Damn...onderuit..

lanenskii

Die hard MF'er
Vanaf nu hoor ik jammerlijk genoeg ook tot de groep die het glimmende deel niet steeds bovenaan hebben kunnen houden B|

Ik was dit weekend voor de tweede keer aanwezig op de 1000 bochten toerrit in de Belgische ardennen.

Maar helaas is het dit jaar geen al te groot succes geworden aangezien ik onderuit gegaan ben.

Ik kwam tegen een gezapig tempo (50km/u) aan tussen stavelot en francorchamps, en raakte even mijn voorrem aan voor een bocht die nat lag. Zo was het de hele dag al. Af en toe kregen we een bui te verwerken dus het was altijd uitkijken of de bochten nat of droog lagen... Nog voor ik de bocht kon insturen schoof ik onderuit en lag ik met motor en al tegen de prikkeldraad ;(

Na uit de gracht te zijn gesukkeld, kwam er een groep wielertoeristen aan waarvan de helft onderuit ging net op dezelfde plek. Het lag daar echt SPEKGLAD!

Zelf heb ik gelukkig niks (dankzij lederen pak), de motor heeft wel wat kosten, maar dankzij mijn valblokken valt de schade nogal mee.

Wil alvast iedereen bedanken die gestopt was om me te helpen mijn motor terug op de baan te krijgen en enigzins berijdbaar te maken!!
 
Na uit de gracht te zijn gesukkeld, kwam er een groep wielertoeristen aan waarvan de helft onderuit ging net op dezelfde plek. Het lag daar echt SPEKGLAD!
Echt waardeloos voor je, maar toch weer mooi dat de valblokken hebben gewerkt.
Misschien had je even wat namen/telefoonnummers kunnen noteren van degene die daar ook op hun muil zijn gegaan om op die manier in ieder geval duidelijk te maken dat het niet aan je rijstijl lag. Anders roepen mensen nogal snel 'oh, die reed natuurlijk veels te hard'.
 
geen olie op de weg dan?

dit klinkt wel heel glad... :(

Ik ben na mijn schuiver even de baan gaan verkennen toen het nog nat was, en ik kon gewoon met mijn beide botten verderschuiven, zo glad was het daar.
iets later toen het daar droog was zag je er niks meer van en was het ook niet glad meer...echt raar...

Het zou me echt verbazen moest ik de enige zijn die daar die dag op zijn muil gegaan is :X
 
Heb jij even geluk gehad. Zeker met je leren pakkie aan :Y ... Die wielertoeristen zullen wel andere ogen getrokken hebben (gevaarlijke sport, dat fietsen O-) ). Zolang dat je zelf niets hebt, is dat het belangrijkste :Y
 
Schrikken geblazen! Dat kan iedereen overkomen.. maar ik hoop dat t mij niet overkomt :N

Is je motor weer heel?
 
Schrikken geblazen! Dat kan iedereen overkomen.. maar ik hoop dat t mij niet overkomt :N

Is je motor weer heel?

Ik heb hem gisteren eens gepoetst om te kijken wat de werkelijke schade nu is.
De volgende dingen zullen zeker vervangen of bijgewerkt moeten worden:

- Stuur
- Achterrem
- Tank uitblutsen
- Zadel bijwerken
- Valblok

Al bij al nog geluk gehad dat ik zelf al ten eerste niks heb, en dat mijn motor het er ook nog redelijk vanaf gebracht heeft. Mijn hartje bloedde wel even toen ik hem zag liggen tegen de prikkeldraad -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan