De Baars, 3 maart vanaf 13.00 uur?!!

hier fastnappie in actie, genomen door dhr unstable...

de sparkpads doen het goed....nu nog een keer als het een beetje donker is... :)
misc.php

Heel mooi!!! :} (Wat Max kan wist ik al... ;) )
 
Het is toch jammer dat ik er niet bij kon zijn...

Toine, heppie nog een oude duc staan met goede banden voor de volgende keer?? :) :)
 
was je mijn "pakhuis" vergeten,of slaap je er nog slecht van? ;)
nee die van jou ben ik echt niet vergeten ,maar die van jou is niet standaard meer ,die van fastnappie wel maar staat bekend als veel pk`s.
maar die van jou komt nog wel aan de beurt ;)
ik heb nog wat troeven in de mouw zitten
 
ennuh....je moet toch wel leren kneedownen hoor meneer recumbent....want maagdelijke kneepads op zo n mooie fiets...dat ken natuurlijk niet :)
Wordt aan gewerkt. Ben niet beschaamd om met maagdelijke kneepads rond te rijden.
Zoals Martin al zei waarom wel die knie aan de grond? Kon je toch volgen op de af/oprit.
 
maagdelijke kneepads roelen juist,
iedereen denk ppffft, prutzer terwijl je de mannen met hun stoere versleten kneepads gewoon ass-kicked })
 
Shit waren jullie dat?
Ik reed om 14:00 onder de Baars achter mijn vriendin aan.

Dus volgende keer als jullie een zwarte mini en een paarse 145 zien voorbij rijden onder de baars, ff zwaaien!
 
Laatst bewerkt:
k'heb er net een paar geupped naar Pooh, nu ga ik de rest inscannen.... pooh zal ze wel indeze (of een nieuwe) topic zetten.




ik heb eerst me eigenste gescanned ;) :]
 
er staan ook weer van de rare zwarte vegen op de weg :)
was schijnbaar weer speel kwartier voor rbm
 
ik reed achter je...ik moest zwaar van het gas af...omdat er een gixxer voor me reed die niet echt hard door het bochtje ging...hehe..

dus bijhouden :S

Wordt aan gewerkt. Ben niet beschaamd om met maagdelijke kneepads rond te rijden.
Zoals Martin al zei waarom wel die knie aan de grond? Kon je toch volgen op de af/oprit.
 
dudez ik heb de movies en pics gemaild naar poohbeer...

en ik denk dat hij ze eerst ff moet converteren naar divx en dat ie ze dan er op zet...

dus jullie moeten nog ff wachten... :)

ennuh toine ik had ook niet verwacht dat je ietsiepietsie sneller was...maar mijn fiets is nog standaard ....nog wel.. :) :) :)

kan jij ff voor mij info'en wat een stuurdemper kost?

wat dat slaan van dat stuur was ik niet heel blij...bij 160...ik schakelde zo bruut terug van 5 naar 3 om achter jou aan te duiken dat me stuur als een jetzer heen en weer sloeg... :(

laat het me ff weten ok? :)
 
dudez ik heb de movies en pics gemaild naar poohbeer...

en ik denk dat hij ze eerst ff moet converteren naar divx en dat ie ze dan er op zet...

dus jullie moeten nog ff wachten... :)

ennuh toine ik had ook niet verwacht dat je ietsiepietsie sneller was...maar mijn fiets is nog standaard ....nog wel.. :) :) :)

kan jij ff voor mij info'en wat een stuurdemper kost?

wat dat slaan van dat stuur was ik niet heel blij...bij 160...ik schakelde zo bruut terug van 5 naar 3 om achter jou aan te duiken dat me stuur als een jetzer heen en weer sloeg... :(

laat het me ff weten ok? :)
ga ik morgen doen voor je .maar waar blijven de rest van de pics
 
anton monster: sorry hoor, maar mijn collectie biggelaarclan is groter :P
gehhe
 
Terug
Bovenaan Onderaan