Damn...

Noujah, je meissie beledig ik niet graag.. bedoelde dat je nogal klein bent, en voor kleine mensjes.. kleine fietsjes.
je zit er dus HELEMAAL naast jongu...
Een sm/duke is (veel) HOGER dan een superbike....

R1: 820mm
Duke: 860mm
SM: 910mm
SC: 920mm
 
Laatst bewerkt:
je zit er dus HELEMAAL naast jongu...
Een sm/duke is (veel) HOGER dan een superbike....

Weet\'k wel. Maar totale pakket is veel kleiner dus past beter bij klein mannetje.
(probeer het maar eens in een doos te proppen.. zo bedoel\'k het) :)
 
deze gozer rijdt volgens mij toch echt wel hoor!

R1%20elbow%20down.jpg

Volgens mij ook...heb het ook in demo-iets van Yamaha zelf gezien...was met de eerste R1s toen...foto was genomen op de rood/witte 98 model r1...wel mooi :)
 
Op Vrijdag 02 november 2001 18:50 schreef Daniel Leenders het volgende:
NEP

kzou niet weten waarom dit nep zou zijn. Als je een elbow-down onder de knee hebt, kun je toch wel ff je hand uitsteken. Zie ook mijn volledig op waarheid gebaseerde icoontje.
 
kzou niet weten waarom dit nep zou zijn. Als je een elbow-down onder de knee hebt, kun je toch wel ff je hand uitsteken. Zie ook mijn volledig op waarheid gebaseerde icoontje.
Maar jij bent dan ook gewoon heel erg goed :P
Wel eens je laars a/d grond gereden? Voelt niet erg stabiel, wel? Deze vriend weet dus z\'n motor stabiel te houden met niet alleen knie, laars en elleboog a/d grond, maar ook nog z\'n handje omhoog... Ik geloof niet dat je dan nog gewoon stabiel de bocht doorkan...
Daarom is mijn oordeel (wellicht fout, maar toch): fake
 
Waarom maken ze die koplamp altijd zo vaag bij die circuitmotoren? :?

Zo met zo\'n vaag rondje daar.
 
Hey, die laarzen van hem heb ik ook... :) :) :) :)
Alleen heeft hij wel nog zijn teensliders, ik NIET meer... :( :( :( :(

Met photoshop kun je een smuge effect maken, zodat je geen profiel meer ziet.
Alleen vraag ik mij af hoe hij in godsnaam die motor staande houdt.
Zo iets hou je toch niet... :? :? :? :?



Zo amateuristisch...??? Met het boven been..???

Zie mijn eerste post, dat kan ik dus ook zo...vraag maar aan de mensen die de laatste keer zijn meegeweest naar Ressen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan