D\'r is pekel gestrooid..

[zwaar offtopic maar boeieh!]

He JK, leuk om te lezen dat je graag een Fazer 600 wil maar misschien eerst aan de FZR 600 gaat (andere post gelezen). Dat betekent namelijk dat je precies mijn smaak (=goede smaak natuurlijk 8-) ) hebt. Sinds ik op een Fazer gereden heb ben ik verliefd op het ding. En zeker dat \'ie mooi is :9~ . Maar voorlopig nog niet te betalen, dus voor weinig maar een mooie FZR op de kop getikt. Ook een geweldig apparaat hoor ! Maar de volgende wordt toch wel Fazer (in het zilvergrijs :} ) denk ik.

[/zwaar offtopic maar boeieh!]
Mensen die op een FZR rijden, deugen echt niet!! |(

:P
 
He JK, leuk om te lezen dat je graag een Fazer 600 wil maar misschien eerst aan de FZR 600 gaat (andere post gelezen). Dat betekent namelijk dat je precies mijn smaak (=goede smaak natuurlijk 8-) ) hebt. Sinds ik op een Fazer gereden heb ben ik verliefd op het ding. En zeker dat \'ie mooi is :9~ . Maar voorlopig nog niet te betalen, dus voor weinig maar een mooie FZR op de kop getikt. Ook een geweldig apparaat hoor ! Maar de volgende wordt toch wel Fazer (in het zilvergrijs :} ) denk ik.

:) goeie smaak he? Ik zit nog te twijfelen tussen Fazer 600 oude model en het nieuwe model.. maar ik denk dat de prijs van het oude model flink omlaag gaat, als het 2002-model flink verkocht wordt. Het nieuwe model is wel veel mooier, maar hij blijft hetzelfde rijden als de oude ;)

Een \'ouwe\' FZR600 (lees 1992 ofzo) koop je voor 6000 piek, en das echt een vette machine, haalt een lekkere snelheid voor zover ik het gehoord heb. Helaas nog nooit op gereden, maar dat komt nog wel. Dus eerst FZR600, dan lekker doorsparen voor Fazer 600 oud model, die dan misschien 2e hands 9000-10.000 piek gaan kosten, en daarna zien we wel weer. Fazer rijd in elk geval superlekker.
Voor mij wordt het voor een oude fazer ook een zilveren of een zwarte. Nieuwe model geel of zilver :)

Maargoed, allemaal plannen voor de toekomst. Tot aug 2002 nog 25kw, daarna ga ik geen andere motor kopen, eerst dan nog die winter door..... dus helaas nog minstens een jaar wachten :(
 
Mensen die op een FZR rijden, deugen echt niet!! |(

:P

Als ze ook nog eens uit Friesland komen, wordt het echt een moeilijk verhaal })

Mijn Fizzertje uit 1993 (in mooie staat) had ik voor 4900 pieken, mazzeltje mee gehad *D . Meestal moet je voor een goede inderdaad rond de 6000 neertellen.
 
Mijn Fizzertje uit 1993 (in mooie staat) had ik voor 4900 pieken, mazzeltje mee gehad *D . Meestal moet je voor een goede inderdaad rond de 6000 neertellen.

Kijk, dat zijn mooie prijzen, lekker goedkoop en lekker rijden toch? :) Ik wil \'m wel een keertje lenen. :) Heeft ie 2 ronde koplampen nog, of bestaat ie uit 1 unit ?
 
Als ze ook nog eens uit Friesland komen, wordt het echt een moeilijk verhaal })

Mijn Fizzertje uit 1993 (in mooie staat) had ik voor 4900 pieken, mazzeltje mee gehad *D . Meestal moet je voor een goede inderdaad rond de 6000 neertellen.
Inderdaad niet duur, ik betaalde ongeveer 5000 gulden voor mijn FZR400 uit 1991 en die was al niet duur. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan