dat is pas geluk hebben

nasty

MF veteraan
23 nov 2006
1.182
0
Vianen (Utrecht)
ik ben op zoek naar andere motor rijders die net als ik wel is tijdens het rijden door het oog van de naalde kruipen dat wil zeggen ongeluk politie etc etc etc


laat maar komen die verhalen

groetjes gixxer 600 rijder nickname nasty
 
147.png
 
Meestal rijd ik gewoon tegen die naald op.

Ach, leesvoer genoeg over ongelukken, bijna ongelukken,
aanvaringen met de politie en andere narigheden op de weg.
 
Vorig jaar september, toen ik mijn R6 ging inruilen. Ik stond bij de Shell in Beesd en wou net de snelweg weer op gaan. Ik en m'n maat trekken dus met een lekkere gang de A2 op om vervolgens het tempo er goed in te houden (een lekkere 150 km p/u). Op een gegeven moment draaiden we de A27 op bij Vianen, daar heb je een mooie bocht waar je wel met 220 km p/u doorheen kan. Eenmaal op de A27 (max. snelheid 100 km p/u) bleven we uiteraard voortdurend in de linkerrijbaan met een snelheid van ongeveer 120 km p/u. Slome automobilisten die 90 reden haalden we rechts in.

En toen kwam het: Na het tankstation bij Nieuwegein (zo'n 15 km. na de Shell bij Beesd) kwam er opeens een opvallende mitsubishi Pajero langszij met een heel boos hoofd uit het raam. Dat boze hoofd wuifde ons naar de kant. In de auto zat een 'good' cop en een 'bad' cop. De 'bad' cop kwam helaas naar mij en vroeg of hij m'n rijbewijs mocht zien, en dat mocht. Na het aannemen van mijn rijbewijs zei hij: 'Zo die ga je misschien wel eens niet meer terug krijgen....., maar we hebben jullie niet kunnen klokken. Dus we houden het bij een waarschuwing' Maar hij zou wel een melding maken van dit voorval en mijn kenteken doorgeven. Ik dacht: 'ghehe, ik ga 'm zo toch lekker inruilen'
 
Vanmorgen nog een koekblikker die zonder kijken hem ervoor gooide. Ik kwam van rechts. Misschien had ie last van polderblindheid (ik kwam uit de polder ;) )
 
Jaren geleden een keer, ik reed op een kruispunt af en er lag ijzel, ik gleed volkomen onbestuurbaar op een auto af in de linkerzijweg ( kun je nagaan hoe onbestuurbaar!). De man reageerde gelukkig snel, reed een meter naar voren en ik gleed achter hem langs. Er zijn ook slimme koekblikkers!
En nog veel langer geleden, even een bus inhalen op de Peizerweg (bij Groningen). De weg was schoon, maar de middenstreep niet, kwam dus met een mooie glijer vlak voor het wiel van de bus terecht, de chauffeur stopte op een paar cm. van m'n hoofd.....
Twee keer geluk gehad, en ook geluk gehad met medeweggebruikers die snel reageren. Dat is vaak zo, de ene keer moet jij even heel snel en slim zijn om een ongeluk te voorkomen, de andere keer heb je het aan een ander te danken dat er niks ernstigs gebeurt.
Groeten,
Eduard
 
ik ben op zoek naar andere motor rijders die net als ik wel is tijdens het rijden door het oog van de naalde kruipen dat wil zeggen ongeluk politie etc etc etc


laat maar komen die verhalen

groetjes gixxer 600 rijder nickname nasty

ik heb een schoonmoeder.
daar heb je m'n ongeluk EN politie in 1 bericht! :}
 
afgelopen zondag, met 220 over de A2 knallen, je telefoon voelen trillen, dus bij de pomp ff stoppen om terug te bellen... staat er een agent met lasergun :X

en vanavond nog... met 240 over de A12, rijdt er rechts een KLPD volvo... toch maar t gas erop gehouden, nix meer van gezien :W
 
Met 190 wheelieend de afrit nemen op de N50 terwijl ik net ingehaald wordt door de politie die me wil doen stoppen. Zij schieten de afrit dus voorbij. M'n kentekenplaat kunnen ze niet hebben want ik reed al vanaf de oprit zo.



:W







ech wel
 
Met 190 wheelieend de afrit nemen op de N50 terwijl ik net ingehaald wordt door de politie die me wil doen stoppen. Zij schieten de afrit dus voorbij. M'n kentekenplaat kunnen ze niet hebben want ik reed al vanaf de oprit zo.

ech wel

Mijn kentekenplaat zit juist zo scheef dat je hem alleen tijdens een wheelie kunt lezen

ech wel
 
Met 190 wheelieend de afrit nemen op de N50 terwijl ik net ingehaald wordt door de politie die me wil doen stoppen. Zij schieten de afrit dus voorbij. M'n kentekenplaat kunnen ze niet hebben want ik reed al vanaf de oprit zo.



:W







ech wel


en wel met je benen aan de grond zeker om gelijk weg te kunnen rennen als ze je toch gezien hebben. |(
 
Mijn motor stond er gisteravond nog terwijl de sleutel nog in het contact zat..
(was een beetje duf na de nd)..


VB beseft dat dit ofwel te maken heeft met het vertrouwen dat hij in de mensheid kan hebben ofwel de lelijkheid van zijn motor :+
 
Had ik laatst nog, vlak voor ik ging rijden was er een ongeluk gebeurd aan de andere kant van het land... voor hetzelfde geld had ik daar gereden, ook al moest ik daar helemaal niet zijn eigenlijk.

Had een engeltje bij me denk ik..
 
Terug
Bovenaan Onderaan