De Baars, 3 maart vanaf 13.00 uur?!!

Shit, heb dus heel wat gemist :(
Volgende keer beter.
Mooie fotos.
Waar blijven de andere fotos en filmpjes :?
Ben erg benieuwd.
 
Ik ben een weekendje weg en dan mis ik dit allemaal :?

Was nog in de buurt ook, maar dan zonder motor. Als ik dit allemaal lees en zie twijfel ik toch over mijn MF waardigheid ;)
:} voor de stuntmensen :}
 
Foto's komen er snel aan, inmiddels heeft pooh ze al in zijn bezit.

Filmpjes ook, maar moeten geloof ik eerst naar divx omgezet worden...
 
Test!

Ff kijken of ik alle M-Fers goed heb die ik gezien/gesproken heb:
Rico, a.k.a. Loopieking :}
Pocahontas, Rico's lieftallige wederhelft :9~ ;)
Wheely-Freak, mooie wheelys, maar spijkerbroek?
Maximum, Thxs voor de handvatten :}
RBM, Thxs voor de koffie en de geurige donuts :}
Unstable;koud hè daarboven 8-)
Fastnappie, (FOTO'S!! :} )
Recumbent, Koud hè ;
Anthonius Monstrius, Móóói monstertje hep jij man!
Als ik iemand vergeet of niet herkend hep, ff melden svp. :}

je vergeet onze persoonlijke volgwagen !!!!
misc.php
 
nee die van jou ben ik echt niet vergeten ,maar die van jou is niet standaard meer ,die van fastnappie wel maar staat bekend als veel pk`s.
maar die van jou komt nog wel aan de beurt ;)
ik heb nog wat troeven in de mouw zitten
aha,je hebt die fasthappie dus weggereden.hahaha
Dat hoef ik dus niet meer voor te doen......
Mooi werk Toine,maar ja...zo'n BB heeft "maar"138pk aan het wiel en teveel gewicht.
Dit jaar ga ik ook nog wat toevoegen,omdat ik toch al een andere circuitfiets heb.
Die R1 wordt dus ook meer een funbike net als van jou.
Nu nog andere nokkies,want die waren standaard bij onze run.
Ik denk bij jou niet.
Als het warmer is,kom ik ook weer langs met betere banden dan die bt's.
Ik heb zo te lezen weer wat gemist,maar hier in het westen was het maar koud....brrr.
Nu over 2 weken ben ik op Magny Cours aan het testen,de gixxer 600 "99 heeft overigens 111pk aan het wiel,niet slecht.
De R1 neem ik ook mee voor de fun.
mzzl.tot gauw.
 
Leuk dag geweest, ok voor mij geldt, helaas een keer andere verplichtingen, dus tot de volgende keer.
Net even de filmpjes zitten bekijken, maar Max had wel even een spannend moment met een stoppie met blokkeert voorwiel.

filmpje 548
 
Laatst bewerkt:
aha,je hebt die fasthappie dus weggereden.hahaha
Dat hoef ik dus niet meer voor te doen......
Mooi werk Toine,maar ja...zo'n BB heeft "maar"138pk aan het wiel en teveel gewicht.
Dit jaar ga ik ook nog wat toevoegen,omdat ik toch al een andere circuitfiets heb.
Die R1 wordt dus ook meer een funbike net als van jou.
Nu nog andere nokkies,want die waren standaard bij onze run.
Ik denk bij jou niet.
Als het warmer is,kom ik ook weer langs met betere banden dan die bt's.
Ik heb zo te lezen weer wat gemist,maar hier in het westen was het maar koud....brrr.
Nu over 2 weken ben ik op Magny Cours aan het testen,de gixxer 600 "99 heeft overigens 111pk aan het wiel,niet slecht.
De R1 neem ik ook mee voor de fun.
mzzl.tot gauw.
de nokkenassen van mij suc zijn orginele van een 748 sps ,aangzien mijn fiets ooit een 748 sps geweest is
dus dat word weer fun als we weer een keer samen moet gassuu.
 
Op dinsdag 05 maart 2002 14:00 schreef poohbeer het volgende:http://www.pricewatch.be/images/usefull/divx_3.11alpha.zip
de nokkenas zorgt er voor dat de kleppen open en dicht gaan ,en door er andere in te zetten die bv de klep verder openen en langer open laten staan (tot een bepaalde tijd) komt er meer bezine in de verbrandings kamer waardoor er ook meer vermogen uit kan komen .
snap je het een beetje


porky & RBM: wat is een nokkenas precies en wat doet ze en waaropm is ze zo goed om te tunen?
 
Leuk dag geweest, ok voor mij geldt, helaas een keer andere verplichtingen, dus tot de volgende keer.
Net even de filmpjes zitten bekijken, maar Max had wel even een spannend moment met een stoppie met blokkeert voorwiel.

filmpje 548

Filmpje 548 is Max toch niet? [edit]Toch wel...[/edit]

Maar ff tussendoor, waar ligt 'De Baars' nou???
 
Laatst bewerkt:
bij goed weer spreken we wel weer een keer af om iets gaafs te gaan doen
ik ben weer bezig om een stuntbike te bouwen dus hou je hart vast ,here we come ..................
 
Terug
Bovenaan Onderaan