Circuitrijdende dames, deel 4 alweer *O*

@ Ine... Jij hebt wel super veel verschillende circuits staan zeg!
Lijkt me wel heel leerzaam! Beter als de "assen cup" haha
Ben benieuwd naar het verslag!
Wij hebben gekozen voor zoveel mogelijk variatie omdat het je helpt als je een circuit vlug moet leren kennen. Nadeel is wel dat ik niet zo vlug evolutie zie omdat ik de tijden niet kan vergelijken (een voordeel van de "assen cup" :+ ), maar ik voel wel dat ik steeds beter word :)

Goed bezig Ine! Succes vandaag!!
Thx *D Had 't jammer genoeg pas gelezen toen ik terug in Belgie was :+
 
Nieuwe voor in de OP :)

9430416566_b4c59a7fa8_b.jpg
 
Nog even genieten van vroegah

klik

:+

Reed daar met een verdraaide ontsteking, daag pk's :')
 
Laatst bewerkt:
FF het topic omhoogschoppen :)

Ben zondag weer op Lelystad geweest, en had weer een super goeie snelste-toergroep achter me aan 8-)
FF foto's afwachten :Y
 
Hoi! :W :W
ik ben nieuw hier.. ik heb nog maar 1 x op het circuit gereden, maar dit is zo goed bevallen dat ik het vaker wil gaan doen!
Ik wil dit topic volgen zodat ik geen circuit dag meer mis!

hebben jullie nog leuke tips om te gaan rijden? of evenementen waar ik mij voor aan kan melden?
 
Welkom Liekawa! Een plaatsgenoot zie ik! :W

Waar heb je gereden, welk circuit?

Aan te raden evenementen, eh tja... er zijn zoveel organisaties, op zoveel banen... waar zou je zelf willen rijden? Of maakt het je niet uit?

Annanas: gave foto's weer (beetje late reactie, ik weet het :$ )

Heb zelf even andere dingen aan m'n hoofd. Afgelopen maandag een race gehad, na m'n tweede wedstrijd kwam ik binnen, hoorde ik dat mijn vriend gevallen was in de Ruskenhoek. Rode vlag, en hij bleef liggen. Heb het toen echt even heel moeilijk gehad, niet wetende hoe hij er aan toe was, met alleen deze gegevens. Gelukkig valt het allemaal mee! 'Slechts' een gebroken sleutelbeen en gekneusde ribben, en nog wat kleine dingetjes. We mochten 's avonds al het ziekenhuis uit.

Maar m'n verslag komt iets later dan normaal, snappen jullie vast wel ;)

Heb wel al een filmpje van een andere rijder, waar ik heel veel in beeld ben *D
 
Laatst bewerkt:
Hi! plaatsgenoot? dat is leuk! *D

Ik heb op Assen gereden met de landelijke motordagen en heb mij zojuist ingeschreven in Lelystad voor de 22-9. hier nog leuke mederijders die ik daar kan meeten?

ben nog wat angstig in bochten. drama, maar merk wel dat deze dagen hier heel positief bij bijdragen! waar maakt niet uit. alleen niet gevorderde dagen :P
 
Hi! plaatsgenoot? dat is leuk! *D

Ik heb op Assen gereden met de landelijke motordagen en heb mij zojuist ingeschreven in Lelystad voor de 22-9. hier nog leuke mederijders die ik daar kan meeten?

ben nog wat angstig in bochten. drama, maar merk wel dat deze dagen hier heel positief bij bijdragen! waar maakt niet uit. alleen niet gevorderde dagen :P
Ik rijd de 22e bij Vado weer voor, ik pak de sportieve toergroep op!
 
:^ :Y *O* :}
en hou de boel heel ;)
Thx Phyllis en Jaap!

We zijn alle drie met een hele motor huiswaarts gekeerd :Y

Het waren hele leuke dagen. Ik heb me heel hard geamuseerd tussen de Nederlanders (team Jolanda, thx voor de gastvrijheid! ;) ), en Jolanda heeft heel hard gereden! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan