Yamaha R7 2021

Na lang twijfelen toch niet gekozen voor de R7 maar sinds vanmorgen de eigenaar van deze schoonheid!

AAB9F4D4-A179-4101-9750-B12C76234CED.jpeg
 
Mooi ding, die Duc... bijna net zo mooi als de R-serie van Yamaha. 😎



Was vanmiddag bij de dealer, blijkt dat die R9 er dan toch gaat komen. 😲
119pk, da gaat veel twijfelaars van de R7 wel over de streep trekken denk ik.
 
Mooi ding, die Duc... bijna net zo mooi als de R-serie van Yamaha. 😎



Was vanmiddag bij de dealer, blijkt dat die R9 er dan toch gaat komen. 😲
119pk, da gaat veel twijfelaars van de R7 wel over de streep trekken denk ik.
Echt joh? Ook al bekend wanneer die gaat komen en wat ie ongeveer gaat kosten?
 
Als ik een gok mag doen? Medio 2023 of begin 2024? En zo'n 14 a 15k denk ik

Ergens hoop ik dat ze dan geen Light blok erin leggen zoals nu met de mt09 en xsr mogelijk is, gewoon alleen de 119 pk variant.
 
Mooi ding, die Duc... bijna net zo mooi als de R-serie van Yamaha. 😎



Was vanmiddag bij de dealer, blijkt dat die R9 er dan toch gaat komen. 😲
119pk, da gaat veel twijfelaars van de R7 wel over de streep trekken denk ik.
Bij navraag bij mijn eigen dealer konden/wilden ze hier niks over zeggen. Wat heb jij allemaal gehoord?
 
Mooi ding, die Duc... bijna net zo mooi als de R-serie van Yamaha. 😎



Was vanmiddag bij de dealer, blijkt dat die R9 er dan toch gaat komen. 😲
119pk, da gaat veel twijfelaars van de R7 wel over de streep trekken denk ik.
Niks op eicma over de R9... misschien in de pijpleiding voor volgend jaar?
 
Internet staat vol met dat de release datum binnenkort bekend wordt gemaakt voor de R9.

 
Of de R9 gaat komen blijft precies nog een vraagteken, maar er is wel een concurrent op komst voor de R7

De nieuwe ZX4-R al gezien? 400cc, 4cyl en 80pk... Het begint er precies steeds beter uit te zien in dit segment.
 
Of de R9 gaat komen blijft precies nog een vraagteken, maar er is wel een concurrent op komst voor de R7

De nieuwe ZX4-R al gezien? 400cc, 4cyl en 80pk... Het begint er precies steeds beter uit te zien in dit segment.
Zx4rr ziet er goed uit. Zal wel goed lopen denk ik
 
Afgelopen vrijdag op Zandvoort reed er ook een blauwe R7 mee. Blijft echt een leuk ding om te zien zeg!
 
Vandaag weer even op een R7 gezeten… en ik ben eruit! M’n Panigale gaat er dit najaar uit om er in het voorjaar 2024 een R7 voor terug te halen.

Die Pani rijdt echt fantastisch, alleen zoveel power is op de openbare weg steeds minder leuk rijden. Constant in moeten houden omdat je anders ver boven de Max toegestane snelheid. Waarom destijds dan toch voor gekozen? Ach het blijft een supermooie motor en dat geluid is natuurlijk fantastisch.

Heb ooit een Suzuki Sv650s gehad met ongeveer evenveel pk’s als de R7 en eerlijk gezegd reed dat echt heel erg leuk. Lekker gas kunnen geven zonder dat je gelijk super hard rijdt, lekker sturen.

Die 3/4 keer per jaar dat ik op het circuit rijdt overleef ik ook wel met die R7. Nog heeeeeel veel te leren voordat ik tegen de Max van die R7 aan zit.
 
Laatst bewerkt:
Dat komt op mij over als een hele goeie beslissing. Een panigale is gewoon moeilijk uit te leggen op de openbare weg naar mijn mening. Zo'n R7 dan weer een stuk beter:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan