Hoi,
Mijn racer heeft een titanium uitlaat systeem met 2 dempers. In beide dempers zit een dB killer, met deze opstelling is de motor afgesteld op de testbank.
Nu krijg ik nog steeds zwarte vlaggen vanwege teveel geluid op Assen en Zandvoort.
Ik heb een tip gekregen de dB Killers bij de ingang dicht te lassen en meerdere gaatjes te boren in het pijpje. Dit scheelt meetbaar veel geluid. Maar uitlaat gassen flow is minder en dit kost vermogen. Dempers worden stuk warmer, waarschijnlijk uitlaat kleppen ook.
Heeft iemand hier ervaring mee? Geeft dit technische problemen op langer termijn?
Mvg,
Thijs
Mijn racer heeft een titanium uitlaat systeem met 2 dempers. In beide dempers zit een dB killer, met deze opstelling is de motor afgesteld op de testbank.
Nu krijg ik nog steeds zwarte vlaggen vanwege teveel geluid op Assen en Zandvoort.
Ik heb een tip gekregen de dB Killers bij de ingang dicht te lassen en meerdere gaatjes te boren in het pijpje. Dit scheelt meetbaar veel geluid. Maar uitlaat gassen flow is minder en dit kost vermogen. Dempers worden stuk warmer, waarschijnlijk uitlaat kleppen ook.
Heeft iemand hier ervaring mee? Geeft dit technische problemen op langer termijn?
Mvg,
Thijs