Yes Berry, EXCELent hé...gewoon logging binnen nemen en grafiekje ervan maken.
Volg maar Dr.@ binnen een paar maanden hebben vast en zeker iets bij geleerd
DrValerossi, klopt, zou ergens rond de 13 moeten zitten.
Even het verhaal schetsen van mijn carburators.
Ik ben van 1200 naar 1300 cc gegaan.
Ik heb zelf een uitlaat gemaakt waarvan we niets weten.
Ik had luchtfilters erop van HighwayHawk.
Orineel zatten er 152 sproeiers in, met de "open" luchtfilters ben ik groter gegaan tot 180 in stappen van 10, maar de motor bleef maar sputteren.
Bij de testbank van Paul bleek alles veel te rijk te staan.
We zijn tot 144 gezakt maar het bleef maar te rijk
Die luchtfilters waren dus
Ik heb er toen K&N's op gezet van paul en alles bleek weer veel te arm.
Uiteindelijk heb ik 's avond op de parking van Paul nog 175 sproeiers geinstalleerd maar zelfs die zijn nog te klein.
Dus die K&N's laten ZEER veel lucht door wat niet slecht kan zijn
Dus nu met dit meetsysteem kan ik telkens een aanpassing doen en het verschil meten tijdens het echte rijden.
Eerst volgende stap is verkleinen van luchtsproeier van 92 naar 62 en veranderen van de naalden.
Normaal mag je maar één ding per keer veranderen maar als start is dit niet erg. Eerst zien dat we die lijn binnen het meetbereik van de Lambda sonde krijgen en dan zien we wel verder.