Circuitavond Lelystad 27/9 VOLGEBOEKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
...en als het pleuresweer is, zijn mijn euro's dan foetsie??

Ja, hè, hè...daarom doe ik aan al die tripjes op Assen, Lelystad en Zolder niet meer mee, heeft me al teveel vrije dagen (en met lege portemonnee) in de regen opgelevert :( :( :( Ik ga wanneer het me uitkomt met mooi weer én verzekert rijden op de Ring :} :} :}

René :]

P.S. verslaafd...hoezo???

René
 
ipv dat je er nou een leuke aanbieding uitsleept voor MF, betalen ze straks gewoon de normale (dure) nvvm prijs :(

Je kan het ook anders brengen.... :z

Zeg kunnen we geen korting krijgen? Dat zou lekker zijn.

Voor uw informatie: Ik ben op startpagina bezig en op het TL forum probeer ik ook zieltjes te winnen om zo de prijs te drukken. Maar bedankt voor de hint.....
 
Worden er nog eisen aan de banden gesteld wbt profiel? Die van mij zijn al aardig op, maar nog niet genoeg om te laten vervangen. Ik kan er nog wel 1000 km mee rijden.

Daar heb ik nog niemand op kunnen betrappen, dus geen zorgen.
 
@@@@ Ik heb in de openings post een stukje van een e-mail gezet die ik van de NVVM kreeg. @@@@@

hier klikkuuhh

Over de prijs ga ik onderhandelen. Een MF korting kan natuurlijk nooit kwaad *D *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, hè, hè...daarom doe ik aan al die tripjes op Assen, Lelystad en Zolder niet meer mee, heeft me al teveel vrije dagen (en met lege portemonnee) in de regen opgelevert :( :( :( Ik ga wanneer het me uitkomt met mooi weer én verzekert rijden op de Ring :} :} :}

René :]

P.S. verslaafd...hoezo???

René
Gewoon rijden als het regent. Goed, je gaat niet zo hard, maar straks hoek je wel alles en iedereen voorbij als het nat is. En op een veilige manier je lef vergroten is ook wel zo prettig, niet?

Bovendien krijg je dan nog eens waar voor je geld.

Eerste voorwaarde is dan wel dat ze je wel laten rijden natuurlijk, dus w.d.b. vrees ik al het ergste... |( |(
 
Het lijkt mij ook wel een keer heel gaaf om op een cicuit te rijden, maar heb dat dus nog nooit gedaan.. Ik krijg mn knietje op een klaverblad wel aan de grond. Maar nu wordt het dus in groepen ingedeeld? Als je daar rond rijd en je rijd als langzaamste is er ook weinig pret aan lijkt me... hoe zit dat een beetje met niveau?

En wanneer is dat ongeveer?

maar het lijkt me zeker heel gaaf om een keer mee te gaan!
 
Ik wil ook wel mee.
Lijkt me errug gaaf.

Ik zal wel niet goed gelezen hebben, maar is er al een datum bekend?
 
Voorlopig heb ik nu totaal 31 aameldingen gehad en ik verwacht er nog een paar en er zullen er ook nog wel wat afvallen maar er moet denk ik wel gereden kunnen worden. :)

Er kan helaas door de NVVM geen korting worden gegeven omdat de baanhuur wederom omhoog is gegaan maar niet aan ons door wordt berekend. De NVVM stelt wel 8 NVVM waarde bonnen van € 50 ter beschikking voor de beste 8 rijders. Ik denk dat deze in te wisselen zijn voor een weekend weg ofzo met een NVVM reis.

Zodra ik wat meer weet weten jullie het ook.

(Deze info staat natuurlijk ook in de openings post, maar de meesten kijken daar niet meer in. Dus even dubbel ;) )
 
Voorlopig heb ik nu totaal 31 aameldingen gehad en ik verwacht er nog een paar en er zullen er ook nog wel wat afvallen maar er moet denk ik wel gereden kunnen worden. :)

Er kan helaas door de NVVM geen korting worden gegeven omdat de baanhuur wederom omhoog is gegaan maar niet aan ons door wordt berekend. De NVVM stelt wel 8 NVVM waarde bonnen van € 50 ter beschikking voor de beste 8 rijders. Ik denk dat deze in te wisselen zijn voor een weekend weg ofzo met een NVVM reis.

Zodra ik wat meer weet weten jullie het ook.

(Deze info staat natuurlijk ook in de openings post, maar de meesten kijken daar niet meer in. Dus even dubbel ;) )

Hebbie een lijstje van wie er allemaal meegaan?
 
Waarom is die tegoedbon eigenlijk voor de beste 8 rijders ? Ik denk dat de slechtste 8 hem harder nodig hebben :+

(Dit voorstel is geheel uit eigenbelang hoor)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan