CR500 info en pics - Deel 9 2 smokers Rock!

Te veel. Ziet eruit alsof hij afgeragd is op een weiland. Die cr500's zijn aardig bulletproof maar als ik zo even een gokje mag uitbrengen is hier de laatste tijd niet veel aan gedaan naast het vullen van de benzinetank.
 
Ik weet zeker dat de zuiger nog geen 10 uur oud is en dat er sindsdien niet mee gecrost is, enkel een paar offroad ritjes en zandwegexpedities
 
Er zit wel een kenteken op maar erg netjes is hij niet qua uiterlijk. Max 2000 zou ik er persoonlijk voor geven. Dan met verder wel alles werken en in orde zijn.
 
Dit is mijn 500
Foto550-SV3GCJZA.jpg

voor het mooie zou hij uit elkaar moeten en het frame laten poercoaten.
 
Inderdaad, dat rode frame vloekt bij de rest :). Zwart of wit zou wel mooi zijn.
 
hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een koppelingshuis van een honda cr250 uit 2001.
kan iemand mij hiermee helpen?
of heeft er iemand nog een liggen?

Alvast bedankt!
 
Hallo

Ik heb een 500 met een 88'er blok. Als ik kijk op deze website (http://www.oem-cycle.com/HONDACR500BIKEID.shtml) zie ik dat het 88'er blok een cilinder heeft die alleen op het 88'er blok past. Wat ik er van begrijp is dat de 88'er cilinder specifiek voor het 88' blok is en verder nergens op past. Is hier een reden voor?

Daarnaast zou ik graag willen weten uit welk bouwjaar mijn frame is. Het ding is door de vorige eigenaar omgekat (mag niet, weet ik, dom dom dom) vanaf een 86'er cr250. Maargoed, dus kan via het framenummer niet meer herleiden uit welk jaar hij komt. Het kapwerk is vervangen voor een 91> model. Zijn er visuele aspecten waar ik het bouwjaar van het frame aan kan herleiden? Ik gok dat het frame ook uit 88' is.

Het kenteken is MJ-05-GZ
Wellicht is deze motor bekend bij jullie, hij komt uit groesbeek. Het cilindertje is bij VHS geweest en de kop is uigedraait (ex zijspan blok?) en heeft een SPES uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
hoi heeft er iemand nog boyesen factory kapjes te koop voor cr500 91 tm 2001 model ?
evt ook nog vhm kop v force membraam
al vast bedankt :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan