De Baars, 3 maart vanaf 13.00 uur?!!

Voor zij die niet aanwezig konden zijn, zijn er foto's genomen om wat op te kunnen zitten kwijlen??? :9~
PS. Antonius Monstrius, plaats eens een piccie van je monster, of kom je ook de 23é ? ;)

Fastnappie heeft foto's gemaakt EN gefilmd :}
Wheely-Freak heeft een hele hoop foto's gemaakt :}
Ff afwachten dus :z
 
Zou ik best willen.. weet alleen niet hoe dat moet.. :? :? :?

[*img]http://www.provider.nl/plaatje.jpg[*/img] Hiermee kun je een plaatje in je post zetten
Of je kan de pic uploaden naar je persoonlijke bestanden hier en de link kopiëren en vervolgens plakken.
Post anders de foto in een attachement, zullen de moderators hem wel effe plaatsen... ;)

PS de *-tjes wel weglaten
 
Laatst bewerkt:
[*img]http://www.provider.nl/plaatje.jpg[*/img] Hiermee kun je een plaatje in je post zetten
Of je kan de pic uploaden naar je persoonlijke bestanden hier en de link kopiëren en vervolgens plakken.
Post anders de foto in een attachement, zullen de moderators hem wel effe plaatsen... ;)

PS de *-tjes wel weglaten


oke bedankt........ :)
hier de bijlage.. :+

Bijlage: monstrius.JPG
 
sjesusss...wat heb ik een geweldige middag gehad...

het was helemaal top!!
ik een paar vette fotoos...

die movies zet ik morgen online...want dat is 40 meg en die ga ik niet met me modempie uploaden.

ik zal wel ff fotoos posten.
hier komt het....

ik heb ze nog in groter formaat maar dan zijn ze 500k...en dat is ff te gek.

ik vond het een geslaagde dag zonder brokken... :}
misc.php


Bijlage: Max-stoppie.JPG
 
Laatst bewerkt:
was weer gaaf ja ,en leuk dat iets met 4 wielen ook in de smaak valt bij die-hard motor rijders
maar toch het laatste stukje was het leukste ,(met de twee wieler) alleen iets minder dat mijn carbon spatbord dat niet zo gaaf vond
volgende keer weer??
 
en dit is de auto van meneer R.bull himself...morgen staat er een filmpje waar hij zijn 19inch!!!rubber op de straat pakeert dat is ongekend :}

of die gozer nou in een 4 wieler zit of op een 2 wieler...maakt geen zak uit....

ik moet nog een hoop leren :)
misc.php


Bijlage: redbullcar.JPG
 
Laatst bewerkt:
hier fastnappie in actie, genomen door dhr unstable...

de sparkpads doen het goed....nu nog een keer als het een beetje donker is... :)
misc.php


 
Laatst bewerkt:
hij bleef maar aan de gang die zot op s'n R1 :9~

ik zal morgen naar de Hema ;) rijden voor mijn rolletjes te laten ontwikkelen.....

nog ff wachten dus...
 
die max...he.. :)

die had gewoon een R1 moeten kopen zonder voorwiel, zoals de foto eruit ziet, kan ie/doet ie met elke fiets met 50per uur 100 per uur 180 per uur...

ik heb voor 2 mensen veel respect gekregen betreffende het stunten...

:} "King Maximum" :}
:} "King Toine Biggelaar" :}

zet toine op een 3 wieler hij maakt een wheelie, zet m op zelfgabriceerde KTM met uitlaten zo groot als onder je auto...en hij wheelie't ermee...maakt m geen zak uit...

volgens mij he?! zijn toine en max wheelien't geboren... :9
 
Ik heb wat gemist :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ,maarja ik heb vandaag wel gebrommerd....op een tomos....snorbrommer :r :r :r :r :r

Next time ben ik erbij......

Mooie shots zeg.....enne het gaat goed met ducati zeg.
 
ik heb gekeken of ik screendumps kon maken van die movies...maar dat lukt niet...

het is gewoon wachten op morgen, dan zal ik een topic openen met alles movies erin die gemaakt zijn vandaag.... :)
 
als je aan die gas hendel draait wel hoor.. :)
ik kon voordat ik de afslag nam...naar de brug(baars)toe.... 285 per uur...

ennuh....je moet toch wel leren kneedownen hoor meneer recumbent....want maagdelijke kneepads op zo n mooie fiets...dat ken natuurlijk niet :)

Viel best mee, kon toch niet snel rijden met die "huisjeskijkers" op de baan.
 
en fastnappie ,had je verwacht dat een duc zo hard kon acceleren tov jou blackbird ,
vond het leuk nu eens een echt pk pakhuis uit te proberen qua acceleratie ,trouwens mooie kleur zo`n blackbird in het blauw
 
Weer heel veel gemist.

Familie feestje gehad :+

Ben net weer wakker...na een dipje (teveel bier)

:+ :+ :+

Mooie foto's :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan