Combimotors / Heinoord schadevrije jaren kwijt

StormKraai

Die hard MF'er
5 jun 2008
645
0
Eindhoven
Hallo,

Ik kreeg onlangs van Combimotors bericht dat ze overstapte van Heinenoord naar Quakel verzekeringen. In mijn nieuwe polis stonden 3 schadevrije jaren, ik heb recht op 6 schadevrije jaren. Schijnbaar zijn er zoveel problemen met Heinenoord geweest dat ze zijn overgestapt naar Quakel. Het heeft erg veel moeite gekost om mijn schadevrije jaren weer naar 6 te krijgen.

Kortom, een waarschuwing voor iedereen die via Combimotors of rechtstreeks bij Heinenoord verzekerd is: Check je schadevrije jaren.
 
Dus Combimotors brengt hun verzekeringen bij een andere verzekeraar onder?
Wat heb jij dan precies te maken met die andere verzekeraars? Jij hebt toch een overeenkomt met Combimotors?

Was het aantal vrije jaren dat niet juist was een 'foutje' of werd jou simpelweg medegedeeld dat de schadevrije jaren naar beneden werden bijgesteld?
 
Combimotors blijkt een tussenpersoon te zijn.
Ze verzekerden hun klanten bij Heinenoord. Na aanschaf van een nieuwe motor (heb er met tijden 2 gehad) na 3 jaar, hebben ze een nieuwe polis geopend en zijn vanuit daar opnieuw gaan rekenen. Blijkbaar had een medewerker daar aangegeven dat het niet te doen was de jaren samen te voegen. Vreemd verhaal met vele telefoontjes tot gevolg. Nu opgelost.
 
Terug
Bovenaan Onderaan