Damnit,weer een R1 minder...:(

Je hebt veel te hard gereden en daarmee de overige verkeersdeelnemers in gevaar gebracht. De slachtofferrol die je aanneemt/ aangemeten wordt vind ik dan ook volkomen ongepast. Prijs je gelukkig dat er voornamelijk materiele schade is en dat er geen ernstige slachtoffers gevallen zijn.

Wat mij betreft wordt jij verantwoordelijk gesteld voor het ongeluk en zal dat een aanzet zijn om na te denken over je rijgedrag.

Verder vind ik het zorgwekkend dat er zoveel reagerende mensen zijn met een gebrek aan inzicht in verkeersregels en een gebrek aan gezond verstand.



Halloooo!!!??? Waar komt deze gek in eens vandaan. Zeker een bekende van je, die peugeot bestuurster!?
Zou ik je ff een vraag stellen die andere nog niet hebben gesteld aan je; als jou dit overkomt zou jij toch ook willen dat de ander uitbetaald omdat je mooie dure motor total is!! En dan zou je helemaal (net als ik) niet zitten te wachten op één of andere SLAP JANUS die jou gaat vertellen dat je niets mag krijgen en het een dure les moet zijn!!! De gene die met dit soort gelul komt zijn meestal de ergste die er zijn!! Zo veel mogelijk proberen van de verzekering te krijgen (ik wil alleen mijn motor terug...) EN VOLGENS MIJ BEN JIJ ZELF OOK NIET EENS MOTOR RIJDER!!

Sorry, maar zou iemand alsjeblieft deze @$#*&^%$%$ van motor forum af kunnen gooien??
 
Verder vind ik het zorgwekkend dat er zoveel reagerende mensen zijn met een gebrek aan inzicht in verkeersregels en een gebrek aan gezond verstand.


En verder vind IK dat je echt eens een bril moet gaan aan schaffen!! Als je deze topic leest, en trouwens alls leest van motor forum dan is het over duidelijk dat motor rijders meer besef hebben van verkeers regels dan koekblik rijders! Als motor rijder ben je veel kwetsbaarder dan als je auto rijd, hierdoor ben je VEEL meer bezig met het verkeer en MOET je de regels wel beter kennen om niet elke dag plat gereden te worden door mensen die het niet weten.
Op een motor kijk je veel meer om je heen wat er gebeurt en hoe de verkeers situatie is, als je in je autotje zit kijk je alleen maar naar je navigatie en zit je een beetje aan je auto radio te kutten omdat hij meer funkties heeft dan de broodrooster die je thuis hebt staan waarvan je nogsteeds niet helemaal weet hoe het werkt.
ZOUT TOCH OP MAN!!

En dan nu een bericht voor alle echte motor lief hebbers!!
ZIE JULLIE ALLEMAAL OP EEN GEWELDIGE MOTOR-FORUM MEETING ZONDAG!!!
Hoop dat het een heerlijke dag gaat worden met heel veel motor plezier!

(en tanx to death wish die een spare motor heeft kan ik toch mee gaan met dit heerlijke uitstapje! TANX MAN!!)
En hoop dat er ook nog een hoop mensen komen kijken bij de afterparty die death wish, klaas, wheelie king en AVZ gaan geven! Ik en mijn vriendin Devil's girl gaan er samen met arian en kim een spetterende show voor jullie van maken!! We hebben weer een paan mooie nieuwe stunts bij dus AVZ zal je niet teleur stellen!!

En mensen,
LOVE YOURE BIKE!! :]
 
Je hebt veel te hard gereden en daarmee de overige verkeersdeelnemers in gevaar gebracht. De slachtofferrol die je aanneemt/ aangemeten wordt vind ik dan ook volkomen ongepast. Prijs je gelukkig dat er voornamelijk materiele schade is en dat er geen ernstige slachtoffers gevallen zijn.

Wat mij betreft wordt jij verantwoordelijk gesteld voor het ongeluk en zal dat een aanzet zijn om na te denken over je rijgedrag.

Verder vind ik het zorgwekkend dat er zoveel reagerende mensen zijn met een gebrek aan inzicht in verkeersregels en een gebrek aan gezond verstand.
:Z

Ga je moeder pesten, ofzo. Als je uit een parkeervak wegrijdt hoor je al het overige verkeer voorrang te geven. Dat ie te hard gereden heeft is natuurlijk ook niet goed en heeft de zaak verergerd. Maar de primaire oorzaak is dat die doos niet uit haar doppen gekeken heeft. Ze reden nota bene met een groepje... Als je één motor over het hoofd ziet, ok, maar een hele groep... |( Dan heb je gewoon niet gekeken.

[me]Erik van Dam zou zich niet verbazen als je wat met de Peugeot bestuurder te maken hebt............[/me]
:^

Erg toevallig. Precies twee replies en dan nog alleen in dit topic... B|
 
Laatst bewerkt:
En op de dag van het ongeluk geregistreerd, misschien probeert hij wat uitspraken bij de betrokkenen uit te lokken?

Of baalt 'ie ervan dat z'n vriendin z'n Peugeot kort gereden heeft....... :P

[me]The Saint zou nog niet dood gevonden willen worden in een Peugot.....
[/me]


Derhalve kan ik mij niet voorstellen dat je er van kan balen :P

Jij rijdt toch geen Peugot Eric?
 
Terug
Bovenaan Onderaan