Corona nieuws mbt ons circuitrijden

Goed nieuws ?
 

Bijlagen

  • DFBA5061-A601-4D6A-B886-C88750799153.png
    DFBA5061-A601-4D6A-B886-C88750799153.png
    176,6 KB · Weergaven: 9
Ik hoop dat jullie mogen rijden in nederland,ik zelf heb ik er een hard hoofd in
Midden juli heb ik zandvoort staan
 
Allereerst hoop ik dat we eindelijk weer kunnen gaan rijden...
maar toch een vraag.... als we eindelijk weer op Assen mogen rijden,
zijn de toiletgebouwen dan ook (al) open....

ik heb van T4A de mail gehad dat we in juni weer rijden, als ik de draad hier volgt
en als ik naar mijn eigen mailbox kijk vraag ik me af waar alle andere organisaties zijn/blijven
met hun nieuwe dagen. Ik trek nog maar even de conclusie dat de nieuwe data nog niet zo heel
erg “definitief” door gaan. Zucht.
 
Ik neem aan van wel. 1 bult 💩 midden op het paddock is ook niet wat.

En zeker absoluut niet, de organisaties hopen heel hard en boeken zodat áls we mogen ze er klaar voor zijn.
 
Zojuist bericht gehad van trackdays4all dat Ecuyers met pinksteren verzet is naar 27 & 28 september :] 8-)
Het gaat iig door en zijn onze pietermannen niet kwijt, alleen jammer dat het nog zo lang wachten is :9~
 
Niet echt circuitrijden, maar wel een mooie uitlaatklep:
 
Alleen jammer dat je Duitsland nog niet in mag 8)7
Ik zie toch geregeld mensen in - uit Duitsland rijden. Gewoon op een willekeurige dag. Toeren in de Eiffel. ;)

Welnee joh, je kunt gewoon doorrijden, ik kom veel in Duitsland voor mijn werk en rij gewoon door, nul controle gehad :t
Gisteren in de Eifel was het ook volle bak (met locals), prima sfeertje alleen is alle horeca dicht en lopen er veel Duitsers met een mondkapje dat ziet er gek uit.
Ik ga altijd voor een dagje met de motoren op de trailer, ik heb nooit zin in de autowegrit ernaartoe en na afloop terug.
Kortom hou je niet in *O**O**O*
 
Niet echt circuitrijden, maar wel een mooie uitlaatklep:

Ja,dan kun je het koppen van auto spiegels oefenen.🤔
En dan de prijs,weggegooid geld 🧐
 
Afgelopen weekend gewoon in Duitsland gereden. 🤷🏻‍♂️ 2x polizei entgegen gekommen geen enkel probleem. En op de autobahn zelfs ingehaald door de polizei.
 
Afgelopen weekend gewoon in Duitsland gereden. 🤷🏻‍♂️ 2x polizei entgegen gekommen geen enkel probleem. En op de autobahn zelfs ingehaald door de polizei.
Met hoeveel personen was je?
Denk dat ik maandag of dinsdag ook even in de eifel ga kijken. Het is immers bevrijdingsdag misschien dat ze ons dan ook wel links laten liggen uit schuldgevoel 😋
 
Oke, wij gaan denk ik even langs FC-moto(als deze open is heb ze al een bericht gestuurd). Daarna de eifel in.
Las ook dat er een mondkapjes verplichting is in winkels en het OV. Zolang we met ze 2e zijn en gewoon anderhalve meter afstand houden lijkt me het wel te doen zonder gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan