Hi allemaal, ik heb sinds kort een prachtige Daytona uit 2006 met 12.000km gekocht in graphite grey. Ik heb hem gekocht om wat meer op het circuit te rijden en voor langere tochten, iets wat om mijn DRZ-400sm (die ik er voor nu nog even naast houd) niet zo lekker gaat. Tot nu toe hartstikke leuk ding, heeft wel een tijd stilgestaan dus ben nu bezig met alle vloeistoffen vervangen.
Verder vind ik hem toch wel redelijk stil met de standaard uitlaat, is er toevallig iemand met een mooie slip-on die die weg wil doen? Het liefst met E-keur of DB- killer.
Ik heb nog een Bodis liggen: https://www.bodis-exhaust.com/ckeditor/plugins/doksoft_uploader/userfiles/12_004.jpg
Incl. bevestigingsset.
goedemorgen,
na dik 87.000km zitten mijn voorste remschijven op het minimum van 3,5mm nu zijn de originele schijven nogal aan de prijs. als er geen goed alternatief is geen probleem. maar misschien dat iemand hier een GOED en goedkoper alternatief heeft.
alvast bedankt.
de accu is geen probleem,onder het sleutel bediende zadel.
Maar welke onderdelen bedoel je nog meer?
Kijk, dat is al een stuk praktischer!
Richtingaanwijzers zal ook geen probleem zijn, aangezien deze bij de 675 buiten de kuip zitten toch? Bij de ZX6R moet ik zowat de hele onderkant/zijkant loshalen om wat lampjes te verwisselen
Maar hoe zit het verder met de lucht- en oliefilter? Of met het motorblok deksel voor het stellen van de kleppen?
Al wat lastiger,tank lichten is een zorgvuldig werkje (benzineslangen zijn te kort)
RAW en olie filter idd geen probleem
Moet zeggen dat alles wel erg krap gebouwd zit onder de tank. Veel verwijderen alvorens het kleppendeksel te kunnen lichten.
De triumph is echt een knap licht fietsje welke goed betrouwbaar is,op die exup klep na dan. Accu is wel onderbemeten naar mijn idee, geen lekspanning en toch word het na 3 weken stilstand al erg spannend om te starten. Ook een nieuwe accu geeft geen verbetering. Maar zo 'n Kawa kan echt niet tippen aan de 675
neen het alarm zit er niet meer in , deze heb ik al een tijd geleden verwijderd om dit probleem uit te kunnen sluiten.
Actieradius bij onze 675 is 220km.
ja dit is tot reserve,
Sluiten jullie die accu laders of optimate laders direct aan op niet losgekoppelde polen, of halen jullie altijd een pool los tijdens het laden?
Ik heb er een handig beugeltje/mod voor gemaakt om de minpool makkelijk los te gooien[dopje losdraaien en lader eraan.
Maar hebben jullie dit ook na 2/3 weken stilstand dat het al lastig word om te starten?
Mijn vtr heeft meen ik een 12 of 14Ah accu, die 675 heeft geloof ik 6/7Ah. Das de helft heej
Nu is het uiteraard ook wat zwaarder om een 2 pitter rond te gooien..
Tevens heb ik dit weekend weer extra carbon toegevoegd aan de triumph.
Triumph Carbon Fiber Daytona 675 Infill Tank Panels Fits 675 2006 2009
De vrouw is er blij mee, en het smoelt erg goed.
Best verslavend dat spul
@downsider,
Mooie blokdeksel covers, en waarom zit die zijstandaard er nog onder... das weer extra gewicht/ 0.02 sec langzamer per ronde