CRT in Hengelo??

loodgietertje

Die hard MF'er
7 dec 2006
614
0
allereerst wil ik zeggen dat ik voor stratencircuits ben en het deze jongens van harte gun.maar daar gaat het niet over ik vindt het opmerkelijk dat de crt nu wel op hengelo wil rijden in het verleden kon met hoge uitzondering alleen eemshaven dit krijgen,nu is hengelo de crt ook totaal niet nodig naar mijn mening.
maar vind het raar dat de bomen die de crt eerder aangaf een probleem te zijn nu ineens niet meer telt ??????????

eh en ik weet het is hengelo sorry
 
Laatst bewerkt:
allereerst wil ik zeggen dat ik voor stratencircuits ben en het deze jongens van harte gun.maar daar gaat het niet over ik vindt het opmerkelijk dat de crt nu wel op hengelo wil rijden in het verleden kon met hoge uitzondering alleen eemshaven dit krijgen,nu is hengelo de crt ook totaal niet nodig naar mijn mening.
maar vind het raar dat de bomen die de crt eerder aangaf een probleem te zijn nu ineens niet meer telt ??????????

eh en ik weet het is hengelo sorry

Beetje warrige schrijfstijl heb je ;)

CRT is na het wegvallen van de races in Eemshaven denk ik gewoon opzoek gegaan naar een alternatief om de kalender aantrekkelijker te maken. En voor de organisatie van Hengelo is het een leuke bron van extra inkomsten. De baan en faciliteiten kunnen nu voor meerdere dagen gebruikt worden tegen nagenoeg dezelfde kosten.

En ja, ik ben er bij in de supercup 600 *D
 
thx sipider


sieger ; uiteraard ben ik er ook ben baco ,maar wel raar dat als je eerst probleemen met bomen ,amateuristiche omstandigheden ,onveiligheden heb nu in eens niet meer hebt .
 
thx sipider


sieger ; uiteraard ben ik er ook ben baco ,maar wel raar dat als je eerst probleemen met bomen ,amateuristiche omstandigheden ,onveiligheden heb nu in eens niet meer hebt .

misschien zijn de "eisen" voor veiligheid wat begesteld waardoor Hengelo wel in aanmerking komt.
Gezegd dient wel te worden dat er in Hengelo natuurlijk ook niet stilgezeten is om de baan te optimaliseren :Y

Wij rijden er ook in de juniorcup op donderdag
 
Terug
Bovenaan Onderaan