David tegen Goliat

pfff vaag verhaal waar ik niet op zou moeten reageren.....doe et toch :)
Ik kan het allemaal nauwelijks volgen, zo onduidelijk is et opgeschreven. begrijp echter wel zoveel dat ik afkeurend moet reageren. Bij deze :(
 
Tja dat krijg je met die onzin eejjj... ;)

Het verhaal van TS heeft hij uit zijn grote duim gezogen, dus mogen wij doen alsof we echte fanatieke moraalridders zijn... :P

Eigenlijk hebben we genoeg van die Appie Smoke wannabee's, d'r is maar een echte... :)
De rest mag de titel kneus niet eens dragen... :N

:+

Maar dan lijkt me het beste om hem te negeren. Maar op een of andere manier is dat vrijwel onmogelijk, iedereen MOET gewoon reageren. Is ook een vorm van aandacht, en een fanatieke adhd-fantast ziet dat ook als een welkome beloning. *O*

Denk dat je de zx10 moet verwisselen voor een rebl250 en de snelweg voor een bochtig weggetje en de TS is ontzettend zoekgereden... voor de rest zal het wel kloppen. -O-
 
Dus maar weer lekker doorrijden op de linkerbaan en zo min mogelijk koekblikken om me heen, just my 2 cents.

Lekker doorrijden -> 260KM/u? Je zei dat je naar Den Haag ging, dat is dus de A13/A12/A4? Daar 260 rijden is bijna onmogelijk. Daarbij komt dat er vanmiddag 250KM file stond in NL, druk druk druk dus (vrijdag vakantieverkeer).

a) je hele verhaal (of at least 80% ervan) is totale bullshit.
b) je IQ ligt onder de gemiddelde kamertemparatuur.
c) Mocht het zo zijn dat het toch waar is, dan verwacht ik dat:

a) tot grote opluchting van verkeersdeelnemend nederland je je rijbewijs kwijt bent binnenkort.
b) je jezelf kapot rijd (wat ik je natuurlijk niet gun maarja... het gaat op die manier toch gebeuren).
 
Lekker doorrijden -> 260KM/u? Je zei dat je naar Den Haag ging, dat is dus de A13/A12/A4? Daar 260 rijden is bijna onmogelijk. Daarbij komt dat er vanmiddag 250KM file stond in NL, druk druk druk dus (vrijdag vakantieverkeer).

a) je hele verhaal (of at least 80% ervan) is totale bullshit.
b) je IQ ligt onder de gemiddelde kamertemparatuur.
c) Mocht het zo zijn dat het toch waar is, dan verwacht ik dat:

a) tot grote opluchting van verkeersdeelnemend nederland je je rijbewijs kwijt bent binnenkort.
b) je jezelf kapot rijd (wat ik je natuurlijk niet gun maarja... het gaat op die manier toch gebeuren).
:+
9:30, ochtend, 270 gereden op de A4 no problem en dan weer hard in de remmen.
En daar heb je maar een paar seconden voor nodig en kun je een halve minuut van genieten. :Y
En leukste blijven toch de bochten zonder vangrail.
Heeft niks met IQ te maken, maar wel met wie j zelf bent.




:]
 
Maar dan lijkt me het beste om hem te negeren. Maar op een of andere manier is dat vrijwel onmogelijk, iedereen MOET gewoon reageren. Is ook een vorm van aandacht, en een fanatieke adhd-fantast ziet dat ook als een welkome beloning. *O*

Denk dat je de zx10 moet verwisselen voor een rebl250 en de snelweg voor een bochtig weggetje en de TS is ontzettend zoekgereden... voor de rest zal het wel kloppen. -O-
Ik rij een SS en kan er 70% uithalen van wat de bike kan ben ik daarom een fantast?
Als je rossi ziet rijden vind je het prachtig zo hard als die lui gaan maar als iemand dat op de openbare weg een beetje doet is het fantasie?
Dude, jouw wereld is de mijne niet

:W
 
Ik rij een SS en kan er 70% uithalen van wat de bike kan ben ik daarom een fantast?
Als je rossi ziet rijden vind je het prachtig zo hard als die lui gaan maar als iemand dat op de openbare weg een beetje doet is het fantasie?
Dude, jouw wereld is de mijne niet

:W

I don't give a damn about Rossi, ik kijk geen motorsport, zou jij ook misschien iets minder moeten doen, je krijgt er neigingen van, je denkt dat je Rossi bent... is het een beetje lekker weer op jou planeet? :P
 
Vanochtend cruise ik naar m,n werk en zie langzaam de dikke reet van een kwakie op doemen.

Dus ik ga even naast hem rijdem en draai effe het gas open
8-)
Zie in m,n spiegels dat hij reageerd en achter me hangt.
Tuurlijk...houden de koekblikken ons op B| , dus wij er tussen slalommen...steeds harder.
Op een gegeven lost de kawa rijder, vind het wat tegek worden.
Later op een stuk vrij weg komt ie me voorbij en gooit dan het gas open })
Ik ga er dus volgas achterhangen waarna er dus een muts haar koekblik ervoor tieft een meter of 30 voor ons en das niet best als je vol acceleert :)
Ik links tussen de berm erlangs, remmen kon niet meer...de kawa dude recht erlangs *O*
Daarna geeft ie weer volgas en moet ie weer in de rem voor een koekblik en haal ik hem dus zeer verantwoord links in tussen de vangrail :o
Later komt ie naast me rijden en de kerel is echt woest, hij blijft maar heftig gebaren dat wat ik net flikte dus echt niet kon.
Dus ik maar ook gebaren dat het me spijt, was ook een domme aktie.
Na de discussie alrijdend....steekt de kawa rijder z,n duimpie omhoog en schijnt het ok te zijn.
Vervolgens gebaard ie van trek je gas maar open ventje, dus ik ga ervoor :)
Zit ik net op 250 moet ik in de rem vanwege een koekblik in de verte doet die kawa eikel dus precies hetzelfde en knalt me links voorij langs de berm :( :( en ik word dus gelapt.
Ik dus pissig op die eikel en wil hem het liefts van z,n moto schoppen :Y

Daarna zit ie trots met een vingertje te wijzen naar het kontje van de kawa.
Dus ik ga naast hem rijden en zie dan pas dat het een Kawasaki ZX-10R is :(
Vervolgens wijs ik met m,n vingertje naar m,n R6 kontje. B|
Pfff, je moet je schamen man met een ZX-10R met moeite langs een R6 komen.
Toen zijn we nog een stukje samen door gereden en hoopte ik dat hij hetzelfde bochie als mij zou gaan pakken om de echte skills te checken maar hoe sloeg kort daarvoor de snelweg af richting Den Haag centrum.
Misschien maar beter ook |(
Normaal is het wel leuk elkaar uitdagen maar dit dreigde dus aardig uit de hand telopen. -O-

Wat een intelligente uitleg allemaal
:Z :Z :z :z |( |(
 
@ TS, begint het je al een beetje op te vallen dat zo'n beetje iedereen hier je een vervelend gastje begint te vinden. Of heb je een muurtje voor je kop |(

[me]knee down begint ernstig te twijfelen of "dingetje in hell" wel een motor rijdt en het niet een of ander fantasiewereldje is van een scooter jochie die te veel naar Rossie kijkt.
[/me]


:W
 
full
 
Met zulke acties haal je vast en zeker de krant.
De 2de of 3de pag. de berichten met de zwarte randjes.
250 over de weg in nederland is net zoiets als roken in de kruitkamer.
Ik heb er in het verleden ook een paar gekent, ze hebben allemaal de krant gehaald.

Gr,
Henk
 
Stikt hier eerder van de moraalridders klonen -O- en metrosexuele mannetjes die op alles moeten zeiken.
Lijken wel een stelletje ouwe wijven...waar gaat het heen.
En de echte biker sterft uit en transformeerd door jullie soort typen in een mietje. :N
Stelletje ouwe papzakken hier :(
Born to be wild , zegt dat jullie nog wat?
Nee he.
Born 2 be a Moraal(anaal)ridder spreekt de meesten hier meer aan.
Zo.



:+
 
@ TS, begint het je al een beetje op te vallen dat zo'n beetje iedereen hier je een vervelend gastje begint te vinden. Of heb je een muurtje voor je kop |(

[me]knee down begint ernstig te twijfelen of "dingetje in hell" wel een motor rijdt en het niet een of ander fantasiewereldje is van een scooter jochie die te veel naar Rossie kijkt.
[/me]


:W
Waar heb je het over? :+
Je avatar is wel ok.
:Y
 
:+
9:30, ochtend, 270 gereden op de A4 no problem en dan weer hard in de remmen.
En daar heb je maar een paar seconden voor nodig en kun je een halve minuut van genieten. :Y
En leukste blijven toch de bochten zonder vangrail.
Heeft niks met IQ te maken, maar wel met wie j zelf bent.




:]


dat heb je dan toch wel op het stukje tussen schiphol en de A44 gedaan hè? Anders vinnik het niet stoer...
 
Stikt hier eerder van de moraalridders klonen -O- en metrosexuele mannetjes die op alles moeten zeiken.
Lijken wel een stelletje ouwe wijven...waar gaat het heen.
En de echte biker sterft uit en transformeerd door jullie soort typen in een mietje. :N
Stelletje ouwe papzakken hier :(
Born to be wild , zegt dat jullie nog wat?
Nee he.
Born 2 be a Moraal(anaal)ridder spreekt de meesten hier meer aan.
Zo.



:+

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan