De Bende Van Ellende

Hkayak

Die hard MF'er
6 aug 2012
279
0
Rotterdam
Hebben jullie gezien hoe deze gasten rondrijden in de stad? Het lijken wel malloten en zo te zien doen ze alleen rijden als het mooi weer is.
 
Ik zag net op hun facebook pagina dat er al ongelukken zijn gebeurd met een paar gasten uit hun groep. Ik begin me toch echt af te vragen hoelang de andere motorrijders veilig zijn van deze wegpiraten.
 
Ik zag net op hun facebook pagina dat er al ongelukken zijn gebeurd met een paar gasten uit hun groep. Ik begin me toch echt af te vragen hoelang de andere motorrijders veilig zijn van deze wegpiraten.
Dat hoort bij dat groepsgedrag :Y

Lekker stoer doen en dikke wheelies trekken, ja en soms gaat dat fout :P
 
Ik heb gisteren gemerkt dat mooi weer rijders meer rechtuit rijden dan bochten nemen. Ik vraag me echt af hoe de staat van hun motor is.
 
Ik heb gisteren gemerkt dat mooi weer rijders meer rechtuit rijden dan bochten nemen. Ik vraag me echt af hoe de staat van hun motor is.

Chickenstripes van 4.5 cm per kant.

Verder zijn de motoren meestal is nieuwstaat en vlekkeloos, omdat ze alleen maar binnenstaan en 350 km op jaarbasis rijden.

Verder wel met open dempers, k&n filter en powercommander om die extra pk'tjes te winnen die ze nooit zullen gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren gemerkt dat mooi weer rijders meer rechtuit rijden dan bochten nemen. Ik vraag me echt af hoe de staat van hun motor is.
Jij hebt echt iets tegen mooi weer rijders he?

Vooral aan het begin van het seizoen zijn die mensen een groot risico en gebeuren er indd veel ongelukken, maar anderzijds begrijp ik wel de keuze om alleen met mooi weer te rijden.

Overigens zie ik mijzelf niet als een mooiweerrijder; ondanks dat mn kawa meestal alleen met mooi weer buiten komt, rijd ik het hele jaar door op mn motorscooter.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het gewoon vaag dat iemand een motor alleen voor de zomer heeft om het op een rechte stukje steeds open te trekken en nauwelijks bochten pakt. Dit klinkt als een compensatie voor iets anders ;)
 
Niets mis met keihard rechtdoor rijden, iedereen kan het.

Daarom: verplaats de flitspalen en ditto mobiele controles naar de bochten, blijkbaar hebben er véél motorrijders (en alle soorten en maten koekblikkers) daar véél méér moeite mee.
 
Je hebt ook malloten die rijden met koud en warm weer in rdam centrum.
Altijd maar jengelen met dat gas.. vroem vroem vroem.
Ik snap dat niet hoor :)
 
Ik hoorde laatst een paar motorrijders hun motoren de toeren begrenzer in jagen waarschijnlijk om een beetje aandacht te krijgen. Het leuke hiervan is dat zij meestal een systeemhelm hebben die opengeklapt is of een integraal helm en dit altijd in combinatie met een motorjas en een spijkerbroek. Ik weet wel dat er speciale motor spijkerbroeken zijn, maar dat waren echt normale spijkerbroeken ;).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren gemerkt dat mooi weer rijders meer rechtuit rijden dan bochten nemen. Ik vraag me echt af hoe de staat van hun motor is.

Waarschijnlijk beter dan van de mensen met een winterbrik.. het heet niet voor niets zo :+
kettingen waar de o ringen tussenuit vallen. Remmen die opgegeten zijn door het zout _O-

Wel gek.. het circuitseizoen is ook buiten de winter :? Die gasten zullen allemaal wel niet kunnen rijden zeg :o :o :o

hap hap
 
Een winterbrik wordt alleen gebruikt voor in de winter, want voor in de zomer hebben ze een supermooie supersport klaarstaan ;). De winterbrikken krijgen zeker meer onderhoud dan de motoren van die mooi weer rijders.
 
Zijn wij mannen bloedserieus in gesprek komt er een wezen van het vrouwelijke geslacht alle aandacht kapen :+.
 
Terug
Bovenaan Onderaan