Cryptonite Lock

Ze hebben de oplossing al.
Het relevante gedeelte:Wordt dus tijd om even de aankoopbon te zoeken en gratis een nieuw slot te halen medio 22 september...

:^
Even reggen die hap en afwachten, wel "lekker" dat de media er ook (een beejte) aandacht aan besteed :(
 
Hmm ,dat wordt dus 2 sloten inleveren. Zal maar eens contact opnemen met de dealers waar ik ze vandaan heb. Van de een heb ik een aankoopbon, bij de ander heb ik zo'n slot losgelult bij de aanschaf van m'n huidige motor. Dus die moeten me op m'n woord geloven.
 
heb het vandaag ook zitten proberen met de 2 sloten van een vriend van me,
koste ons maar 5 minuten om het door te krijgen...

daarna heb je ze in 3 seconden open,.....echt niet normaal!!

gaat erom dat je een beetje heen en weer wrikt zodat alle pinnetjes na elkaar ingedrukt worden zodat ze blijven zitten op de open stand...

het is echt te makkelijk voor woorden :(

lang leve Abus (hoop ik) die heb ik erop...
 
hmmm, ik heb zo sterke ketting van de halfords met een cylinderslot eraan. Zal het morgen ook eens proberen.

Misschien is het dan toch waar: Goedkoop=Duurkoop of misschien wel omgekeerd.
 
Het was net ook al op tv dus zet je motor maar niet meer met je kryptonyte buiten want een bic-pen schijnt wonderen te doen. Het filmpje werd ook vertoond dus zijn er weer een hoop mensen op een idee gebracht :( .
Kryptonyte gaat de sloten aanpassen dus is er wel degelijk iets aan de hand. Leuk zo'n ART4 slot :X
 

Gezien op RTL-boulevard!

en nu weet half nederland dat die sloten makkelijk te openen zijn.
lekker handig ik ben blij dat ik ook nog een xena lock erop heb zitten
en nu maar wachten op de verzekering dat dit slot niet meer mag als goed gekeurd slot
 
iemand dat op zijn HD opgenomen toevallig?? Als je bedoelt dat krypyo1.wmv, ja dat issie

:^
ja als half nederland het gezien heeft hoop ik dat veel motorijders met een krypto nu weten dat der slot geen klote waard is
en de motor met iets anders vastleggen voorlopig
 
Het was net ook al op tv dus zet je motor maar niet meer met je kryptonyte buiten want een bic-pen schijnt wonderen te doen. Het filmpje werd ook vertoond dus zijn er weer een hoop mensen op een idee gebracht :( .
Kryptonyte gaat de sloten aanpassen dus is er wel degelijk iets aan de hand. Leuk zo'n ART4 slot :X

Wat maakt het uit dat heel Nederland het weet. Ben er juist blij om, nu krijg ik 2 nieuwe sloten gratis ! Alleen beetje eng idee dat ik 'm zo het afgelopen jaar heb neergezet ;) Maargoed, toen wist nog over het algemeen niemand er van.

Maar nu vraag me me af hoe ze die ART keuringen doen, blijkbaar zijn ze daar ook niet echt lekker aan het werk.
 
Nu ben ik dus naar de dealer daar mee geweest en het verhaal staat boven...
ik heb het niet verder meer geprobeerd...

ik krijg deze week als het goed is bericht v.d. dealer hoe en wat...

Dealer: Geen garantie :+

Ff proberen: 5 minuten
...en binnen 3 minuten weer dicht :)
 
Laatst bewerkt:
Wel lekker zo'n slot ,ik had indertijd een goeie, maar dat was geen 4* slot.
Dus een Kryptonite aangeschaft voor € 161( die gele ja), volgens de verzekering was dit een prima slot.
Met dit slot was ik verzekerd voor diefstal, kan 'm nu zo weg pleuren want het bonnetje ben ik kwijt, kan het dus ook niet omruilen.
En wie zegt mij dat de nieuwe wel goed zijn. :(
 
Nooit je bonnetje weggooien, dat moet je juist overleggen aan je verzekering als je motor wordt gestolen !

Overigens ben je wel genaaid als je 161 euro hebt betaald voor het gele schijfremslot.
 
Nooit je bonnetje weggooien, dat moet je juist overleggen aan je verzekering als je motor wordt gestolen !

Overigens ben je wel genaaid als je 161 euro hebt betaald voor het gele schijfremslot.
ik heb er 100 voor betaald(met korting) maar dat was wel met de 70cm ketting erbij neem aan dat jk er een 100cm ketting bij had anders is hij idd genaaid.




wie is eigenlijk de importeur van deze sloten??
ik ga morgen eerst even bellen met boonstra motoren
ik heb het slot daar gekocht dus hopen dat hij contact heeft gehad met de importeur
 
ik heb er 100 voor betaald(met korting) maar dat was wel met de 70cm ketting erbij neem aan dat jk er een 100cm ketting bij had anders is hij idd genaaid.




wie is eigenlijk de importeur van deze sloten??
ik ga morgen eerst even bellen met boonstra motoren
ik heb het slot daar gekocht dus hopen dat hij contact heeft gehad met de importeur
Edit: eerst ff checken...
 
Denk niet dat ik het filmpie geloof O-) Was dit een goed gekeurd slot geweest dan hadden ze hem nooit op de markt gebracht als die zo makkelijk te openen was B|
 
Op mij sleutel staat ook nba (6/7 jaar oud slot). Hoe kom je aan de wijsheid dat ie dan niet open te breken is?

Ehm....1,5 uur proberen, op ALLE mogelijke manieren...
Ik heb op dat amerikaanse forum ook gelezen dat ze op een gegeven moment een ander type slot zijn gaan gebruiken...de nieuwe is dus waardeloos :)

GESPOT: XeRpiO op RTL-boulevard!

(maandag 20 september 19:00 je filpie was op tv ofuhh ben jij dat niet?)
Ja, iemand dat toevallig opgenomen? Ff doormailen naar mijn pa omdat ik die gisteren nog dat filmpje op mijn pc heb laten zien ;)

Edit
Ik zie in de tvgids dat nu de herhaling is, van 11 tot 12 (Yorin)...is het toevallig al geweest of komt het nog?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan