturen van paps om zo meer ervaring op te doen...

brengen ze je ook nog naar bed?

Hele flauwe grap..sorry
 
hier dan een foto van assen. ik heb 3maanden voor die circuitdag mijn rijbewijs gehaald en een r1 gekocht, en moest van mijn vader die circuitdag doen om een beetje rijervaring op te doen, want hij zag het al verkeerd gaan. dus gedaan en had de smaak te pakken en ben daarna nog een keer op zolder geweest.
de eerste keer dat je via CRT rijdt op Assen SportGridTime rijden :?
 
De ONK-top Supersport en Superbike rijden in de kop van het veld hoog in de 1.25, laag in de 1.26...

Komend jaar zal alles weer anders zijn uiteraard.
 
Ik heb jij wel eens gezien op het jack middelburg plein geloof ik...terminste een R1 met zo'n kort dempertje en diegene die er op zat klaagde over dat de compleet blauwe R1 verkeerd gespoten was toen en zei dat je de dag erna circuit ging rijden?
komt allemaal wel overeen met jouw verhalen, volgens mij kwam je toen ook nog stevig door die bocht bij jmp heen
 
Terug
Bovenaan Onderaan