DB-killers voor mijn Laser uitlaten?

bjlevi

Die hard MF'er
29 jun 2007
319
0
Barneveld
Wie kan mij helpen?

Ik ben opzoek naar 2 DB-killers voor mijn Laser uitlaten.
Heb al een poos op het internet gezocht maar heb helemaal niets kunnen vinden. Ik weet niet eens zeker welke Laser uitlaten ik heb? Ik denk de Deeptone.

Wie o wie kan mij vertellen welke DB-killers ik nodig heb en waar ik deze kan kopen ???
full
 
~
Wie kan mij helpen?

Ik ben opzoek naar 2 DB-killers voor mijn Laser uitlaten.
Heb al een poos op het internet gezocht maar heb helemaal niets kunnen vinden. Ik weet niet eens zeker welke Laser uitlaten ik heb? Ik denk de Deeptone.

Wie o wie kan mij vertellen welke DB-killers ik nodig heb en waar ik deze kan kopen ???[afbeelding][/quote

elke goede motorzaak
 
Laatst bewerkt:
Idd de laser dealer, ik had ze ook nodig voor mijn Ixils en kwam ook uit bij de importeur die ze rechtstreeks kan leveren...
 
Voor de laser uitlaat van mijn vriendin dr motor heb ik bij Motoport voor iets van 20 euri een DB killer gekocht...
 
gewoon bij de motorzaak gestellen. Daar bellen ze even laser op of kijken in het boek. Ik heb ze net voor mijn Laser Xtreme Gp besteld. Ze kosten bij mij 25 euro per stuk.

Maar hij kon ze voor bijna elk type krijgen.

mzzl psycho
 
Dank voor jullie reacties.
Had alleen nog maar op het Inet gezocht en wilde ze eigenlijk gewoon online bestellen. Maar dat wordt dus een ritje naar mijn motorhuis. EN als die ze niet hebben naar de Laser dealer.

Ik wil de killers namelijk meenemen naar Duitsland. Mocht ik worden aangehouden; kan ik de killers erin doen en hoef ik geen aanhanger te regelen. Je weet maar nooit.
 
Dank voor jullie reacties.
Had alleen nog maar op het Inet gezocht en wilde ze eigenlijk gewoon online bestellen. Maar dat wordt dus een ritje naar mijn motorhuis. EN als die ze niet hebben naar de Laser dealer.

Ik wil de killers namelijk meenemen naar Duitsland. Mocht ik worden aangehouden; kan ik de killers erin doen en hoef ik geen aanhanger te regelen. Je weet maar nooit.

Ik zou ze er van te voren al in doen. ;)
 
Dank voor jullie reacties.
Had alleen nog maar op het Inet gezocht en wilde ze eigenlijk gewoon online bestellen. Maar dat wordt dus een ritje naar mijn motorhuis. EN als die ze niet hebben naar de Laser dealer.

Ik wil de killers namelijk meenemen naar Duitsland. Mocht ik worden aangehouden; kan ik de killers erin doen en hoef ik geen aanhanger te regelen. Je weet maar nooit.


Das net te laat
 
Gaat er mij meer om dat ik weer thuis kan komen als het zo ver is. Aan de andere kant kan het natuurlijk geen kwaad om ze alvast te monteren.

Ga meteen ff op www.optitune.nl kijken!
 
Bij Optitune hebben ze killers voor mijn uitlaten. Echter zij deze van het merk MIVV en niet van Laser zelf.
 
Dank voor jullie reacties.
Had alleen nog maar op het Inet gezocht en wilde ze eigenlijk gewoon online bestellen. Maar dat wordt dus een ritje naar mijn motorhuis. EN als die ze niet hebben naar de Laser dealer.

Ik wil de killers namelijk meenemen naar Duitsland. Mocht ik worden aangehouden; kan ik de killers erin doen en hoef ik geen aanhanger te regelen. Je weet maar nooit.


Alleen als je pijp met DB-Killers wél E-keur heeft....
 
Terug
Bovenaan Onderaan