Yamaha R7 2021

Nog geen flauw idee. Ik denk eerst een pekelfiets en dan voor volgend jaar maar weer is kijken. Ook even wat het budget toestaat want ik moet nog effies een jaartje studeren.
Ik snap ‘m. Zijn er ook dingen die je tegenvielen waardoor je de R7 in de verkoop zet?
 
Flink op doorgereden met 16k op de teller! Een maatje zoekt er 1 maar voor 500,- heeft hij een splinternieuwe :(
Yamaha heeft tot eind juli een actie. 700 euro gratis accesoires (origineel Yamaha) bij aankoop van oa een nieuwe R7.
 
Flink op doorgereden met 16k op de teller! Een maatje zoekt er 1 maar voor 500,- heeft hij een splinternieuwe :(
Klopt, en inderdaad wat @peekaa zegt, die actie tot eind juli is net even onhandig qua timing. Als ik kijk op internet staan er maar een of twee occasions online zonder opties. Maar geloof het of niet, de eerste komt komende week al kijken.
 
Klopt, en inderdaad wat @peekaa zegt, die actie tot eind juli is net even onhandig qua timing. Als ik kijk op internet staan er maar een of twee occasions online zonder opties. Maar geloof het of niet, de eerste komt komende week al kijken.
Bedoelde het niet om de jouwe af te kraken btw! ;-)
 
Huhh toch wel een R7? _O-
Ja joh. Die Duc is echt super en rijdt heerlijk maar voor de openbare weg overkill (vind ik) Moet me constant inhouden waardoor ik niet lekker rijd. Met die 7 kan je lekker aan het gas hangen waarbij het iets minder snel te hard gaat zeg maar:P

En ja dat had ik kunnen weten maar iets met impulsief gedrag en altijd een Duc willen hebben. Dus ook weer ervarenO-)
 
Ja joh. Die Duc is echt super en rijdt heerlijk maar voor de openbare weg overkill (vind ik) Moet me constant inhouden waardoor ik niet lekker rijd. Met die 7 kan je lekker aan het gas hangen waarbij het iets minder snel te hard gaat zeg maar:P

En ja dat had ik kunnen weten maar iets met impulsief gedrag en altijd een Duc willen hebben. Dus ook weer ervarenO-)
Belangrijkste is toch dat je een bak lol hebt gehad, impulsief of niet.
 
Oei! Kawa komt met een mooie aanbieding

1688131291265.jpeg
 
Ik weet niet meer waar ik het hoorde/las maar een ninja 400 schijnt in gebruik net wat sneller te zijn
 
Ik weet niet meer waar ik het hoorde/las maar een ninja 400 schijnt in gebruik net wat sneller te zijn

Je bedoelt het filmpje van yammienoob waar hij tegen een semi-pro op een klein circuit raced waardoor de 400 2 cilinder net wat sneller rond ging? Daar was de 400 in het voordeel door de kortere gearing en 2 cilinders ipv lange gearing en 4 cilinder. een 400cc met 80pk en 16.000rpm is toch best leuk lijkt me :)
 
Ach die ene is sneller dan die ander en de ander is weer net ietsje sneller dan die ene. Als je je maar prettig voelt en plezier hebt op je motor die mooi vind :]
 
300BC477-77C7-4A5A-AC04-DD10181089FD.jpeg

Iets eerder dan gepland, maar inmiddels de R7 in huis!! Was ook een mooie aanbieding van Yamaha (“ gratis” 700 euro aan accessoires erbij bij aanschaf van een nieuwe R7).

Gelijk de duo voetsteunen eraf gehaald, smoelt een stuk beter.

Wat een heerlijk blok zeg, lekker spelen zonder gelijk super hard te gaan en wendbaar! Hier ga ik wel vriendjes mee worden :] O en fikkie ook….})
 
Terug
Bovenaan Onderaan