circuit tijden op assen

De ONK-top Supersport en Superbike rijden in de kop van het veld hoog in de 1.25, laag in de 1.26...

Komend jaar zal alles weer anders zijn uiteraard.
Wat was bij jou het verschil met de top indertijd toen je voor het eerst op Assen reedt? Ik bedoel, je kunt nu ook een aardig rondje rijden dacht ik zo. Gewoon even als referentie.
[me]ZX Brabo denkt dat ie robin maar even moet scouten. Jammer van het talent anders.
[/me]


en over de royalties worden we het wel eens. ik verlang slechts een klein percentage van de winst ;)
 
ik begon eerst bij de langzame groep want mijn broek zat al vol en wist niet wat me te wachten stond, dan rij je nog met een slome marshall voor je waar je niet voorbij mag B| .
dus tweede sessie bij de snelle jongens, en toen ik daar mijn ritme gevonden had ging het wel lekker alleen kon ik moeilijk een goede tijd neerzetten omdat je elke keer achterblijvers moest inhalen.
ik heb toen nog in de pauze aan die ene henry gerestein ofzo tips gevraagd en kreeg als antwoord komt vanzelf als je meer ervaring hebt.
want ik zat op 1.32 maar ik had een beetje moeite met de bochten goed te nemen, daar verloor ik gewoon tijd op en wat ik ook nog moest leren is lijnen kijken want ik was een beetje blind en hing alleen maar aan het gas.
ja wat wil je je eerste dag op het circuit voor 160 pleuro's dan denk je alleen maar volgas om je geld er een beetje uit te rijden in plaats van wat rustiger te rijden en wat meer leren :]
 
o ja en was snelste van de dag geworden maarja misschien waren die dag er gewoon niet zulke snelle jongens en had ik geluk
 
Je moet die KTM gewoon weer wegdoen en een racer halen, talent hebben en er niks mee doen is eeuwig zonde :W
 
De ONK-top Supersport en Superbike rijden in de kop van het veld hoog in de 1.25, laag in de 1.26...

Komend jaar zal alles weer anders zijn uiteraard.
1.32 is als onervaren rijder toch verrekte bloedsnel Arno.....,dit is voor een ervaren snelle straatrijder al een superrrrrdesuperrrrrtijd.
 
he maar de vraag is wat rijden andere jongens?
ik hoor nog weinig tijden
Tussen de 1.30 en 35 rijden aan aantal mmfers ,(z.a.c S3 Cup A groep na veel circuit/race's dagen op Assen.

Ik heb er 2 keer gereden(oude baan 2003 en 2004),1ste keer 1.37.09,2de keer was ik ziek maar ben wel de baan opgeweest :] ...kwam niet eens onder de 1.40. :(
 
Hier nog een filmpje van mij,

Een maatje van mij wou een film van mij maken, dus toen kwam dit.
Ik heb er nu veel spijt van, dat ik zo onverantwoordelijk gereden heb.
Ja dat krijg je als je jong bent en net je rijbewijs heb gehaald, dan zie je nog geen gevaar.
Tenminste ik niet.
Maar ben uiteindelijk hard afgestraft.

http://www.goldeneyeproductions.net/html/movies.html
 
Wat ben je toch ook een brave jongen om te zeggen dat je er spijt van hebt!!!!

kom op zeg hoe oud ben je nou of moest je dat zeggen van je pa en ma
 
En zo rij je ook echt als je net je rijbewijs haalt!!!! _O- _O- _O-

Geloof je mij ook als ik zeg dat ik een lul van een halve meter heb?
 
Ik geloof het best wel. Je hebt er alleen een flinke portie lef voor nodig. Het is veel hard rechtuit, en dat kan iedereen. Wheelyen doet een R1 vrij makkelijk. Bochten lijken heel wat zo, maar hij hangt er ook wel flink naast hoor!

Er zaten alleen wel een aantal domme acties tussen, lijkt me inderdaad beter dat TS dat soort acties niet meer doet...
 
Euh, Waarvan spijt, zo erg was et tog niet?
Keihard over het fietspad, waar uitritten van aanwonenden op uitkomen
Rechts over de vluchtstrook op het achterwiel een auto inhalen
En de ergste: spookrijden op de oprit van een snelweg (als ik het goed heb gezien)
 
nee niet goed gezien. maar inderdaad ik was niet 1 van de slimste zodra ik op dat ding stapte kreeg ik een plank voor mijn kop en een paal in mijn broek.
en inderdaad de bochten ging nog niet zo plat maar ja reed net 2mnd en was nog wat ervaring aan het op doen.
maar als jullie het weer niet geloven kijk maar uponone.com daar staat het filmpje op blz 26 bij everything else geplaatst op 18-02-04. en 01-07-04 ging het fout en klapte ik op een marokaan die geen voorrang gaf en toen lag ik in puin. en ja dan zal iedereen zeggen eigen schuld nou klopt ook ik hoef geen medelijden hoor heb er zelf om gevraagd. maar heb toch een fantastische tijd gehad met dat ding, gelukkig kan ik weer motorrijden en heb nu een supermotard.
ook leuk speelgoed :]
 
nee niet goed gezien. maar inderdaad ik was niet 1 van de slimste zodra ik op dat ding stapte kreeg ik een plank voor mijn kop en een paal in mijn broek.
en inderdaad de bochten ging nog niet zo plat maar ja reed net 2mnd en was nog wat ervaring aan het op doen.
maar als jullie het weer niet geloven kijk maar uponone.com daar staat het filmpje op blz 26 bij everything else geplaatst op 18-02-04. en 01-07-04 ging het fout en klapte ik op een marokaan die geen voorrang gaf en toen lag ik in puin. en ja dan zal iedereen zeggen eigen schuld nou klopt ook ik hoef geen medelijden hoor heb er zelf om gevraagd. maar heb toch een fantastische tijd gehad met dat ding, gelukkig kan ik weer motorrijden en heb nu een supermotard.
ook leuk speelgoed :]

Die k*tmarrokanen ook altijd :X :+
 
Hier nog een filmpje van mij,

Een maatje van mij wou een film van mij maken, dus toen kwam dit.
Ik heb er nu veel spijt van, dat ik zo onverantwoordelijk gereden heb.
Ja dat krijg je als je jong bent en net je rijbewijs heb gehaald, dan zie je nog geen gevaar.
Tenminste ik niet.
Maar ben uiteindelijk hard afgestraft.

http://www.goldeneyeproductions.net/html/movies.html

ik kan niet op de site, ligt het aan mijn verbinding of aan de server daar ?
:?

edit: ik heb het al gezien op uponone.com
 
Laatst bewerkt:
Tumultueze 1e trainingsdag van 76e TT Assen

Ingezonden persbericht

Edwards snelste op eerste trainingsdag MotoGP

Tijdens de door ruim 10.000 racefans bezochte 1e trainingsdag van de A-Style T Assen noteerde Colin Edwards de beste tijd van de dag. Een rondje van 1'38.144 zette hem op een tiende van een seconde voor de verassende Carlos Checa. De derde tijd ging naar Casey Stoner voor de herboren Kenny Roberts Jr.. Randy de Puniet noteerde de vijfde tijd voor John Hopkins. Chris Vermeulen, op een van de circuits op de kalender die hij al kent, was zevende voor Makoto Tamada, Shinya Nakano en Nicky Hayden. Vandaag zagen we ook ...



nu, kijk toch eens, gewoon een pers berichtje op internet. ik ben er al uit, alle bestaande GPrijders eruit, en alle motor-forummers in de baan en hebben we een nieuwe zending rijders, die blijkbaar veel harder kunnen dan onze zeer geliefde gptoppers met hun 150 kg zware, en 240+pk houdende fietsjes. neeeee, gewoon een standaard R1 is al bijna 6 sec sneller. doen ze bij de GP toch iets verkeerd. :W
 
wou mijn maat al uitlachen, want die rijd 2.25 voor het eerst op de nieuwe baan, met een 98 R1. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan