Citybox amsterdam, hopelijk heeft niemand zijn .......

Ja, maar stel nou dat 1 op de 100 motorrijders een eigen stallingsmogelijkheid heeft enneuh, misschien van de overige 99 huren er 2 af en toe een motor..

En daarvan heeft of huurt misschien 0,0001% een goldwing en die kan dan kan dan ook of zelf gestald zijn of in een citybox in amsterdam. Mogelijkheid bestaat ook dat hij gewoon buiten staat en als die buiten staat, hoe groot is dan de kans dat het daar nu regent en de eigenaar blauwe sokken aan heeft?

Dus nu willen we eigenlijk weten groot de kans is dat er in die stalling een goldwing aanwezig is en hoe groot de kans is dat deze de brand heeft veroorzaakt.


eeeeh, drie?
 
verzekeringen zullen altijd proberen er onderuit te komen.

Vorig jaar heeft mijn motor bij Shurguard gestaan tijdens de pekel periode.

Goed uitgezocht: Shurguard dekking idd standaard tot 3.000 eur.
Motor mag daar ook gewoon gestald worden.

Motor is All-Risk, verzekering gebeld over hoe en wat bij diefstal of brand.
Ik moest een adres wijziging doorgeven voor de motor :?

Ik kreeg netjes een nieuwe polis met daarop vermeld: het stallingsadres met zelfs boxnummer erop. Dan wel netjes verzekerd

Standaard verzekering van Shurguard kun je dan met deze polis wel opzeggen scheelt weer een paar euro's per maand die je minder betaald.

Niet vergeten wanneer je hem weer ophaald weer de polis om te zetten naar je eigen adres.

Kortom je bent wel verzekerd via je eigen verzekering met je motor mits je het wel netjes doorgeeft aan de maatschappij. (Was Winterthur btw en dat is ondertussen Reaal geworden)
Let hier wel op anders krijg je waarschijnlijk ook niks '(

edit: oh ja en zet hem daar op slot met een goed slot werd er ook even bijvermeld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan