Circuitavond Lelystad 27/9 VOLGEBOEKT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem gewoon zelf een stukje plakband mee, plak dat op je koplamp er het papieren stickertje daar overheen. Opgelost :)

Tering :) Dat ik daar zelf niet opgekomen was |(
Goed idee dus van die Heilig man. Toch niet de goed heilig man hè? Nee, anders was het De Sint :)
 
OK, ik heb me ook laten overhalen. :P

Ik wil ook wel mee, laatste kans dit jaar om nog op circuit te rijden, en Lelystad blijft wel een leuk baantje. :)

Graag hoor ik wel zsm. de datum zodat ik eea. met m'n werk kan regelen.
 
Lang getwijfeld...maar ik ga toch maar mee.
Als dat nog kan tenminste, en ligt er ook aan wanneer e.e.a. plaatsvindt
 
Lang getwijfeld...maar ik ga toch maar mee.
Als dat nog kan tenminste, en ligt er ook aan wanneer e.e.a. plaatsvindt
:^

de totale kosten zijn (voorlopig ,zonder 50 pleuro bon want die krijg ik toch niet }) )

99 + 39=138
+natuurlijk benzine.

OK , nou hopen dat de datum een keertje gunstig is.FF een gebedje :} ;)
 
EN IK MOET EN ZAL MIJN KNIE DAAR AAN DE GROND LEGGEN!!!

Wel nog ff van die klitteband shit op de broek laten zetten en sliders kopen.. :) :)
 
De heer Hans van de NVVM is schijnbaar nog in de Dolomitie en zodra hij terug is dan weet ik meer :)

Geduld is een schone banaan.
 
EN IK MOET EN ZAL MIJN KNIE DAAR AAN DE GROND LEGGEN!!!

Wel nog ff van die klitteband shit op de broek laten zetten en sliders kopen.. :) :)

Ik heb het maar opgegeven mijn knie aan de grond te krijgen, ik ben te stijf denk ik en het kan nog platter. Een troost... ik heb Jackass zijn steps, uitlaat en koppelingsdeksel van zijn R6 bocht na bocht aan de grond zien rijden :} en hij heeft ook nog maagdelijke sliders. :P
 
"Vroeger"kon je leuk je rondjes draaien op lelystad, en je kunstjes vertonen en mocht je nog gewoon inhalen ( alleen niet in de bochten, gaap en geeuw als je weer achter zo'n slak de bocht in gaat die je net niet meer voorbij kwam ), maar heden te dage draait men de rondjes zoals ze later bedacht hebben omgekeerd, niet achterstevoren maar gewoon linksom ipv rechtsom, en het lange rechte stuk is iets minder, nou hier bedankt papa dus voor. Lang leve de good old times.

Ze kunnen beter sessies gaan doen voor wel recreanten en sportievelingen, scheelt een hoop ergernis en mag je misschien wel binnendoor steken de bocht in als je je verstand erbij kunt hoden.

Schijnt in Hasselt een onbenuletje rond te rijden met een rooie VTR firestorm die me daar het bloed onder de nagels vandaan probeerde te halen, eruit remmen, de bocht helemaal wijd nemen en dan mocht ik in de ankers om van de ideale lijn af te gaan, want je mag niet inhalen in de bocht, en achteraf een pot gezanik van de baancommisaris aanhouden dat je niet in mag halen in de bewuste 180 graden bocht, ook niet als het alternatief een crash is of rechtdoor het bos in.

Zo dat lucht op hè!!
 
"Vroeger"kon je leuk je rondjes draaien op lelystad, en je kunstjes vertonen en mocht je nog gewoon inhalen ( alleen niet in de bochten, gaap en geeuw als je weer achter zo'n slak de bocht in gaat die je net niet meer voorbij kwam ), maar heden te dage draait men de rondjes zoals ze later bedacht hebben omgekeerd, niet achterstevoren maar gewoon linksom ipv rechtsom, en het lange rechte stuk is iets minder, nou hier bedankt papa dus voor. Lang leve de good old times.

Ze kunnen beter sessies gaan doen voor wel recreanten en sportievelingen, scheelt een hoop ergernis en mag je misschien wel binnendoor steken de bocht in als je je verstand erbij kunt hoden.

Schijnt in Hasselt een onbenuletje rond te rijden met een rooie VTR firestorm die me daar het bloed onder de nagels vandaan probeerde te halen, eruit remmen, de bocht helemaal wijd nemen en dan mocht ik in de ankers om van de ideale lijn af te gaan, want je mag niet inhalen in de bocht, en achteraf een pot gezanik van de baancommisaris aanhouden dat je niet in mag halen in de bewuste 180 graden bocht, ook niet als het alternatief een crash is of rechtdoor het bos in.

Zo dat lucht op hè!!

Nogmaals, het is geen zwaar race circuit maar een leuk voor de lol een beetje rond bleren. De meer circuit gasten gaan of gewoon voor de lol mee of gaan naar Zolder.

Er is trouwens een "omleiding" voor het rechte stuk zodat je die langzame man / vrouw weg kan laten lopen.

En ben je wat langzamer, dan ook ben je voor mij welkom!
 
Enig idee in welke maand de avond georganiseerd wordt ? 'k Gok op september, maar dat wordt dan inderdaad een korte termijn planning.
 
:9 heb net effe gebeld met de NVVM en heb gereserveerd voor 26/9, da's een extra avond die ze organiseren. Het zit al aardig vol, maar er is nog plek... liefhebbers bellen 0316 342480.

Uiteraard ga ik ook mee via het MF als er nog een avond georganiseerd wordt [respect voor the saint :} ]
xyxthumbs.gif
 
Ja ! Ik !

Assen was al fantastisch !
Heb nu nieuwe voorvering van WP ...
Time for the ultimate test !

Ben benieuwd naar meer infomatie !
 
Zie mijn eerste post voor de datum en een update!!!!!!!!!!!

Glunder glunder!

*D *D *D *D *D

Ben eigenlijk al zowat blut gezien al de leuke uitjes die gaan komen :( zat eigenlijk te twijfelen om te gaan... ;( toch weer ff gauw zo'n 200 euro .... maar ik wil zo graag !! Dus eet ik heel de maand maar droog brood :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan