Danilo 'PetruX' Petrucci

Ik denk dat heel veel mensen allang wel een beetje fan zijn van Petrux: zo nu en dan een leuk resultaat, maar vooral een knuffelig karakter. Als-ie dan ook nog eens wint, op zo'n emotionele wijze, hulde!
 
Baby @Petrux9 with @LorisCapirossi1 _O- _O- _O-

DabGYOeWAAECA9f.jpg
Oude post, maar geweldig. _O-
 
Ik kwam twee oude piccies tegen van toen Danilo nog een kleine vent was. _O-

Knipsel.JPG

Knipsel3.JPG


Ik vermoed dat zijn vader met Capirossi werkte. ;)
 
Ik zoek, maar heb nog niet gevonden, de gorilla sticker die Petrux achterop zijn helm heeft... Iemand een tip?





Afgelopen zomer in Oostenrijk
sp petrux.jpg





Capirossi is er ook niet jonger op geworden hoor!
IMG_20190809_125116.thumb.jpg.8a124d79e0e5a37b685dae5bc6131a90.jpg
 
Het zat Petrucci niet mee met de voorbereiding voor Dakar, eerst breekt hij zijn enkel, dan test hij positief op Covid

maar hij mag uiteindelijk toch meedoen :t

421496_KTM_Rally_Petrucci_90_2022_05_Marcin-Kin-jpg.jpg


421503_KTM_Rally_Petrucci_90_2022_14_Marcin-Kin-jpg-1280x720.jpg


Go Petrux:}
(als hij hem uitrijdt is het goed)

 
De eerst 514 km gaan alvast boven (mijn) verwachting goed!
En alle pech heeft ie nu wel gehad zou je zeggen…
 
Nou er staat:

Afhankelijk van de schade aan de machine van Petrucci kan de Italiaan mogelijk dinsdag weer van start gaan. Dat is nieuw in de Dakar Rally. Voorheen konden motorrijders zich niet herpakken na technische problemen of een crash, maar omdat de zwaarste rally ter wereld nu een WK-wedstrijd is mogen uitvallers met een forse straftijd hun weg wel vervolgen. Het is nog niet duidelijk of KTM en Petrucci die optie ook daadwerkelijk kunnen lichten.

Het gaat Petrucci om het uitrijden, lijkt me dat hij de rallye toch kan vervolgen met een flinke straftijd, bij KTM zouden ze toch een beetje ervaring hebben in het opknappen van zo'n ding. De hoop sterft als laatste8-)

edit
Petrucci is vandaag weer gestart, en 22e geworden in de etappe :} :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan