Ik snap de vergelijking, hij wordt door Suzuki zelf op de website nota bene als Supersport neergezet. Toch is het zoals @Hubertje terecht meldt geen circuitfiets, maar hoort ie wat mij betreft gewoon thuis in het sport-toer segment.Ik vind het een tegenvaller
Net zoveel PK als de 4 jaar oudere 1000 en 50kg zwaarder
Ik snap de vergelijking, hij wordt door Suzuki zelf op de website nota bene als Supersport neergezet. Toch is het zoals @Hubertje terecht meldt geen circuitfiets, maar hoort ie wat mij betreft gewoon thuis in het sport-toer segment.
Welke 1000 sport-toer machine heeft 185 pk en dat koppel?
sport-toer? buiten de H2, maar die is supercharged. En daarmee, samen met de 1290 GT de enige échte concurrent van de busa denk ik op dit moment.
Dan is een 1000 sportmachine toch al helemaal geen concurrent?
Wat wel? K1600? Z1000SX?
Nu goed, ik begrijp helemaal waar je vandaan komt. Eigenlijk had ie minstens 250 pk moeten hebben en geavanceerde aero om een echte spirituele opvolger te zijn van de busa.
Maar dan had ik m niet gewild.
Mag ik even tussendoor met een vraag?
Is er überhaupt nog een algemeen Hayabusa topic op MF?
Ik kon niet echt iets vinden
Edit: Ik vind de eerste gen trouwens nog steeds de mooiste, staat al jaren op mijn verlanglijstje
Sry, ik begrijp niet wat dat geblokkeerde lid met mijn vraag te maken heeftGod wat mis ik HEM
Sry, ik begrijp niet wat dat geblokkeerde lid met mijn vraag te maken heeft